آیا بعد از رژیم گرفتن زندگی وجود دارد؟ بله و زیباست


زمان خواندن: 4 دقیقه

اگر رژیم نمی گیرید پس چه؟ این سوال وقتی در ذهن شما نقش می بندد که تصمیم گرفته اید وقت آن رسیده که از رژیم غذایی خود استفاده کنید ، اما مطمئن نیستید که چه چیزی است. زندگی بعد از رژیم شبیه خواهد بود و دلایل زیادی برای خداحافظی از رژیم وجود دارد ، به عنوان تلاش عمدی برای کاهش وزن.

  • شاید از چرخه باخت-باخت-باخت خسته شده اید رژیم یویو -یا شما (به درستی) نگران هستید که ادامه یویو هیچ تاثیری بر سلامت جسمی و بهزیستی احساسی شما ندارد.
  • شاید خسته شدی عدم اطمینان از خوردنبه آیا این غذا بد است؟ اون غذای خوبیه؟ و آیا پاسخ ها به این بستگی دارد که آیا شما در مورد غذا خوردن برای حمایت از سلامت صحبت می کنید یا خوردن برای ترویج کاهش وزن؟
  • شاید از احساس مثل خودتان خسته شده اید نمی توانم زندگی ام را به طور کامل انجام دهم وقتی رژیم را ادامه می دهید. چه در رژیم غذایی باشید و چه در فکر شروع رژیم غذایی جدید باشید ، می توانید پهنای باند ذهنی را که باید به چیز دیگری اختصاص دهید ، در نظر بگیرید. به علاوه ، هنگامی که رژیم دارید ، به سختی می توانید به رستوران ، مهمانی یا تعطیلات بروید بدون اینکه نگران این باشید که آیا اتفاقی برای شما “مجاز” شده است ، اتفاق می افتد.
  • یا ، آیا متوجه شده اید که رژیم غذایی غلطکی باعث می شود بین کنترل شدید و کاملاً خارج از کنترل حرکت کنید؟ این چرخه پرخوری محدود اگرچه برای سلامتی مفید نیست ، اما قطعاً برای رفاه شما (اوه ، گناه!) و این به شما اجازه نمی دهد در مکانی مستقر شوید که می توانید با انتخاب غذای خود آرامش پیدا کنید.
چگونه از غلتک رژیمی خارج شویم

به طور معمول ، وقتی چیزی را از زندگی خود حذف می کنید ، آن را با چیز دیگری جایگزین می کنید. خلاء باقی مانده را پر می کنید. به عنوان مثال ، اگر زمان کمتری را صرف تماشای تلویزیون کنید ، می توانید بیشتر مطالعه کنید. یا اگر تصمیم به قطع رژیم گرفتید ، می توانید ورزش را شروع کنید. غذای آسان بنابراین می توانید با هدایت سیگنال های گرسنگی و سیری طبیعی بدن خود ، رژیم های غذایی محدود کننده را تغییر دهید. اگر تصویر بد بدن شما سالها یا دهه ها رژیم گرفتن را تشدید کرده است ، می توانید روی روشهای پرورش کار کنید احترام به بدن به جای نفرتبه

پس از سالها (یا دهه ها) پیروی از قوانین بیرونی در مورد اینکه چه چیزی ، چه موقع و چقدر بخورید ، مهم است که:

  • شروع کنید بازسازی اعتماد به آنچه بدن شما در مورد غذاهایی که احساس خوبی دارند ، در مواقعی که نیاز به سوخت رسانی دارند و آنچه در مقادیر مناسب احساس می شود ، ایجاد می کند. حقوق.
  • یاد بگیرند که از بدن خود برای کارهایی که انجام می دهد ، قدردانی کنید ، نه اینکه چگونه به نظر می رسد و همیشه به جای اینکه بدن خود را از درون به بیرون حس کرده و تجربه کنید ، از بیرون به خود نگاه کنید.
  • به ما اطلاع دهید که کدام رویدادها یا تجربیات شما را به دیتلند راه انداخته اند، که اگر بتوانید قضاوت خود را با شفقت خود معامله کنید ، آسان تر می شود.
  • یادگیری روشهای جدید برای مقابله با احساسات دشوار اگر روی آوردن به غذا (یا دور شدن از غذا) برای شما قبلاً آشنا بود.

این شغل می تواند دلهره آور باشد ، اما ضروری است ، زیرا در غیر این صورت تنها خلاء ایجاد شده با قطع رژیم می تواند شما را به دیتلند بازگرداند. وقتی بدن شما نامهربان است ، وقتی یک شلوار مناسب شما نیست ، وقتی احساس نفخ می کنید (یکی از میلیون دلایلی که می توانیم احساس نفخ کنیم) ، به راحتی می توان میل به “اصلاح” مسائل را با رژیم غذایی احساس کرد.

منابعی که به شما کمک می کند تا در یک دوره جدید حرکت کنید

هر چه مدت طولانی تری رژیم بگیرید ، ترک کامل آن ممکن است بیشتر طول بکشد. در کل ، منظورم این است که دیگر رژیم نگیرم ، منظورم این است که خود را با طرز فکر رژیم و قوانین رژیم غذایی تطبیق دهم. بله ، می توان رژیم را نه آگاهانه بلکه ناخودآگاه رعایت کرد. من همیشه آن را می بینم.

اینجاست که بسیاری از مشتریان 1 به 1 من وقتی شروع به کار با من می کنند ، گیر می کنند. آنها تعجب می کنند که چرا در مورد بدن خود احساس وسواس و بدبینی می کنند زیرا رژیم را کنار گذاشته اند ، بنابراین همه چیز باید در حال حاضر خنک باشد ، درست است؟ این فقط مکان دیگری است که در آن قضاوت درباره خود می تواند با شرمندگی وارد شود. اگر در آن وسط آشفته گیر کرده اید ، در اینجا کتابهایی وجود دارد که من به مشتریان خود و هر کسی که می خواهد رژیم را در آینه عقب رها کرده و به غذا ، تغذیه و روابط متعادل و مسالمت آمیز با آنها بپردازد ، توصیه می کنم. بدن

  • “خوردن غریزی: رویکرد انقلابی ضد رژیم” (و کتاب کار) توسط ایولین تریبول ، MS ، RDN و الیس رویس ، MS ، RDN
  • “وابستگی رادیکال: چگونه می توان در یک جهان ناعادلانه زنده ماند و پیشرفت کرد (در حالی که آن را برای بهتر تغییر داد)” توسط Lindo Bacon ، PhD
  • “بیش از یک بدن: بدن شما یک ابزار است ، نه یک زیور آلات” نوشته لیندسی کایت ، دکتری و لکسی کایت ، دکتری
  • “خوردن بدون عذرخواهی: با غذا صلح کنید و زندگی خود را متحول کنید” نوشته آلیسا رومسی ، MS ، RD
  • “ضد رژیم: زمان ، پول ، رفاه و خوشبختی خود را از طریق خوردن بصری مطالب” توسط کریستی هریسون ، MPH ، RD

این پست شامل پیوندهای وابسته آمازون است. من به عنوان وابسته به آمازون از خریدهای واجد شرایط درآمد کسب می کنم.


کری دنت یک متخصص تغذیه ، نویسنده مستقل ، مشاور تغذیه بصری ، نویسنده و سخنران مستقر در شمال غربی اقیانوس آرام است. ابرقدرت های او عبارتند از اسطوره های تغذیه مصرف شده و توانمندسازی زنان برای احساس بهتر در بدن خود و انتخاب غذاهایی که از لذت ، تغذیه و سلامتی پشتیبانی می کنند.

این پست را چاپ کنید این پست را چاپ کنید

دیدگاهتان را بنویسید