تغذیه بر روی اعداد – راینا دان لوتز



بدون برچسب روی رژیم غذایی خود ، فقط می توانید در زمان گرسنگی غذا بخورید و هنگامی که معده شما سیر است غذا را متوقف کنید. باور کنید این ممکن است ترسناک به نظر برسد ، 100 برابر بهتر از پرهیز و احساس گناه و سرقت انرژی از رژیم ها است. گاهی اوقات مردم از آزادی زندگی بدون رژیم غذایی می ترسند ، زیرا به خود اعتماد ندارند که پرخوری نکنند و وحشی نشوند. وقتی به بدن خود گوش می دهید ، شما بسیار بعید (و اگر این کار را انجام دهید ، از رژیم غذایی سالم باز می گردید زیرا احساس بهتری از خماری بیش از حد دارد ، نه به این دلیل که یک رژیم غذایی شما را مقصر آن می داند.) همچنین متوجه خواهید شد که باید به رژیم غذایی خود اضافه کنید. هنگام پرخوری نیاز دارید (آیا این خوردن احساسی است؟ آیا من فقط به کربوهیدراتهای نشاسته ای بیشتری احتیاج دارم و به همین دلیل من هوس شکر می کنم؟ و غیره.) در نهایت این احساس آزادی را خواهید داشت ، اما در ابتدا بدون کوچکترین ناراحتی. بگذارید زنجیره های رژیم از بین بروند ، حتی اگر بیشتر از آنچه می خواهید طول بکشد ، و این احساس آزادی می تواند برای شما باشد. زندگی شما را عوض خواهد کرد. فقط پس از کار سخت شما قابل مشاهده خواهد بود. ارزشش را خواهد داشت.

به عشق همه چیزهای خوب دنیا ، دیوانگی را متوقف کنید و از اعداد و نمودارها و نمودارها و برنامه های ردیابی و درصد و شمارش و اعداد و نگرانی و قضاوت فاصله بگیرید و غذا را به مجموع قسمت های آن تقسیم کنید. و در عوض ، بیایید آزادی را در عمل ساده خوردن غذای با کیفیت بیابیم.

شما می تواند انجام دهد پیوند را بشکنید شما می تواند انجام دهد رژیم را متوقف کنید فقط باید متعهد به منظور توقف من می دانم که این اطلاعات جدیدی برای اکثر مردم است که پیاده سازی آنها چالش برانگیز است و مدتی طول می کشد تا بدانیم صنعت رژیم غذایی و پزشکان در نیم قرن گذشته با جامعه چه کرده اند. فهمیدم. این دهه بازاریابی آنها است [Listen: Why We Stand Against Typical Fear-Based Marketing] به ما گفته شده است که چرا ما به اندازه کافی خوب نیستیم ، مادران و مادربزرگهای ما گفتند و انجام دادند که در طول مسیر انتخاب کردیم ، و روندها ، کتابها و دوستان ما همه این کارها را انجام می دهند. چطور ما نتوانستیم؟ چیزهای زیادی برای فرار وجود دارد

ولی تو قادر به انجامش هستی.

و اگر بعد از خواندن همه اینها – هنوز این س inال در ذهن شما وجود دارد که آیا باید غذا بخورید یا نه ، به نسبت درشت مغذی ها توجه کنید و کالری ها را بشمارید ، پاسخ منفی است. بیش از حد آن را پیچیده نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید