آیا تو استرس داری؟ این را امتحان کن!


امروز می خواهم در مورد این موضوع صحبت کنیم که ما زمان زیادی را صرف می کنیم ، تلاش زیادی برای انتخاب غذای سالم و ما رژیم می گیریم (از خواندن پست های اینستاگرام گرفته تا برنامه ریزی برای خرید محصول) غذای سالم و رژیم غذایی و …) اما می بینیم که همه این کارها را انجام دادیم ، اما نتیجه مطلوب بود ما نداریم!

به طور خلاصه ، نظریه ای به نام مجموعه نقطه وجود دارد که می گوید مقدار انرژی الزامات ما مشروط است

مشکلات عصبی مانند استرس می تواند انرژی مورد نیاز را تأمین کند. تغییر بدن و روند کاهش وزن منجر به مشکلات و عقب ماندگی می شود.
با توجه به استرس و نقش آن در کاهش وزن ، ابتدا باید در نظر بگیرید که استرس چیست؟ اختلالات عصبی مانند افسردگی نیستند ، استرس یک بیماری شایع است. مثل کمی استرس (به عنوان مثال: رانندگی در ترافیک یا محل کار و شرایط استرس زا و)

پس ما باید چکار کنیم پاسخ خود را در برابر این شرایط استرس زا محدود یا تغییر دهید.
بنابراین فردی که رژیم دارد معمولاً به جای بررسی عوامل سبک زندگی چه می کند؟، مصرف آن را بیشتر محدود کرده و فشار بیشتری به بدن او وارد می کند. اما از وزن آن بی اطلاع است کاهش نخواهد یافت

وقتی از متقاضیان می پرسیم ، “برای کاهش 10 برابر 9 برابر استرس چه می کنید؟ می گویند ما می خوریم!

خوب ، شما از امتحان می پرسید ، پس ما چه کنیم؟ یکی از راه حل هایی که به شما پیشنهاد می کنیم این است یک لیست شخصی از فعالیت ها که به شما کمک می کند استرس خود را از بین ببرید بهت خوش بگذره ، آماده باش!

با توجه به تجربه من در پیشبرد و تهیه لیست شخصی ، این ایده ها ممکن است به شما کمک کند:

روی صندلی بنشینید و پاهایتان را روی بال ها بگذارید ، چشمان خود را ببندید و استراحت کنید.

دوش گرفتن

کتاب یا مجله خوب بخوانید

اگر حیوانات تشنه به خون را دوست دارید ، می توانید آنها را بخرید و با آنها تفریح ​​کنید.

با دوست خوب تماس بگیرید

آنلاین بازی کنید

وارد قلب طبیعت شوید (پارک هم زیباست)

کشیدن یا رسم کردن

ماساژ

فیلم تماشا کنید ، به تئاتر بروید (به ویژه کمدی)

یوگا کار کن.

تمرینات تنفس عمیق انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید