بهترین میان وعده هایی که هنوز غذاهای کامل هستند – Raina Don Lutz



در پست [5 Reasons You Need Whole Foods] من تجربه خود را در مورد یادگیری ده سال پیش به اشتراک می گذارم که خوردن غذاهای کامل به این معنی نیست که من فقط باید غذای خود را بدون پختن آن بخورم ، یا اینکه فقط از بازار غذاهای کامل می توانم غذا بخورم.

اما خوردن غذاهای کامل به معنای خوردن غذایی است که هنوز به نظر می رسد در طبیعت در حال رشد بوده یا بسیار نزدیک به آن است. اساساً ، غذایی که با آن بازی نشده یا تغییر نکرده است … یا فقط به حداقل تغییر یافته است. این به این دلیل است که همه چیز (همه مواد مغذی و فیبر) موجود در آن میوه ، سبزیجات ، غلات ، حبوبات (لوبیا ، نخود ، عدس) ، آجیل یا دانه قبلاً توسط مادر طبیعت کاملاً تنظیم شده است و بدن انسان به طور موثر بر روی غذا حرکت می کند. که به شکل طبیعی خود است ، یا بسیار نزدیک به آن است.

وقتی بدن می بیند که یک چیپس سیب زمینی چرب و شور یا شکر سفید از دریچه پایین می آید ، باید برای هضم آن کار بیشتری انجام دهد ، زیرا محصول غذایی فاقد قسمت هایی است. اگر کار هضم بدن را در صورت انتخاب غذاهای کامل آسان کنیم ، بقیه زندگی ما را آسان تر می کند. و واقعاً احساس خوبی دارد. پاشیدن تمام این غذاها در رژیم غذایی ما (یا همه آن!) همچنین از سلامت مغز و سلامت ما حمایت می کند. من عاشق خوردن میوه خام تازه (اساساً چیز مورد علاقه من ، آن خون اوکاناگان!) در طول تابستان هستم ، اگر تا به حال مرا در محیطی غیرحرفه ای دیده اید ، احتمال خوردن من بسیار زیاد است 🙂

میان وعده ؛ آه من آن را دوست دارم! بسیاری از ما “میان وعده” را به عنوان غذای ناخواسته تصور می کنیم ، زیرا “سریع” را با “غذای ناخواسته” مرتبط می دانیم! اما به من اعتماد کن! غذای سریع به معنای غذای بی کیفیت نیست ، بلکه به این معنی است که ما به طور متفاوتی به خوردن میان وعده فکر می کنیم.

در اینجا چند تنقلات است که من دوست دارم!

تنقلات غذاهای کامل کاملاً قابل قبول:

دیدگاهتان را بنویسید