برگر فلکسیتاین با سیب زمینی سرخ کرده سبزیجات


توسط دستور العمل ها دان جکسون بلاتنر ، RDN ، CSSDdjblatner
یک ظاهر طراحی شده توسط لیندسی گاسکوت

عکاسی توسط گربه پل

آیا تا به حال در مورد رژیم Flexitarian نشنیده اید؟ این روش غذا خوردن به این معنی است که تمام غذاهایی که می خورید بیشتر گیاهی هستند ، در حالی که هنوز جایی برای گوشت با کیفیت خوب انتخابی خود باقی می گذارید. یک شیوه زندگی انعطاف پذیر به دور از اینکه یک رژیم غذایی سخت باشد ، تعیین می کند که چقدر گوشت بخواهید بخورید و به شما این آزادی را می دهد که از غذاهایی که استانداردهای شخصی شما را برآورده نمی کند چشم پوشی کنید. انعطاف پذیری به جای این که اعلام کنید گوشت نمی خورید ، به شما این امکان را می دهد که بدن خود را با مواد مغذی و آنتی اکسیدان های موجود در گیاهان تغذیه کنید ، در حالی که نیازهای خود را برای پروتئین و مواد معدنی موجود در حیوانات برآورده می کنید. پروتئین را تأمین می کند.

در این بهترین دستور العمل در جهان ، ملکه انعطاف پذیری ، دان جکسون بلاتنر Burger Night را به طور کامل تغییر داده است تا شامل سبزیجات رنگارنگ و پروتئین با کیفیت باشد تا بتوانید در عین ارضای چشایی خود به اهداف خود برسید.

همبرگر انعطاف پذیر با سیب زمینی سرخ کرده سبزیجات

زمان آماده سازی: 15 دقیقه • زمان کل: 40 دقیقهباعث می شود 4 وعده

سیب زمینی

  • هویج 8 عدد
  • 8 عدد جعفری
  • 4 عدد چغندر کوچک
  • 2 قاشق غذاخوری روغن زیتون ، تقسیم شده
  • قاشق چایخوری نمک دریا
  • قاشق چایخوری فلفل سیاه

برگر

  • دکمه سفید 12 اونس یا قارچ کرمینی ، ریز خرد شده
  • گوشت گاو چرخ کرده 12 اونس (تغذیه با چمن توصیه می شود)
  • 8 برگ کاهو برگ سبز یا برگ سبز

پیشنهاد برتر: تکه های گوجه فرنگی ، ترشی ، پیاز ، چیلی های تند

1 فر را با دمای 425 درجه فارنهایت گرم کنید.

2 همه سبزیجات ریشه را به چوب کبریت ضخیم برش دهید. با 1 1/2 قاشق غذاخوری روغن ، نمک و فلفل مخلوط کنید.

3 روی یک ورقه پخت قرار دهید و به مدت 20 دقیقه بپزید ، یک بار در نیمه بچرخانید تا طلایی شود.

4 در حالی که سیب زمینی های سرخ کرده در حال پخت هستند ، در ماهیتابه ای روی حرارت متوسط ​​، قارچ ها را در قاشق غذاخوری روغن زیتون باقی مانده به مدت 5 دقیقه تفت دهید تا پخته و نرم شوند.

5 اجازه دهید آنها به مدت 5-10 دقیقه خنک شوند ، سپس با گوشت گاو مخلوط کرده و چهار عدد کیک تهیه کنید. همبرگرها را در یک ماهیتابه یا تابه به مدت چهار دقیقه از هر طرف بپزید تا دمای داخلی آن به 160 درجه فارنهایت برسد.

6 همبرگر را روی برگ های کاهو قرار دهید و روی آن را با مواد دلخواه بریزید. با یک توده بزرگ Root Veggie Fries سرو کنید.



دیدگاهتان را بنویسید