بهترین غذای قبل از تمرین


1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (2 رای)
درحال بارگیری است…

بهترین غذای قبل از تمرین

خوردن بهترین غذاها قبل از ورزش به شما در دستیابی به بهترین نتایج و تناسب اندام کمک می کند. واقعا شما با قبل از تمرین غذای مناسب را انتخاب کنیدخود را برای چالش های پیش رو آماده کنید و به اصطلاح خود را تقویت کنید.

یک اصل کلی ایجاد تعادل بین مصرف درشت مغذی های چربی ، پروتئین و کربوهیدرات است. همه این غذاها را در صورت نیاز مصرف کنید. غذاهایی با ارزش غذایی بالا قدرت بدنی را افزایش می دهند و به ما در عملکرد بهتر کمک می کنند.

قبل و بعد از بدنسازی چه بخوریم؟

برای عملکرد بهتر قبل از ورزش چه بخوریم؟

قبل از باشگاه چه بخوریم تا انرژی سیری را به دست آوریم و در عین حال صبحانه کافی به بدن خود بدهیم؟

در ادامه مطلب برنزه کننده ها به این سالات پاسخ خواهد داد. با ما همراه باشید تا از این پس به راحتی وعده غذایی قبل از تمرین خود را انتخاب کنید.

در دسترس ترین و بهترین غذاهای قبل از تمرین برای بدنسازان:

  1. موز

موز به دلیل انرژی بار طبیعی شناخته شده است. سرشار از کربوهیدرات و پتاسیم است که از عملکرد اعصاب و ماهیچه ها پشتیبانی می کند. کربوهیدراتها سوخت بدن و ذهن ما هستند. 90 درصد کالری موجود در یک موز کربوهیدرات است.

  1. بعد از ظهر

بلغور جو دوسر یکی از بهترین هاست غذای قبل از تمرین است. سرشار از فیبر است و به آرامی کربوهیدرات آزاد می کند. این رهاسازی آهسته سطح انرژی شما را در حین تمرین ثابت نگه می دارد. این بدان معناست که می توانید به مدت طولانی تمرین کنید.

همچنین حاوی ویتامین B است که به تبدیل کربوهیدرات ها به انرژی کمک می کند. جو دوسر ایرلندی به دلیل “پارافین غذا” کم بهترین نوع است. همچنین دارای میزان قند خون کمتری نسبت به جو دوسر معمولی است. بنابراین این غذای ارزشمند را در رژیم غذایی قبل از تمرین خود قرار دهید.

  1. مرغ کبابی ، کلم بروکلی و سیب زمینی شیرین

غذاهای قبل از تمرین برای افزایش حجم عضلات چیست؟ اگر تمرینات سختی پیش رو داریم ؛ قبل از بدنسازی چه بخورم؟ بنابراین ، قطعاً این ترکیب را امتحان کنید. ترکیب مرغ کبابی ، کلم بروکلی و سیب زمینی شیرین چیزی فراتر از یک میان وعده است. اما به دلیل مزایای آن ، دوستداران ورزش به طور مرتب از این ترکیب استفاده می کنند. شما هم امتحان کنید.

  1. میوه خشک شده

برای یک میان وعده سریع و آسان برای افزایش انرژی قبل از تمرین ، مقداری توت ، زردآلو ، انجیر و آناناس به آن اضافه کنید. میوه های خشک منبع خوبی از کربوهیدرات های ساده هستند که به راحتی هضم می شوند. می توانید تعداد انگشت شماری از آنها را در وعده غذایی قبل از تمرین میل کنید.

  1. نان سبوس دار

یک تکه نان گندم کامل منبع عالی کربوهیدرات است. نان سبوس دار با مقداری تخم مرغ آب پز یا بوقلمون کم چرب میان وعده پروتئینی مصرف کردن. این ترکیب یکی از بهترین غذاهای قبل از تمرین است.

غذای قبل از تمرین

  1. میوه و ماست یونانی

این ترکیب عالی یکی از بهترین غذاهای قبل از تمرین است. میوه ها سرشار از کربوهیدرات و ماست یونانی سرشار از پروتئین است. در مقایسه با ماست معمولی ، ماست یونانی حاوی کربوهیدرات کمتر و تقریبا دو برابر پروتئین است. در عین حال ، میزان سدیم موجود در آن نصف ماست معمولی است.

اما چرا این ترکیب با هم استفاده می شود؟ کربوهیدرات های موجود در میوه ها به سرعت تجزیه شده و در حین ورزش به عنوان سوخت مورد استفاده قرار می گیرند. از طرف دیگر ، پروتئین برای مدت طولانی ذخیره می شود و برای جلوگیری از آسیب ماهیچه ها مورد نیاز است. بنابراین ، میوه و ماست یونانی یکی از بهترین غذاهای قبل از تمرین است.

  1. هلدوانی

آیا هنوز نمی دانید قبل از ورزش چه بخورید؟ آجیل یکی از بهترین غذاهای قبل از تمرین است. این غذاها دارای چربی زیادی هستند. اما اگر می خواهید عضله بسازید ، آنها پروتئین و کالری مورد نیاز شما را تأمین می کنند.

آجیل برای کسانی که قصد کاهش وزن دارند. توصیه نمیشود. اگر می خواهید از سوپرمارکت آجیل بخرید ، از آجیل یا موزلی با روکش شکلات اجتناب کنید.

مقاله مهم:

قبل از ورزش به مصرف غذا توجه کنید. مطمئن شوید که 30 تا 90 دقیقه قبل از تمرین وعده غذایی و میان وعده خود را می خورید. زیرا در این صورت احساس نفخ نخواهید کرد. 90 دقیقه قبل از تمرین یک وعده غذایی سنگین بخورید. اما اگر میان وعده شما چیزی شبیه یک میان وعده است ، 30 دقیقه قبل از تمرین کافی است.

بهترین غذای قبل از تمرین

بهترین وعده های غذایی قبل از تمرین برای اهداف خاص

  1. قبل از ورزش چه بخوریم؟

شما به عنوان یک بدنساز سعی می کنید لاغر بمانید و عضله بسازید. حدود یک ساعت قبل از تمرین باید یک وعده غذایی سبک میل کنید. از خوردن غذاهای سنگین که باعث چاق شدن و بزرگ شدن معده می شود ، استفاده نکنید. این غذا به شما کمک می کند تا میزان رشد عضلانی مورد نظر خود را بدست آورید. خودت را ببین. وعده های غذایی سبک شما باید حاوی مقدار مساوی پروتئین بدون چربی و کربوهیدرات باشد.

برخی از غذاهای قبل از تمرین عبارتند از:

  • فرنی
  • مرغ یا بوقلمون
  • ماکارونی گندم
  • سفیده تخم مرغ
  • پروتئین ایزوله
  • برنج قهوه ای یا برنج سفید دانه بلند
  • میوه هایی مانند پرتقال ، توت فرنگی یا سیب

توجه داشته باشید که در تغذیه قبل از تمرین کنترل زمان مصرف و نسبت مواد مصرفی بسیار مهم است. در حین ورزش باید به اندازه کافی غذا بخورید تا انرژی دریافت کرده و به ماهیچه های خود انرژی دهید. اما باید مطمئن شوید که سریع غذا می خورید و وزن اضافه نمی کنید. غذای سنگین در معده شما را در حین ورزش کند می کند.

منابع پروتئینی بدون چربی ذکر شده در بالا را با کربوهیدراتهای قابل هضم ترکیب کرده و آنها را حدود یک ساعت قبل از تمرین بخورید. این ترکیب به شما کمک می کند تا مواد مغذی مورد نیاز برای ادامه عضله سازی را دریافت کنید. آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چه موقع قبل یا بعد از تمرین از پروتئین شیک استفاده کنید؟ اگر هدف شما بدنسازی است ، شیک پروتئین می تواند یک میان وعده خوب قبل از تمرین باشد.

به رژیم را از مربیان برنزه دریافت کنید کلیک.

  1. برای چربی سوزی قبل از ورزش چه بخوریم؟

شما باید به اندازه کافی غذا بخورید تا به بدن خود سوخت و انرژی کافی بدهید. بدون انرژی کافی ، نمی توانید تمرینات سخت را به پایان برسانید. در عین حال ، برای جلوگیری از کاهش وزن ، نباید کالری زیادی بسوزانید. بنابراین لازم است قبل از چربی سوزی با بهترین غذاها آشنا شوید.

خوردن یک میان وعده سبک حدود نیم ساعت قبل از تمرین به شما این امکان را می دهد تا با حداکثر انرژی وارد تمرین شوید. ترکیب کربوهیدراتهای پیچیده با پروتئین بدون چربی بهترین راه برای تامین سوخت بدن قبل از سوزاندن چربی است.

برای پاسخ به سال برای کاهش وزن قبل از ورزش چه بخوریم؟در اینجا برخی از غذاهای قبل از تمرین آورده شده است:

  • نخود
  • یک میوه کامل
  • یک موز با کره آجیل ، به ویژه کره بادام
  • 1/2 فنجان بلغور جو دوسر با کشمش یا انواع توت ها
  • 1/2 فنجان ماکارونی یا برنج ، ترجیحاً غلات کامل
  • یک سیب با کره بادام زمینی یا یک مشت آجیل

به یاد داشته باشید که هدف شما این است که بدن خود را در حین ورزش دوباره پر کنید. انجام تمرینات قلبی با معده خالی نتیجه دلخواه را نمی دهد. هنگامی که برای اولین بار تغذیه مناسب را دریافت می کنید ، بهترین نتایج ورزشی را خواهید داشت.

  1. برای کسب انرژی ، کدام غذاهای قبل از تمرین توصیه می شود؟

سطوح انرژی مناسب به شما در تمرینات کمک می کند. در نتیجه ، از کربوهیدرات های پیچیده استفاده کنید تا به خوبی بدن خود را تغذیه کنید. برخی از مواد غذایی برای تامین انرژی عبارتند از:

  • موز
  • بعد از ظهر
  • توت مخلوط
  • ماست یونانی
  • ماست با گرانولا و میوه
  • مرغ با برنج و سبزیجات
  • سیب با کره بادام زمینی و کشمش
  • نان سبوس دار با چند تکه گوشت بدون چربی

غذای قبل از تمرین

  1. صبحانه مناسب برای حفظ سلامت زنان

زنان نگرانی های منحصر به فردی دارند. آنها معمولاً به اندازه مردان کالری روزانه نمی سوزانند. همچنین اهداف آموزشی مردان و زنان یکسان نیست. زنان باید قبل از ورزش مطمئن شوند که کالری کمی دارند و همچنین بهترین غذاها را بخورند. ترکیبی متعادل از کربوهیدرات ها و پروتئین ها بهترین گزینه است. البته ، بسته به رژیم ورزشی شما ، ممکن است لازم باشد کالری دریافتی خود را پایین نگه دارید.

برخی از غذاهای قبل از تمرین برای زنان عبارتند از:

  • میوه کامل
  • ماست یونانی
  • 1/2 سیب زمینی شیرین
  • گوشت بدون چربی با نان سبوس دار
  • 1/2 فنجان بلغور جو دوسر شیرین شده با عسل.
  • اسموتی های میوه ای ، مخصوصاً آنهایی که با شیر بادام یا یک جایگزین کم کالری دیگر تهیه می شوند.

نتیجه

پیدا کردن بهترین غذا قبل از ورزش گاهی اوقات چالش برانگیز است. اما با انتخاب درست ، انرژی بدن شما در حین ورزش افزایش می یابد و عملکرد بسیار بهتری خواهید داشت. ابتدا هدف خود را انتخاب کنید و سپس مقدار مناسب چربی ، پروتئین و کربوهیدرات ها را بخورید.

اگر هدف شما سوزاندن چربی است ؛ مصرف وعده غذایی قبل از تمرین با ورزش با هدف افزایش مقدار متفاوت است. تغذیه مناسب همراه با ورزش منظم به شما نتایج سریع می دهد. جدا از همه اینها ، نوشیدن آب کافی در حین و بعد از ورزش را فراموش نکنید.


نویسنده:

برنزه کننده ها (برگرفته از مقاله ای در inkin.com))

در صورت استفاده از این مقاله ، نام و آدرس دوره را به عنوان منبع ذکر کنید.

عضو کانال های تلگرام و اینستاگرام شوید. برای عضویت روی تصویر زیر کلیک کنید.


N: 1662



دیدگاهتان را بنویسید