تله های ترس و محرک هایی که شما را درگیر نگه می دارند. نانسی استلا


۹ فوریه ۲۰۲۲

دکتر. نانسی استلا بیش از بیست سال است که یک روانشناس بالینی پیشرو در منطقه سینسیناتی بوده است و یکی از بزرگترین خدمات بهداشت روان خصوصی و چندتخصصی اوهایو را با بیش از هفتاد و پنج ارائه دهنده مشترک و در حال رشد است. دکتر با ترکیب تجربیات بالینی خود با سفر درمانی خود، استلا فرآیند مغز شجاعانه (CBP) را توسعه داد یک روش درمانی مبتکرانه و مبتنی بر علم. این روش که ریشه در به روزترین علوم اعصاب دارد، کاستی های گفتار درمانی سنتی را دور می زند تا نحوه پردازش ترس را در مغز ما تغییر دهد. اولین کتاب او، تله‌های ترس: فرار از محرک‌هایی که شما را گیر می‌دهند، روش‌های اثبات‌شده‌ای برای ایجاد شجاعت و انعطاف‌پذیری در اختیار خوانندگان قرار می‌دهد. برای پیدا کردن تله‌های ترس و محرک‌ها آماده‌اید؟ برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید.

گوش دادن و اشتراک در:

iTunes / Stitcher / Podbean / ابری / Spotify

اطلاعات تماس

تاثیرگذارترین فرد

  • می‌توانم بگویم این فرزندان من هستند که بیشترین تأثیر را دارند. من آنها را به عنوان بچه های خردسال می بینم که در این لحظه بسیار حضور دارند، خواه تمرکز بر بازی با اسباب بازی ها باشد یا ناراحتی با یکدیگر.

تاثیر بر احساسات

  • ذهن آگاهی به من کنترل ذهن را داده است، به طوری که وقتی واکنش احساسی را احساس می کنم، می توانم یک قدم به عقب برگردم و ارزیابی کنم که آیا می خواهم آن را ابراز کنم یا مدیریت کنم.

افکار در مورد تنفس

  • مهمتر از همه، نفس کشیدن بسیار مهم است، زیرا وقتی به ایده آن مغز اضطراب اولیه باز می گردیم، اینکه مغز چگونه می داند که خطری در محیط وجود دارد، به این بستگی دارد که ما در مورد آن چه فکر می کنیم و چگونه نفس می کشیم، زیرا زمانی که نفس می کشیم متفاوت است. در مقابل زمانی که مضطرب یا پرانرژی هستیم، آرام هستیم.
  • یعنی بخشی از رویکرد ذهن آگاهی، آموزش تنفس عمیق به افراد است تا یاد بگیرند که به نوعی آن مغز مضطرب را آرام کرده و به نوبه خود بدن را آرام کند. تنفس عمیق در آموزش ذهن آگاهی به افراد بسیار مهم است، که دست به دست هم می دهد. به عنوان مثال، وقتی افراد مضطرب هستند، ما با تمرکز حواس شروع می کنیم و فقط ۳۰ ثانیه تمرین می کنیم.
  • اولاً، ما تنفس را در مطب انجام می دهیم و آنها باید تشخیص دهند، بسیار خوب، فقط به انجام تنفس عمیق ادامه دهید. در حالی که تمرکز می کنید، ممکن است ذهن شما به همه جا برود، وقتی متوجه شدید، فقط آن را به چیزی که روی آن تمرکز کرده اید برگردانید.

منابع پیشنهادی

داستان قلدری

  • وقتی مورد آزار و اذیت قرار می گیریم، تمایل داریم همه چیز را خیلی شخصی بدانیم، وقتی کسی به شما قلدری می کند، انجام این کار سخت است.
  • من بیشتر با بچه‌ها کار کرده‌ام و استفاده از ذهن‌آگاهی به بچه‌ها کمک می‌کند یاد بگیرند که مسائل را شخصی نگیرند. در نتیجه، کودکان اغلب پیاده یا قربانی شرایط خود هستند.
  • مهمتر از همه، تمرکز حواس این است که یاد بگیرید احساس خود را بشناسید و بدانید. ذهن آگاهی می تواند به ویژه در مورد قلدری کمک کند. به عنوان مثال می تواند به ما کمک کند تا نسبت به شخص مقابل احساس دلسوزی کنیم.
  • هر یک از ما آسیب پذیری های خاص خود را در رابطه با قلدری داریم. ما آسیب پذیری های خود را به میز می آوریم.
  • به طور خلاصه، فردی که قلدر است اغلب ماسک به چهره دارد. بنابراین، تمرکز حواس به ما کمک می کند تا یاد بگیریم که چگونه خود را مکیده یا طعمه نگیریم و همچنین چگونه خود را از این موقعیت رها کنیم. هوشیار بودن به معنای تشخیص این است که احساس ترس، عصبانیت یا ترسیدن اشکالی ندارد. اینها فقط احساسات هستند، ذهن آگاهی به ما کمک می کند یاد بگیریم که آنها فقط احساسات هستند و دوام نمی آورند. به ما کمک می کند از این وضعیت خارج شویم.
  • مهمتر از همه، درک نحوه عملکرد مغز نیز کمی است. هنگامی که اتفاقات بدی برای ما می افتد، یا زمانی که نگران چیزی هستیم، مغز اضطراب ما، که آمیگدال نامیده می شود، برای محافظت از ما طراحی شده است و باعث می شود بدن آدرنالین ترشح کند. علاوه بر این، آن قسمت از مغز نمی تواند واقعیت را ببیند.
  • بالاخره وقتی مضطرب می شویم، نمی داند. آیا نگران دیر رسیدن به سر کار، آزار و اذیت شدن یا تعقیب ببر شما هستید؟

اپیزودهای مرتبط

پیشنهاد ویژه

آیا دچار اضطراب و استرس هستید؟ آرامش در چنگ شماست من بروس لنگفورد هستم، یک مربی تمرین کننده و هیپنوتیزم کننده که به افرادی مانند شما کمک می کند تا قلدرهای درونی خود را کنار بگذارند و با اطمینان به جلو حرکت کنند. یک جلسه مربیگری رایگان رزرو کنید تا شما را در مسیر زندگی رضایت‌بخش‌تری قرار دهد، احساس زمین و تمرکز داشته باشید. برای من ایمیلی به آدرس [email protected] بفرستید که عبارت «جلسه مربیگری» را در موضوع عنوان کنید. ما یک تماس بزرگ‌نمایی راه‌اندازی می‌کنیم و در مورد اینکه چگونه می‌توانید به سمت زندگی بهتر حرکت کنید صحبت خواهیم کرد.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر