تقریباً سه چهارم بریتانیایی‌ها اکنون به دلیل همه‌گیری «ترس از بیرون رفتن» دارند


FOMO را فراموش کنید، ۷۲ درصد از بزرگسالان اکنون با FOGO – یا “ترس از بیرون رفتن” دست و پنجه نرم می کنند.

مطالعه ای روی ۲۰۰۰ بزرگسال نشان داد که بیش از یک چهارم (۲۷ درصد) که با FOGO مواجه شده بودند، حتی ادعا کردند که تأثیر “قابل توجه” بر زندگی آنها داشته است.

حدود 72 درصد از بزرگسالان اکنون

۱

حدود ۷۲ درصد از بزرگسالان اکنون “ترس از بیرون رفتن” دارند.اعتبار: گتی

بیش از دو سوم (۶۷ درصد) احساس می‌کنند که دلهره‌هایشان آنها را از معاشرت باز داشته است و ۶۰ درصد سعی می‌کنند به دلیل دلهره‌هایشان از حمل‌ونقل عمومی اجتناب کنند.

اما ۶۸ درصد بر این باورند که از زمان شیوع بیماری همه‌گیر، نگرانی بیشتری از بیرون رفتن را تجربه کرده‌اند و نیمی از بیشتر نگران بیرون رفتن با محدودیت‌های کووید هستند که اکنون به طور کامل برداشته شده است.

تقریباً از هر ۱۰ نفر (۵۸ درصد) ۶ نفر احساس نگرانی می کنند که اکنون افراد دیگر مجبور نیستند پس از آزمایش مثبت خود را ایزوله کنند و ۵۴ درصد از کمبود ماسک احساس ناراحتی می کنند.

در نتیجه، ۴۴ درصد اغلب نیاز دارند تا چند لحظه قبل از خانه خود را جمع و جور کنند و ۴۷ درصد، تمرین تمرکز حواس را ترک می کنند تا از عصبانیت خود بکاهند.

نزدیک به یک سوم (۲۹ درصد) نیز دریافته اند که گوش دادن به موسیقی می تواند به رفع تردید کمک کند، ۳۶ درصد دوست دارند برنامه ریزی روشنی برای گردش خود داشته باشند.

با این حال، نزدیک به ۷۸ درصد اعتراف کردند که به سادگی سعی خواهند کرد برای پوشاندن نگرانی‌هایی که در مورد بیرون رفتن احساس می‌کنند، «چهره‌ای شجاع» نشان دهند.

این نظرسنجی، به سفارش اپلیکیشن فوق العاده تحرک، اکنون رایگان است [https://free-now.com/uk/]، نشان داد که به طور متوسط ​​تقریباً پنج ماه طول می کشد تا مردم مانند قبل از همه گیری اجتماعی راحت باشند.

اما، ۵۷ درصد “مصمم” هستند که تلاش بیشتری برای غلبه بر این اضطراب ها انجام دهند.

رابرت فرنادز، مدیر عملیات FREE NOW، گفت: «این تحقیق به وضوح نشان می‌دهد که نگرانی‌ها در مورد کووید چقدر گسترده است و این نگرانی همچنان به انتخاب مردم در بریتانیا کمک می‌کند.

«از آنجایی که خوشبختانه از زندگی در یک بیماری همه گیر به یادگیری نحوه زندگی با کووید می رویم، مهم است که به خاطر داشته باشیم، حتی با رفع همه محدودیت ها، که هنوز همه آماده نیستند که به طور کامل به آنجا برگردند.

“این یک پاسخ قابل درک و رایج به دوران سختی برای بسیاری است و ما باید بدانیم و احترام بگذاریم که هر کس با سرعت خودش با این عادی جدید سازگار می شود.

به همین دلیل است که ما با روانشناس خبره، دکتر مگ آرول، همکاری کرده ایم تا به مردم کمک کنیم راحت تر و آماده تر برای لذت بردن به مقصد برسند.

این مطالعه همچنین نشان داد که بیش از نیمی از کسانی که FOGO را تجربه کرده‌اند سعی کرده‌اند با نگرانی‌های خود مبارزه کنند، اما اذعان کردند که این نگرانی همچنان ادامه دارد.

در حالی که نزدیک به یک پنجم (۱۸ درصد) به جای حمل و نقل عمومی، به دنبال سفر با تاکسی به مقصد خود هستند تا خود را جمع و جور کنند.

دکتر مگ آرول، که با FREE NOW همکاری کرده است، گفت: “زندگی در دو سال گذشته چالش برانگیز بوده است، و اکنون که محدودیت ها به طور کامل کاهش یافته اند و جهان دوباره در حال باز شدن است، همه ما آماده می شویم تا از آن خارج شویم.

“اما از آنجایی که ما چنین دوره گسترده ای از عدم اطمینان و اضطراب را داشته ایم، جای تعجب نیست که هنوز احساس ناراحتی در مورد بیرون رفتن وجود داشته باشد – یا FOGO، ترس از بیرون رفتن.

با این حال، استراتژی‌های زیادی وجود دارد که همه ما می‌توانیم برای آرام کردن این افکار مضطرب، کاهش استرس و لذت بردن دوباره از زندگی اجتماعی استفاده کنیم.

“این سه مرحله ساده را برای حفظ آرامش در سفر امتحان کنید. همه اینها را می توان به راحتی در پشت تاکسی یا در یک وسیله حمل و نقل دیگر تکمیل کرد، چه پنج دقیقه تا رسیدن یا یک سفر طولانی تر در پیش داشته باشید.”

۱. استراحت کنید و هضم کنید

با قرار دادن خود در وسیله نقلیه، ذهن و بدن خود را آرام کنید، هر دو پا را صاف روی زمین قرار دهید و پشت خود را به صندلی تکیه دهید.

با یک دست روی سینه و یک دست روی شکم، روی تنظیم تنفس خود از طریق استنشاق های عمیق سه ثانیه ای از طریق بینی و بیرون از دهان تمرکز کنید.

۲. روش سه-پنج

با استفاده از سه حواس – بینایی، صدا و لامسه – پنج عنصر مختلف از محیط اطراف خود را شناسایی کنید.

به عنوان مثال، چه پنج چیز را می توانید ببینید (چه در ماشین یا خارج از ماشین)، چه پنج چیز را می توانید بشنوید و چه پنج بافت را می توانید احساس کنید.

توجه زیادی به محیط خود داشته باشید، در حین حرکت نفس عمیق بکشید و متوجه شوید که بعد از آن چقدر احساس آرامش می کنید.

۳. خود فرافکنی

خود را در مقصد تصور کنید. تصور کردن سناریوی واقعیت به زودی می تواند به شما کمک کند تا از نظر شناختی آماده شوید – برای خود فیلمنامه ای برای تعاملات اجتماعی خود تنظیم کنید و شروع به دیدن نحوه تعامل با دیگران پس از رسیدن به مقصد خود کنید.

اضطراب های خود را بپذیرید، اما آنها را به پشت ذهن خود هدایت کنید، و روی تصورات ذهنی مثبت خود تمرکز کنید.

ما مهمترین چیزهایی را که نوجوانان هر روز نگران آن هستند و اینکه چگونه والدین می توانند در آنها احساس اعتماد به نفس ایجاد کنند را به اشتراک گذاشتیم.

در همین حال، یک مربی زندگی هفت کار ساده ای را که می توانید انجام دهید تا به شما کمک کند زندگی شادتری داشته باشید را فاش می کند.