جو دوسر 5 دقیقه ای بلک بری


این جو دوسر بلک بری یک صبحانه گیاهی آسان و سالم است! با توت سیاه و جو دوسر ، این یک میان وعده عالی برای روده است که به ایجاد یک میکروبیوم سالم کمک می کند. ایده آل برای آماده سازی غذا ، بنابراین می توانید یک روز نیرومند را در روز شروع کنید ، حتی وقتی صبح ها بی نظم هستند.

یکی از چیزهایی که در تمام سالهای زندگی خود به عنوان یک متخصص تغذیه آموخته ام این است که تنها راهی که می توانید غذای سالم را به طور مداوم به بدن خود وارد کنید این است که دستور العمل هایی را پیدا کنید که مطابق سلیقه و برنامه شما باشد. به عنوان یک مادر دو فرزند و یک کارآفرین ، می دانم که زمان همیشه با شما نیست. به همین دلیل است که بسیاری از دستور العمل های این وبلاگ و کتاب آشپزی من بیشتر گیاهان بخورید بسیار سریع هستند.

و به همین دلیل جو دوسر شب یکی از رازهای من برای صبح های موفق در مواقع سخت است. آنها به طور طبیعی انعطاف پذیر هستند ، بنابراین می توانید دائماً طعم را تغییر دهید تا خسته نشوید. و ، می توانید آنها را پنج دقیقه قبل از خواب آماده کنید وقتی می دانید صبح شگفت انگیز است ، بنابراین می توانید آنها را بگیرید و با تقریباً هیچ تلاشی از در خارج شوید.

همچنین یک صبحانه واقعاً غنی از مواد مغذی است. جو دوسر غنی از فیبر محلول قابل تخمیر است که به تسکین روده و ایجاد میکروبیوم سالم روده کمک می کند. شیرهای گیاهی کلسیم و B12 را تامین می کنند ، دو ماده مغذی که برای رژیم غذایی گیاهی مهم هستند. دانه های چیا فیبر بیشتری ، مواد معدنی مانند آهن و اسیدهای چرب امگا 3 را تأمین می کنند.

جو دوسر 5 دقیقه ای بلک بری

مزایای توت سیاه برای سلامتی

توت سیاه میوه ای است که نادیده گرفته می شود اما یک منبع تغذیه قوی است! در اینجا دلیل آن است که ممکن است بخواهید تعداد بیشتری از این جواهرات را در کاسه خود قرار دهید:

  • توت سیاه یکی از بالاترین فیبرهای میوه ای است که در هر نصف فنجان 4 گرم فیبر دارد.
  • توت سیاه حاوی مواد معدنی مانند آهن ، کلسیم ، منیزیم و روی ، و همچنین فولات و ویتامین A+C (برای پوست سالم مهم است) است.
  • آنها همچنین بسیار غنی از مواد شیمیایی گیاهی آنتی اکسیدان و ضد التهابی مانند آنتوسیانین ها و ترکیبات فلاونوئیدی مانند اسید الاژیک هستند.

نکات بلک بری یک شبه جو دوسر + جایگزینی

جو شبانه به طور طبیعی قابل تنظیم است ، بنابراین از آنچه در دست دارید استفاده کنید! برای دستیابی به بهترین نتیجه ، مطمئن شوید که جو دوسر خود را در صبح بچشید و سپس شیر را بر اساس قوام مورد نظر خود تنظیم کنید – و همچنین طعم آن را شیرین کنید. شما همچنین می خواهید در مورد بافت فکر کنید: جو دوسر یک شبه بسیار نرم است! برای ایجاد تعادل ، نوعی کرانچ مانند آجیل خرد شده ، دانه ها یا تکه های کاکائو را اضافه کنید.

  • از شیر گیاهی دلخواه خود استفاده کنید! شیر بادام یا ماکادامیا با افزودن جو دوسر و خامه سویا بافت روشن تری ایجاد می کند.
  • برای اینکه این جو دو سر بدون آجیل باشد، فقط از شیر بدون آجیل مانند شیر جو دوسر استفاده کنید و سعی کنید تخم کدو یا نوک کاکائو را به جای بادام برای ترد کردن اضافه کنید!
  • برای ایجاد این جو دوسر کم FODMAPبه جای توت سیاه از توت فرنگی استفاده کنید.
  • این جو دوسر برای یک نفر تهیه می شود صبحانه عالی تهیه غذا! می توانید به مدت یک هفته کامل بسازید و برای صبحانه در کوزه های ماسونی جداگانه ذخیره کنید.

سوالات متداول جو دوسر یک شبه:

آیا خوردن جو دو سر بدون پختن یک شب مشکلی ندارد؟

آره! خیساندن جو دوسر به مدت یک شب در شیر گیاهی باعث نرم شدن و هضم آسان آن می شود.

آیا جو دوسر فاقد گلوتن است؟

جو دوسر استاندارد با گلوتن آلوده است ، اما جو دو سر به طور طبیعی فاقد گلوتن است. به سادگی به دنبال جو دوسر بدون گلوتن معتبر باشید! در مورد جو دوسر و بیماری سلیاک بیشتر بدانید.

آیا می توانید از جو دوسر فوری یا فولادی استفاده کنید؟

جو دوسر فوری قوام بسیار نرم و بلغور جو دوسر ایجاد می کند در حالی که جو دو سر فولادی بسیار طولانی تر (و شیر بیشتری) برای تجزیه نیاز دارد ، بنابراین من آن را توصیه نمی کنم!

آیا می توانید جو را یک شبه بپزید؟

آره! کافی است آن را کمی بیشتر روی اجاق گاز یا در مایکروویو گرم کنید (30 ثانیه امتحان کنید!).

بیشتر دستور العمل های جو دوسر گیاهی

جو دوسر 5 دقیقه ای بلک بری

دستور چاپ
دستور پین

بلک بری یک شبه جو دوسر

تهیه این جو دوسر شبانه بلک بری فقط 5 دقیقه طول می کشد و سرشار از غذاهای گیاهی با فیبر بالا است که به احساس معده شما کمک می کند! گزینه های گیاهی ، بدون گلوتن و بدون آجیل.

زمان آماده سازی5 دقیقه

کل زمان5 دقیقه

غذا: آمریکایی

رژیم غذایی: فاقد گلوتن ، گیاهخواری ، گیاهخواری

کلید واژه ها: توت سیاه ، جو دوسر

ترجیح رژیم غذایی: فاقد گلوتن ، FODMAP کم ، بدون آجیل ، گیاهخوار ، گیاهخوار

خدمات: 1 خدمات از

نویسنده: Desiree Nielsen، RD

مولفه

  • من فنجان توت سیاه تازه یا ذوب شده جداگانه، مجزا
  • یک و نیم فنجان شیر گیاهی بدون شیرین به انتخاب شما
  • من فنجان آرد جو در صورت تمایل فاقد گلوتن
  • 1 قاشق سوپخوری دانههای چیا
  • 1 قاشق سوپخوری بادام خرد شده
  • یک و نیم قاشق کوچک عصاره وانیل خالص
  • من قاشق کوچک دارچین
  • من لیمو فقط اشتیاق
  • 1 خرج کردن نمک

برای خدمت

  • شربت افرا
  • شیر گیاهی

دستورالعمل ها

  • در یک کاسه کوچک ، فنجان توت سیاه را له کنید. شیر ، جو دوسر ، چیا ، بادام ، وانیل ، دارچین ، پوست لیمو و نمک را با هم ترکیب کنید. یک شب در یخچال ، سرپوشیده نگهداری کنید.

  • صبح شیر را بچشید و به دلخواه شربت افرا اضافه کنید. روی آن را با توت سیاه باقی مانده بریزید.

دیدگاهتان را بنویسید