تمرینات لاغری پهلو با 10 روش کاربردی


از بین بردن چربی شکم یکی از بزرگترین چالش ها برای همه ما است. بسیاری از افراد سعی می کنند تمریناتی را برای لاغر کردن بازو انتخاب کنند ، مانند حرکت کششی و سایر حرکات شکمی که ماهیچه های مایل مورب را هدف قرار می دهند. چربی را در ناحیه کناری آب کنید و دور کمر خود را باریک نگه دارید. برخی افراد نیز ورزش را به عنوان راهی برای کاهش سریع وزن انتخاب می کنند. اما این حرکات زیاد برای لاغری بازوها مثر نیست.

ورزش یک روش م toثر برای کاهش وزن است ، اما کافی نیست. برای کاهش وزن ، باید همه نکات را با هم رعایت کنید ، رژیم غذایی ، ورزش و شیوه زندگی سالم همه با هم به کاهش وزن کمک می کند.

برای کاهش وزن کدام ورزش را انجام دهیم؟

همه تمرینات لاغری پهلوها و شکم م areثر نیستند در این مقاله چند تمرین برای لاغر شدن پهلوها معرفی شده است که بسیار موثر خواهند بود. به خاطر داشته باشید که انجام صحیح ورزش بسیار مهم است.

تخته جانبی

برای انجام پلانک کناری ، با یک آرنج به پهلو دراز بکشید و باسن خود را به سمت بالا بکشید تا یک خط مستقیم از بالای شانه ها تا پاها ایجاد کنید. 5 ثانیه در این حالت بمانید ، سپس باسن خود را به سمت زمین بکشید و دوباره آنها را بالا بیاورید ، مراقب باشید که باسن شما به زمین برخورد نکند.

این کار را یک دقیقه یا 10 بار انجام دهید ، سپس طرف خود را تغییر دهید.

تمرینات شکمی و پهلو

تخته بالا-پایین-بالا-پایین تخته

در حالت پلانک ، از شانه ها تا انگشتان پا در یک خط مستقیم بنشینید و بازوها را صاف نگه دارید. آرنج چپ را خم کنید و سپس آرنج راست را به زمین بیاورید و بدن را به حالت تخته بکشید. سپس دست ها را صاف کرده و به حالت قبلی بازگردید. این حرکت را 10 بار تکرار کنید.

لاغری پهلو

خم کناری کتل بل

بایستید و پاها را به اندازه عرض شانه باز کنید. یک کتری زنگوله را در دست راست خود نگه دارید ، کمی به سمت راست متمایل شوید و بگذارید وزن روی زمین بماند. سپس به حالت ایستاده برگردید.

این کار را 10 بار به راست و سپس 10 بار به سمت چپ انجام دهید.

تمرینات لاغری

اسکات را با Kettlebell Twist Squats حرکت دهید

با هر دو دست یک کتری زنگ دار نگه دارید ، آرنج ها را خم کرده و بازوها را به سینه خود وصل کنید. با نگه داشتن زنگ اسکوات در حالی که تنه خود را به راست می چرخانید ، اسکوات را نگه دارید. سپس متوقف شده و به حالت اولیه بازگردید. سپس با اسکات به چپ بروید. این کار را 10 بار پشت سر هم انجام دهید.

اسکات کاتل بل

رکت توپ می افتد زانو

این حرکت همچنین به لاغر شدن پهلوها کمک می کند. به پشت روی زمین دراز بکشید ، زانوها را خم کنید و کف پای خود را صاف روی زمین قرار دهید. دستان خود را در دو طرف شانه ها قرار دهید تا بتوانید تعادل خود را حفظ کنید. یک توپ با اندازه متوسط ​​بگیرید و آن را بین زانوها فشار دهید. پاهای خود را از روی زمین بلند کرده و طوری بلند کنید که پاهای شما در راستای سقف قرار گیرد. سپس به آرامی زانوها را به یک طرف (راست یا چپ) بدن خود بیاورید ، اما پشت خود را بدون پایین آوردن زانوها صاف نگه دارید. این حرکت در لاغر شدن پهلوها کمک زیادی می کند.

به یاد داشته باشید که هنگام انجام این حرکت توپ را بین پاهای خود نگه دارید تا حرکت نکند یا زمین نخورد. زانوها را به حالت اول (یعنی با سقف) برگردانید و سپس در جهت مخالف حرکت کنید.

این حرکت را در 2 ست 10 تایی انجام دهید.

تمرینات لاغری

چوب خردکن

حرکت چوب شکن یک تمرین لاغری است که به طور م worksثر عمل می کند. بایستید و پاها را به اندازه عرض شانه باز کنید. کتری بل یا وزن زنگ را با هر دو دست جلوی خود نگه دارید. وزن خود را به پای چپ ببرید و تنه خود را به سمت چپ بچرخانید در حالی که دستان خود را به صورت مورب در بالای شانه چپ خود حرکت می دهید. بدن خود را به راست بچرخانید ، وزن خود را روی پای راست قرار دهید و وزن دست خود را به ران راست خود منتقل کنید. هنگام راه رفتن ، پاها و زانوها را در یک محور نگه دارید. توجه داشته باشید که می توانید این حرکت را با کش نیز انجام دهید.

این حرکت را 10 بار انجام دهید و سپس جهت حرکت خود را تغییر دهید.

لاغری پهلو

پیچ و تاب های روسی

روی زمین بنشینید و زانوها را خم کرده و کف پای خود را روی زمین قرار دهید. وزنه را با هر دو دست بگیرید و بازوها را به جلو بکشید. کمر باید 45 درجه به عقب برگردد. تنه خود را به راست بچرخانید و اجازه دهید بازوها در راستای سینه و راست و به سمت زمین قرار بگیرند. سپس به چپ بپیچ.

نکته: برای دشوارتر شدن این حرکت ، پاهای خود را چند اینچ از زمین بلند کنید و هنگام چرخاندن بالاتنه پاها را ثابت نگه دارید. این حرکت را در دو ست 10 تایی انجام دهید.

چرخش روسی

رکت digaonal pike foot

به پشت دراز بکشید و صورت خود را به سمت سقف بکشید ، پاها را به هم نزدیک کرده و کاملاً کش بیاورید. باسن خود را کمی به سمت چپ بچرخانید تا پاهای شما نیز به سمت چپ خم شود. حالا دست چپ خود را پشت سر بگذارید و دست راست خود را از بدن خود بیرون بکشید و کف دست را رو به زمین نگه دارید. سپس ، با کمک عضلات شکم و لگن ، پاها را کمی بلند کنید ، اما مطمئن شوید که پاها هنوز به سمت چپ خم شده اند. سپس پاهای خود را به آرامی روی زمین بگذارید. این کار را 30 تا 40 بار انجام دهید و سپس جهت را تغییر دهید.

تمرینات لاغری پهلو

رکت Inner Thai Crunch Lift

برای این کار به پشت روی زمین دراز بکشید و پاها را باز کنید. انگشتان پا باید رو به بالا و دستان شما پشت سر شما باشد. پای راست خود را بلند کرده و با انگشتان پا به سمت بیرون بچرخانید. با استفاده از قسمت داخلی ران ، پای خود را به آرامی به نقطه شروع پایین بیاورید. سپس این عمل را با پای چپ خود در جهت مخالف انجام دهید. این عمل را 30 تا 40 بار تکرار کنید.

لاغری پهلو با ورزش

پیک وزن دار

برای این حرکت به دمبل یا وزنه نیاز دارید. دوباره به پشت دراز بکشید ، صورت خود را به سمت سقف بکشید ، پاها را در کنار هم نگه دارید. با نگه داشتن 1 تا 2 کیلوگرم وزن در دست چپ ، دست راست خود را زیر سر خود قرار دهید و دست چپ خود را در جهت بدن خود بکشید و پاها و زانوها را با زاویه 90 درجه خم کنید. هنگام راه رفتن ، تنه خود را درگیر کنید. سپس به حالت اولیه برگردید ، این عمل را 30 تا 40 بار انجام دهید و سپس این عمل را با دست دیگر تکرار کنید.

تمریناتی برای لاغر کردن بازوها

آیا با یک حلقه ورزشی لاغری پهلو امکان پذیر است؟

اگرچه به نظر می رسد حلقه ها روی عضلات پشت و شکم کار می کنند و اکثر مردم فکر می کنند که استفاده از حلقه به کوچک شدن کمر و شکم کمک می کند ، اما این تصور غلطی است. کرلینگ کالری می سوزاند و می توانید آن را به عنوان یک تمرین قدرتی انجام دهید ، اما این کار به از بین بردن چربی موضعی در ناحیه لگن و شکم کمک نمی کند و یک ورزش لاغری جانبی نیست.

با دوچرخه سواری لاغر می شود

دوچرخه سواری یکی از موثرترین و جامع ترین ورزش هایی است که اگر به درستی انجام شود به سوزاندن چربی در تمام نقاط بدن کمک می کند. دوچرخه سواری نوعی ورزش قلبی عروقی است که اگر با سرعت و شیب مناسب انجام شود ، به افزایش ضربان قلب کمک می کند و همچنین چربی سوزی و کاهش وزن را تسهیل می کند.

علاوه بر این ، هنگام دوچرخه سواری قسمت های مختلف بدن درگیر می شوند ، بنابراین سوزاندن کالری از این ورزش بسیار ساده تر از ورزش های دیگر است. از این رو دوچرخه سواری به عنوان یک تمرین م toثر برای سوزاندن چربی در تمام نقاط بدن پیش بینی می شود و در نتیجه ، بر چربی شکم و باسن نیز تأثیر می گذارد. می توانید دوچرخه سواری را به عنوان راهی برای کاهش وزن در پهلوها و سایر قسمت های بدن امتحان کنید.

به جز ورزش راه ها و نکات دیگری نیز وجود دارد

در این مقاله با انواع تمرینات برای لاغر شدن باسن و شکم آشنا می شوید. همه این تمرینات و رژیم های غذایی به کاهش وزن کمک زیادی می کند و همچنین در حفظ سلامت جسمی و روحی شما مثر است ، اما به یاد داشته باشید که پیگیری مسیر ورزش و رژیم غذایی نیز به صبر و اراده قوی نیاز دارد.

شرکت مداریا ، شرکتی که دستگاه های لاغری را با جدیدترین فناوری های روز دنیا تولید می کند ، در این راستا به شما کمک می کند و لاغری پهلو را حتی برای شما سریعتر می کند.

دستگاه Emcare یکی از دستگاه های لاغری شرکت Madaria است که به لاغر شدن پهلوها کمک می کند و در از بین بردن سلولیت بسیار مثر است. اساس کار من رول مکش است. رول ساکشن از یک تکنیک غیر مکانیکی و غیر تهاجمی برای تقویت سلول ها و تحریک پوست استفاده می کند. رول ساکشن گردش خون را در بافت ها افزایش می دهد و می تواند برای مناطق مختلف پوست استفاده شود.

مقاله مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید