بازگرداندن عادات سلامتی خود در هر سنی – Beaupre Coaching Weight Loss & Life Coaching



اگر طی 20 تا 50 سال گذشته بارها و بارها وزن خود را افزایش داده و کاهش داده اید … ما در هر سنی به رشد خود ادامه می دهیم و از طریق نوروژنز سلول های عصبی جدیدی ایجاد می کنیم. نه تنها می توانید از طریق رژیم غذایی ، ورزش ، خواب وزن کم کنید ، بلکه می توانید مغز و استخوان ها و مفاصل و سیستم ایمنی بدن خود را نیز سالم نگه دارید. وقتی احساس بهتری دارید از زندگی بیشتر لذت خواهید برد.

اگرچه ما اطلاعات کمی در مورد آنچه در طولانی مدت احساس بهتری در ما ایجاد می کند نداریم ، اما به راحتی می توان از مسیر خارج شد. ترفند این است که یک مسیر واضح ایجاد کنید و هنگامی که از آن خارج می شوید ، آن را در مورد خود معنی نکنید. درام را رها کنید با آن آهنگ به عنوان دستورالعمل های خود رفتار کنید و به آن بازگردید.

وقتی در بروکلین نیویورک بزرگ می شدم ، خط اتوبوس برقی B71 از خیابان اسمیت به سمت ساکت پیچید. اغلب دو تیر و طناب های واگن برقی که اتوبوس را به منبع برق بالای آن متصل می کنند در پیچ پیچ متوقف می شوند و راننده اتوبوس مجبور می شود خارج شود و تیر را دوباره در مسیر قرار دهد. این یک درد واقعی در باسن به نظر می رسید ، با این حال بخشی از روز راننده بود. او قصد نداشت به این معنی باشد که مرتکب کار اشتباهی شده یا به ستاره ها نفرین کرده است ، از اتوبوس پیاده شد و آن را دوباره در مسیر قرار داد و به راه خود ادامه داد. (آن روزها همه رانندگان مرد بودند!)

من این تصویر یک آهنگ را دوست دارم. شما می توانید از نقطه ای به نقطه دیگر به آسانی ، گاهی سریع ، گاه آهسته ، گاهی اوقات راه اشتباه بروید ، اما تا زمانی که در آن هستید ، همیشه شما را به مقصد می رساند.

چه درگیر کار باشید و چه در خانواده – یا اگر نفس نکشید – حواس شما را پرت می کند که می تواند شما را در مسیر ایجاد عادات سالم جدید کنار بگذارد.

حتی تیم فریس ، سخنران و نویسنده پرفروش کتاب بدن 4 ساعته و ابزار تیتان ها ، می گوید که از مسیر خارج شده است. تیم شناخته شده است که بدن و شیوه زندگی خود را برای دستیابی به سلامت مطلوب و عملکرد عالی هک می کند و حتی از مسیر خارج می شود. پاسخ او: “مهم نیست – من می دانم چه کار می کند ، فقط باید به مسیر اصلی خود برگردم.”

اینها کلمات عاقلانه ای هستند.

Track شما راهنمای شما برای خوردن بیشتر ، کاهش وزن و داشتن یک سبک زندگی سالم تر است.

می خواهید در 6 ماه کجا باشید؟ می خواهید آهنگ شما را به کجا برساند؟

فرض کنید شما می خواهید 25# را با اعداد بهتر در کار و فشار خون خود از دست بدهید. چگونه از اینجا به آنجا می رسید؟ با این دانش و اطلاعات می توانید آهنگی را برای کاهش 25# و فشار خون خود به اوج خود بسازید.

این که چگونه کمتر غذا بخورید و ورزش کنید ، هیچ راز بزرگی نیست ، اما ممکن است در مورد چگونگی پایبندی به آن و ماندن در مسیر خود یک راز باشد. علوم اعصاب به ما آموخته است که تغییر عادات شما دشوار است زیرا هر بار که یک عمل یا مجموعه ای از اقدامات را انجام می دهید (غذاهای شیرین بعد از شام) سیناپس های عصبی متصل را در مغز خود ایجاد کرده اید و تا زمانی که این نورون ها با هم شلیک می شوند. می پرسید: “سلام ، برای دسر چیست؟” نورون هایی که با هم شلیک می کنند به هم وصل می شوند.

دانستن این امر به ما راهی می دهد تا چیزهای جدیدی را بیاموزیم. ما باید مسیرهای عصبی جدیدی را ایجاد کنیم و به یادگیری چیزهای جدید ادامه دهیم ، هرگز تسلیم نشویم زیرا احساس ناراحتی می کنیم. ما می دانیم که احساس ناراحتی می شود ، اما ما در راه طولانی مدت هستیم.

برای از دست دادن این 25 #باید دوباره و دوباره غذا بخورید. شاید بیشتر برخی از چیزها و کمتر برخی دیگر. برای بسیاری از ما این بدان معناست که غذای ناخواسته کمتر و سبزیجات یا سالاد بیشتری وجود دارد. قطعاً به معنای طرز فکر رشد است. این به معنای ورزش کردن و یافتن چیزی است که شادی شما را در لحظات روز به ارمغان می آورد. این بدان معناست که یادگیری عادات جدید و لذت بردن از مناظر دیدنی در این مسیر دشوار است. هنگام نگاه کردن به تلفن خود ، سر خود را پایین نگذارید و هنگام سفر به مقصد ، منظره اطراف خود را از دست ندهید.

آیا می بینید که بدون برنامه نمی توانید به جایی که می خواهید برسید؟ بدون مقصد و هدف ، شما گم شده اید. گیر کرده ای

با برنامه ، اشتیاق و پشتکار و عشق و مهربانی زیاد ، می توانید در مسیر خود حرکت کنید و به مقصد برسید. پوکا

بیایید آن را به قطعات تقسیم کنیم ، هر کدام بر روی دیگری. بیایید آن را در مورد غذا و ورزش پایدار کنیم.

چرا می خواهید سالم باشید؟ چرا می خواهید به مسیر اصلی خود بازگردید؟ معمولاً ما بعد از دو هفته در پیست احساس بهتری داریم. مسیر به کجا می رود؟ آیا این مکانی است که شما را نیز به خود جذب می کند؟ ایده ها و رنگ های غنی کننده؟ برای مغز شما محرک است؟ روی خواسته های خود در زندگی تمرکز کنید. مقصد شما چیست؟

از بین رژیم های غذایی بسیاری که وجود دارد ، اکثر آنها موافقند که نمی توانید با خوردن غذاهای کامل (واقعی) ، از جمله رژیم گیاهی بیشتر اشتباه کنید. ساده نگه داشتن غذای خود یکی از نقاط قوت این مسیر است. می توانید به قسمت های قبلی نحوه تهیه برنامه غذایی برای ساخت این آهنگ گوش دهید. خوردن غذاهای کامل ، بسیاری از گیاهان و چربی های سالم به عنوان بهترین گزینه برای پیشگیری یا شکست سرطان ، دیابت ، شرایط التهابی و آلزایمر شناخته شده است. درباره غذا و تأثیر آن بر سلامتی خود بیاموزید – فقط آن را از من نگیرید.

به احتمال زیاد یادگیری مهارت های لازم برای ماندن در مسیر صحیح یا بازگشت به مسیر درست برای شما تازگی دارد. به اتصالات عصبی جدیدی نیاز دارد که با گذشت زمان اتفاق می افتد. در برنامه ریزی خود در چه مهارت هایی ضعیف هستید؟ آیا از خرید متنفر هستید؟ آیا از پرخوری راننده خسته شده اید زیرا هیچ چیز سرگرم کننده ای در برنامه شما وجود ندارد؟

بهبود فرآیند شغل هر کسی است. سفر کاهش وزن خود را به عنوان فرآیندی که بر آن کنترل دارید ، مشاهده کنید و وقتی کار نمی کند ، می بینید که چگونه می توانید آن را بهبود بخشید. این نیاز به یک ذهنیت رشد دارد که قبلاً به آن متعهد بوده اید. درک کنید و دریابید چه مهارت هایی برای توسعه آنها لازم است و آنها را آگاهانه تمرین کنید.



دیدگاهتان را بنویسید