آن “غذا” که غذا نیست!


چند پست بعدی وبلاگ بر یکی از مهمترین کارهایی که می توانید انجام دهید تا نتایج واقعی و ماندگار انجام دهید تمرکز می کند.

و این یک چیز خواهد بود:

پس آن چیست؟

ربطی به آنچه می خورید دارد. یک خط مستقیم بین مصرف غذای شما و سایر موارد موجود در آن لیست و موارد دیگر وجود دارد!

اکنون می دانید که آنچه می خورید مهم است ، اما ممکن است چیزی مانع از اقدام شما شود.

حقیقت:
یک نوع غذا که به طور خاص برای ولع بیشتر به شما آماده شده است.

شما نه تنها هوس این غذا را می کنید بلکه سرشار از بدترین چیزها برای بدن شما است: قندهای اضافی ، چربی های ناسالم ، نمک و کالری اضافی که کاملاً فاقد هرگونه مواد مغذی است. ما آنها را کالری “خالی” می نامیم.

مطالعات نشان داده است که این “غذاها” همانند برخی از داروها مسیرهای پاداش را در مغز شما تحریک می کنند.

بنابراین ، این “غذا” نه تنها برای شما مفید نیست ، بلکه باعث می شود حتی بیشتر میل کنید!

چرا نقل قول های اطراف کلمه “غذا”؟

زیرا ، صادقانه بگویم ، شباهت کمی به غذای واقعی دارد. اساساً از تمام مواد مغذی آن (فیبر و ریزمغذی ها) محروم است.

در این ماه ، اطلاعات زیادی در مورد این “غذاها” و چگونگی خلاص شدن از مصرف آنها در اختیار شما قرار می گیرد.

اما ابتدا … همه چیز با آگاهی شروع می شود.

بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که شروع به تمرکز بر خواسته خود کنید و آن را پیگیری کنید.

اگر آنچه را که می خواهید ، در زمان و احساس خود بنویسید ، به شما کمک می کند تا الگویی را مشاهده کنید که اولین قدم برای کنترل مجدد است.

بنابراین توجه کنید که چه کسی/چه/چه زمانی/کجا/چرا دارید. این فقط برای چشم شما است و یک تمرین عالی برای انجام است. قطعاً به من کمک کرد!

پایش هستی؟! در زیر نظر بدهید.

به زندگی که داری عشق بورز،


آنیتا دووال

مربی تغذیه جامع
دارای مجوز مشاور بهداشت و سلامت در محیط کار
پیری گروه fb با سرزندگی
مربی آنیتا دووال FB صفحه

PS اگر 45 سال یا بیشتر دارید ، من را به شما توصیه می کنم. شما را به عضویت دعوت می کند Aging With Vitality گروه فیس بوکبه این مکان برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات و استراتژی های زندگی با کیفیت و سرزندگی است. اولین نفری باشید که از هدایای رایگان ، چالش ها و موارد دیگر استفاده می کنید. همچنین مکانی برای به اشتراک گذاشتن چیزهای سرگرم کننده باشید!


PSS اگر از دست داده اید راهنمای تمرین Time Crunch، شما هنوز وقت دارید این!

این شامل تمرینات کوتاه ، کارآمد و با نتیجه 5 ، 10 ، 15 و 20 دقیقه است (دیگر بهانه ای برای ورزش نکردن نیست!).

به علاوه دارای واژه نامه ای با عکس ها و شرح هر تمرین است.

دیدگاهتان را بنویسید