آگاهی از رژیم کتوژنیک آگاهی از رژیم کتوژنیک


آشنایی اولیه با رژیم کتو

در رژیم کتوژنیک ، نیازی به رژیم خاصی ندارید. شما فقط باید غذاهای هرم غذایی کتو را بخورید.

عکس 2018 03 13 00 48 41 378x400 - آگاهی از رژیم کتوژنیک

همچنین ، غذاهای بیشتری در انتهای هرم و غذاهای کمتری در بالای هرم بخورید.

دو نیمه بالایی هرم ، که آجیل و لبنیات هستند ، باید در رژیم کتوژنیک کم استفاده شود ، به همین دلیل است که ما از این دو نیمه هرم به عنوان میان وعده کتو یاد می کنیم.

آجیل باید به اندازه یک مشت باشد و میوه و لبنیات باید حدود نیم لیوان باشد. و زغال اخته را فقط به میزان 1/4 لیوان مصرف کنید.

با رعایت این موارد ، سیستم بدن و هورمون های بدن شما به گونه ای تنظیم می شود که شروع به سوزاندن چربی بیشتر می کنید. و اگر ورزش کنید ، به عضله سازی نیز خواهید رسید.

رژیم کتوژنیک - آشنایی با رژیم کتوژنیک

دلیل این امر عادات غذایی غلط شماست ، اگر می خواهیم این مسئله را با یک مثال روشن کنیم. ما می توانیم فردی را مثال بزنیم که مصرف آجیل را کاهش نداده و آن را زیاد نگه داشته است.

در شروع رژیم غذایی ، این خود باعث می شود بدن انسولین بیشتری ترشح کند ، بعداً به کتو می رود و حتی کتو را برای چند ساعت ترک می کند.

موقعیت سگ

وقتی رژیم کتو می گیرید ، بدن شما کاملاً تغییر می کند. اشتهای زیبا شما را راهنمایی می کند که اکنون زمان غذا خوردن است و اکنون گرسنه هستید

بدن شما این اطلاعات را هنگامی دریافت می کند که بدن شما به مواد معدنی و پروتئین نیاز دارد.

بنابراین تنها کاری که باید انجام دهید این است که از این هرم پیروی کنید و از دو قسمت اصلی هرم در رژیم غذایی کمتر استفاده کنید. و مطمئن باشید که این زنجیره جواب را می یابد و اشتهای کاذب شما به مرور کمتر و بهتر می شود ، به شرطی که تقلب نکنید.

تقلب چیست؟

فردی که دو ماه رژیم کتو داشته است و بدنش با کارهایی که انجام می دهد سازگار شده است. اینطور نیست که او دیرتر برمی گردد ، بلکه برعکس ، خیلی زودتر از افراد عادی به حالت کتو برمی گردد.

مغز انسان چقدر سوخت می تواند مصرف کند؟

پاسخ این است که مغز انسان می تواند از دو نوع سوخت کربوهیدرات و چربی استفاده کند.

وقتی کربوهیدرات ها را کاهش می دهید ، قطعاً باید میزان مصرف چربی خود را افزایش دهید.

بزرگترین اشتباهی که می توانید با رژیم کتوژنیک انجام دهید ، که می تواند برای بدن و اعصاب شما مضر باشد ، این است که هنگام کاهش کربوهیدرات چربی خود را کاهش ندهید.

رژیم کتو 9 - آگاهی از رژیم کتوژنیک

از چربی نترسید.

در چند روز اول شما مقدار زیادی چربی می خورید ، می توانید بگویید من الان خیلی چاق می شوم ، شاید این اتفاق افتاده باشد ، اما در چند روز آینده برای شما مثبت خواهد بود. اشتهای شما به تدریج تعدیل می شود و به شما کمک می کند تا به وزن دلخواه خود برسید.

ما تضمین می کنیم که با رژیم کتوژنیک ، اگر صبور باشید ، به وزن دلخواه خود خواهید رسید.

بدون هیچ گونه مشکل عصبی یا بسیاری از مشکلات دیگر که در رژیم های دیگر وجود دارد ، بنابراین احساس راحتی کنید.

اینفوگرافیک کتوژنیک 1 - آگاهی از رژیم کتوژنیک

وقتی رژیم کتو می گیریم چه اتفاقی برای بدن ما می افتد؟

وقتی رژیم کتو را شروع می کنید ، سلول های بدن شما از گلیکوژن (کربوهیدرات) تهی می شوند و وقتی کربوهیدرات ها از بدن تخلیه می شوند ، پتاسیم ، سدیم و منیزیم نیز همراه آن از بین می رود. با این رژیم غذایی ، به راحتی از کمبود الکترولیت ها ، که حاوی این سه ماده هستند ، رنج خواهید برد. شما همچنین باید هر سه این مواد را از طریق مکمل ها تهیه کنید.

اگر می خواهید برای آن غذا تهیه کنید ، باید مقدار زیادی غذا بخورید تا آن را دریافت کنید. (چرا؟ زیرا در این حالت بدن آن را به راحتی و به راحتی از دست می دهد ، به خصوص اگر ورزشکار هستید ، مقدار زیادی از بدن را در هنگام تعریق از دست می دهید.) اکثر عوارض جانبی که افراد از این رژیم رنج می برند کمبود آن است. به این الکترولیت ها …

ما پیشنهاد می کنیم که سدیم را به راحتی از طریق نمک دریا مصرف کنید (از آنجا که نمک دریا نیز مانند سدیم دارای منیزیم و پتاسیم است ، اما توجه داشته باشید که منیزیم بسیار کم است و نمی توانید از نمک دریا برای پر کردن منیزیم استفاده کنید).

با این حال ، بیشتر موادی که برای بدن عالی هستند از غذاهای کتو تامین می شوند. اما در مورد منیزیم ، بیشتر منیزیم از غلات تأمین می شود ، که در رژیم کتوژنیک ما وجود ندارد. بنابراین مطمئن شوید که بلافاصله از مکمل های منیزیم استفاده می کنید.

پتاسیم در دوزهای بسیار زیاد سمی است ، به همین دلیل داروخانه ها مکمل هایی را حمل می کنند که تنها 5 of از نیاز روزانه شما را تأمین می کند ، و این به این دلیل است که شما بیش از حد مصرف نمی کنید. به همین دلیل است که مکمل پتاسیم به تنهایی کافی نیست. برای دریافت مقدار کافی پتاسیم ، آووکادو ، که رژیم غنی از پتاسیم است ، توصیه می شود.

به کسانی که نمی توانند از آووکادو ، اسفناج و سبزیجات واقعاً برگ سبز استفاده کنند توصیه می شود که از آنها استفاده کنند.

Ketogenic 1200x715 1 - آگاهی از رژیم کتوژنیک

آخرین نکته در مورد این سه مکمل این است که سعی کنید از همان ابتدا از رژیم غذایی خود از این مکمل ها استفاده کنید.

توصیه دیگر برای افرادی که از این رژیم پیروی می کنند ، به ویژه اگر تازه شروع کرده اند ، مصرف روغن MCT و روغن نارگیل است. اساساً ، هر دوی این روغن ها ترکیب یکسانی دارند و از چربی هایی تشکیل شده اند که به شما کمک می کند وارد مرحله کتو شوید.

علاوه بر این ، آنها اجازه نمی دهند شما گرسنگی بکشید و فواید زیادی برای شما در ابتدای رژیم دارند.

MCT Thumb 640x480 1 - آگاهی از رژیم کتوژنیک

نحوه استفاده سریع از روغن MCT و روغن نارگیل در رژیم کتو

می توانید از روغن MCT اولیه و روغن نارگیل برای سرخ کردن تخم مرغ خود استفاده کنید. قهوه خود را بریزید به عنوان نمایه پررنگ استفاده کنید.

از بونبن های چربی (که از روغن نارگیل و کره تهیه شده اند) استفاده کنید تا به شما کمک کند رژیم غذایی خود را در ابتدای رژیم ساده کنید.

در ابتدای رژیم اصلا نگران این نباشید که کالری اضافی مصرف می کنید یا باید کالری خود را بسوزانید. کافی است مقدار زیادی چربی بخورید تا کربوهیدرات ها را کاهش دهید تا وارد مرحله کتو شوید.

هنگامی که وارد مرحله کتو شدید و رژیم غذایی شما راحت است ، سایر توصیه های ارائه شده را دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید