بهترین مکمل برش عضلات


بهترین مکمل های بدنسازی برای برش عضله | برای قطع عضلات چه مکمل هایی باید مصرف کنیم؟

مکمل ها گلوله های جادویی برای از دست دادن چربی نیستند ، اما می توانند به شما در کاهش وزن سالم در ترکیب با رژیم غذایی مناسب و برنامه ورزشی کمک کنند. اول از همه ، رژیم غذایی شما باید به موقع باشد. شما باید مطمئن شوید که غذای تمیز ، سالم و مغذی می خورید. هنگامی که مطمئن شدید رژیم غذایی بهینه است ، می توانید تمرین خود را کامل کنید. برای سوزاندن چربی به ماهیچه نیاز دارید. این قسمت دوم معادله است ، همچنین مطمئن شوید که به اندازه کافی وجود دارد ورزش قلبی آنچه انجام می دهید (سطح فعالیت شما بستگی به متابولیسم ، نوع بدن ، سطح فعالیت و غیره دارد). هنگامی که به تمرین خود متعهد شدید ، آماده آخرین قطعه پازل هستید: بهترین مکمل های بدنسازی برای کاهش عضله!

برای قطع عضلات چه مکمل هایی باید مصرف کنیم؟

آیا بدن باریک در ورزشگاه یا آشپزخانه رشد می کند؟ خوب ، هر دو مکان مورد نیاز است. کاهش وزن و کاهش وزن به معنای ترکیبی از بین رفتن چربی اضافی و عضله سازی است ، بنابراین بسته به سطح آمادگی جسمانی شما ، این کار ممکن است مدتی طول بکشد. برش ماهیچه به معنای کاهش درصد چربی بدن و حفظ توده عضلانی بالا است. این امر باعث می شود ماهیچه های شما به دلیل وجود چربی بسیار کم در بدن به طور قابل توجهی از طریق پوست قابل مشاهده باشد. درصد چربی بدن باید بین 6 تا 10 درصد باشد تا برش ایجاد شود. چربی برای اندامهای حیاتی مهم است. بنابراین ، درصد چربی کمتر از 6 برای مدت طولانی توصیه نمی شود. برای یافتن درصد چربی و ماهیچه بدن ، به همراه درصد آب و وزن استخوان ، می توانید از آزمایش تجزیه و تحلیل ترکیب بدن استفاده کنید.

مولتی ویتامین

گزارش شورای تغذیه مسئول (CRN) بهترین مکمل های بدنسازی برای برش و عضله سازی نشان داده است که:

استفاده مداوم از مولتی ویتامین ها (ترجیحاً با مواد معدنی) و سایر مکمل های غذایی (مانند کلسیم یا اسید فولیک) اثرات مثبت قابل اندازه گیری را در طیف وسیعی از زمینه های مرتبط با سلامتی نشان داده است. “


ناگفته نماند که هنگام رژیم گرفتن ، بعضی اوقات برخی از مواد مغذی ضروری را که معمولاً از غذاهایی که از رژیم غذایی خود حذف می کنید دریافت می کنید ، دریافت نمی کنید.

مکمل های BCAA برای کاهش و جداسازی عضلات

احتمالاً می دانید که آمینو اسیدها اجزای سازنده پروتئین ها هستند. وقتی یک غذای پروتئینی می خورید ، آن را به اسیدهای آمینه و زنجیره های کوتاه تری از اسیدهای آمینه تبدیل می کند که به قدری کوتاه هستند که جذب جریان خون می شوند. این اسیدهای آمینه طیف وسیعی از تأثیرات را بر بدن دارد ، از ساختن و ترمیم بافت ها تا تولید مواد شیمیایی که مغز ما را قادر می سازد در بهترین حالت خود عملکرد خود را انجام دهد و موارد مورد نیاز برای افزایش تمرینات در همان زمان را به شما می دهد. اکنون روند بازیابی را نیز تمدید کنید. از نظر علمی ثابت شده است که اسیدهای آمینه زنجیره ای (BCAA) باعث بهبود و افزایش تولید سریع ATP و افزایش حجم سلول ها ، جلوگیری از خستگی با جلوگیری از ورود تریپتوفان به مغز ، افزایش می شود. سنتز پروتئین به عملکرد سیستم ایمنی و سلامت دستگاه گوارش کمک می کند. ترویج اتساع عروق ، که می تواند منجر به جذب و جذب بهتر پروتئین و افزایش سطح هورمون رشد شود.

این را باید بخوانید: مکمل های چربی سوزی

BCAE یکی از بهترین مکمل های بدنسازی برای سوزاندن ماهیچه ها و چربی ها است زیرا تضمین می کند که شما از کاتابولیسم (کاهش اندازه ماهیچه ها) جلوگیری کرده و توده عضلانی را حتی در غیاب کالری حفظ می کنید. فقط بدانید که این مکمل ها برای دوره های کاهش ماهیچه ها به منظور افزایش انرژی ، بازسازی ماهیچه ها و تنظیم سیستم ایمنی بدن معجزه می کنند.

پروتئین آنها ، بهترین مکمل برای تسکین و برش بدن است

پروتئین آنها بلوک های لازم را برای تولید اسیدهای آمینه در بدن فراهم می کند که برای ساختن بافت ماهیچه ای استفاده می شود. مطالعاتی وجود دارد که پروتئین آنها را با منابع دیگر مقایسه می کند.

آنها دریافتند که این نوع پروتئین ترکیب مناسبی از ترکیب اسید آمینه طبیعی دارد و برای عملکرد بهینه در بدن غلظت مناسبی دارد. مهمتر از همه ، مصرف مداوم پروتئین آنها همراه با ورزش منجر به عضله سازی مداوم می شود.

اگر در مورد آمادگی جسمانی خود جدی هستید ، از هیچ نوع مکمل پروتئینی اجتناب نکنید. به همین دلیل بازار پروتئین می تواند مکانی هیولایی و قریب به اتفاق باشد. اما نگران نباشید! اگر می خواهید در حین چربی سوزی عضله بسازید (یا حداقل توده عضلانی خود را حفظ کنید) ، ممکن است این سوال پیش بیاید. برای قطع عضلات چه مکمل هایی باید مصرف کنیم؟ پروتئین جدا شده بهترین گزینه شما است. این امر دو دلیل دارد:

  1. هر وعده پروتئین جدا شده حاوی بیش از 90 protein پروتئین است
  2. این یک پروتئین کامل با همه 9 اسید آمینه ضروری است.

پروتئین ها از بیست آمینو اسید تشکیل شده اند که 11 مورد از آنها ضروری نیستند ، در حالی که 9 مورد ضروری هستند. اسیدهای آمینه ضروری آنهایی هستند که بدن قادر به تولید آنها نیست. این بدان معناست که آنها به منابع نیاز دارند. بنابراین ، آنها از منابع غذایی یا با مصرف مکمل های غذایی در دنیای امروز تأمین می شوند. پروتئین V جدا شده یکی از پروتئین های کامل است زیرا حاوی همه 9 اسید آمینه ضروری است. آنها همچنین درصد بسیار بالایی از پروتئین در هر وعده دارند ، به این معنی که شما گرمای خود را برای پرکننده ها یا کربوهیدرات ها هدر نمی دهید. مکمل پروتئینی آنها باعث رشد بافت ماهیچه ای بدون چربی می شود. و وقتی نوبت به کاهش وزن می رسد ، این چیزی است که شما باید به دنبال آن باشید. تحقیقات نشان داده است که مکمل های فعال پروتئینی آنها باعث کاهش چشمگیر وزن ، کاهش درصد چربی بدن و تقویت فیبرهای عضلانی می شود.

این را باید بخوانید: راهنمای جامع مکمل های چربی سوزی!

گلوتامین

تحقیقات نشان می دهد که سطح گلوتامین در بدن پس از ورزش شدید تا 50 درصد کاهش می یابد. از آنجا که بدن به گلوتامین به عنوان سوخت سلولی برای سیستم ایمنی متکی است ، مطالعات علمی نشان می دهد که مکمل گلوتامین می تواند تجزیه ماهیچه ها را کاهش داده ، متابولیسم پروتئین را بهبود بخشد و تن ماهیچه ها را بهبود بخشد.یکی از بهترین مکمل های بدنسازی. از آنجا که بدنسازان هنگام ورزش مقدار زیادی گلوتامین مصرف می کنند ، سیستم ایمنی بدن به این اسید آمینه وابسته می شود. زمانی که بدن ماهیچه ها را از استفاده از گلوتامین برای استفاده در جاهای دیگر مانند انتقال نیتروژن یا حفظ سیستم ایمنی بدن محروم می کند ، کاتابولیسم یا تجزیه ماهیچه ها رخ می دهد. مکمل گلوتامین مطمئناً برای حفظ توده عضلانی مهم است – نه برای از دست دادن آن!

چربی سوز با دوره برش دیدار می کند

ترموژنیک مکمل هایی هستند که به معنای واقعی کلمه چربی سوز هستند (کلمه “ترمو” از “آتش” گرفته شده است). چندین روش وجود دارد که نشان می دهد چگونه ترموژنیک به از بین بردن چربی کمک می کند:

  • آنها به خوبی متقاعد شده اند که بافت چربی سرسخت باز می شود و اجازه می دهد چربی در حین ورزش وارد جریان خون شود تا به منبع مفید انرژی تبدیل شود.
  • Thermogenics ، همانطور که از نامش پیداست ، به افزایش دمای بدن شما در داخل کمک می کند ، بنابراین بدن شما گرم می شود و در نهایت کالری بیشتری در پایان روز می سوزاند.

ال-آرژنین/تقویت کننده اکسید نیتریک قبل از تمرین

اکسید نیتریک گردش خون را تنظیم می کند و پیام ها را بین سلول های عصبی منتقل می کند. این واقعیت که اکسید نیتریک جریان خون را افزایش می دهد باید برای بدنسازان جالب باشد ، زیرا افزایش جریان خون به رساندن مواد مغذی بیشتر به ماهیچه ها کمک می کند ، بنابراین در زمان استرس به عضله سازی کمک می کند. اخیراً نشان داده شده است که مکمل های حاوی آرژینین باعث افزایش توانایی آرژنین در تولید نیتریک اکسید ، حذف رادیکال های آزاد و همچنین سلول های ماهیچه ای ، ترشح هورمون رشد ، حمایت از کلسترول سالم و افزایش متابولیسم چربی می شود. آرژنین همچنین به دلیل توانایی در گشاد شدن رگ های خونی و سنتز پروتئین ها برای رشد ماهیچه ها مهم تلقی می شود.

مکمل یکی از این مواد تضمین می کند که عروق شما گشاد می شوند (“پمپ”) ، بنابراین اکسیژن و مواد مغذی را به سلول های شما افزایش می دهد. داشتن کمی کافئین (اگر به مواد محرک حساس نیستید) در مکمل نیز می تواند به انرژی کمک کند. اکسید نیتریک (NO) یک گشاد کننده عروق است. ماده ای که به شل شدن عضلات پوشاننده عروق کمک می کند و به آنها اجازه می دهد تا بیشتر باز شوند. این باعث افزایش جریان خون و کاهش فشار خون می شود. دلیلی وجود دارد که چاقی با فشار خون بالا مرتبط است. در واقع ، چندین دلیل مهم وجود دارد که باعث می شود بافت چربی در عروق تجمع یابد. این فشار زیادی به قلب وارد می کند ، زیرا باید خون را در جهت کمتر از ایده آل مجبور کند.

حالا تصور کنید که راه را گسترده کرده اید. این همان چیزی است که اکسید نیتریک به آن دست می یابد ، خواه شریان های شما به طور کلی سالم باشند یا نه. تقویت کننده های اکسید نیتریک مکمل هایی هستند که به طور طبیعی تولید این ترکیب را در بدن افزایش می دهند. هنگامی که خون به آرامی به ماهیچه ها می رسد ، اولین چیزی که در مورد تقویت کننده های اکسید نیتریک به آن توجه می کنید پمپ باور نکردنی در حین ورزش است. با افزایش جریان خون در حین ورزش ، مطالعات نشان داده است که NO می تواند تحمل فرد را نسبت به ورزش بدنی افزایش دهد. تقریباً می تواند طول تمرین شما را افزایش داده و پویایی تمرین شما را تغییر دهد.

منیزیم بهترین مکمل بدنسازی برای کاهش عضلات است

به نظر من ، این یکی از کم هزینه ترین مکمل های موجود در بازار است. دو روش عمده وجود دارد که منیزیم به عنوان یک ماده معدنی عمل می کند مکمل های دوره برش عمل کردن:

  1. با کاهش خستگی عضلات و افزایش استقامت بدنی
  2. کیفیت خواب را بهبود بخشد ، بنابراین بدن شما می تواند بهبود یابد و روز بعد دوباره این کار را انجام دهد

منیزیم یک ماده معدنی است که در بدن انسان و سراسر جهان یافت می شود. این یک عنصر شیمیایی است ، که آن را ضروری می کند. در واقع ، منیزیم در هر سلول بدن شما وجود دارد. بنابراین ، می تواند نقش مهمی در سلامتی و رفاه شما ایفا کند. نکته نگران کننده این است که تقریباً از هر دو ایرانی یک نفر منیزیم کافی دریافت نمی کند. اگرچه ممکن است ظاهر فوق العاده ای نداشته باشد! منیزیم در بیش از 300 فرایند بیوشیمیایی در بدن نقش دارد. این به تولید انرژی ، ساخت پروتئین ، جلوگیری از بیماری های قلبی کمک می کند ، و حتی نشان داده شده است که عملکردهای مغزی مانند یادگیری و حافظه را تقویت می کند.

دلیل دوم فهرست منیزیم تأثیر عمیق آن بر عادات خواب است. منیزیم گلیسینات ، به ویژه ، نشان داده شده است که به تولید ملاتونین (ماده شیمیایی اصلی خواب بدن) ، افزایش زمان خواب ، کارآیی خواب و کاهش “بیداری صبح زود” کمک می کند. اگر تا به حال سعی کرده اید یک سبک زندگی سالم جدید را شروع کنید ، می دانید که بدن و ذهن شما بعد از هفته اول چقدر احساس خستگی می کند. کلید بهبود طولانی مدت این است که مطمئن شوید می توانید در پایان هر روز مجدداً تنظیم مجدد کنید ، و هیچ چیز بهتر از یک خواب خوب شبانه وجود ندارد.

این را باید بخوانید: بهترین مکمل های چربی سوزی و افزایش حجم همزمان

مکمل ال کارنیتین برای کاهش و جداسازی عضلات

ال کارنیتین یک اسید آمینه است که اغلب برای افرادی که می خواهند وزن خود را کاهش دهند توصیه می شود ، اما تأثیر مثبت آن بر عملکرد مغز نیز توصیه می شود. کاهش چربی چیزی است که باعث می شود این مکمل بسیار مورد استفاده قرار گیرد. بهترین مکمل های بدنسازی برای عضلات این امر شناخته شده است و دلیل خوبی برای این امر وجود دارد. یک مطالعه دو گروه از ورزشکاران را مقایسه کرد. یک گروه 2 گرم ال کارنیتین با کربوهیدراتهای قند بالا صبح قبل از ورزش مصرف کردند ، در حالی که گروه دیگر فقط کربوهیدرات مصرف کردند. نتایج نشان داد که گروهی که از ال کارنیتین استفاده می کردند 55 درصد چربی بیشتری را در حین ورزش شدید سوزاندند. از دیگر مزایای این چربی سوز می توان به کاهش درد عضلات ، بهبود سریعتر بعد از ورزش و مقاومت بهتر در برابر خستگی اشاره کرد. کربوهیدرات ها بهترین راه برای مصرف ال کارنیتین هستند. مطالعات نشان می دهد که سطح انسولین باید به اندازه کافی بالا باشد تا ال-کارنیتین وارد سلول های ماهیچه ای شود ، جایی که باید برای بهترین نتایج دریافت شود.

برای مشاهده مقالات مربوط به این مقاله به صفحه مراجعه کنید مکمل های بدنسازی و مقالات دیگر را در صفحه ببینید وبلاگ کیمیاگری دیدن.

دیدگاهتان را بنویسید