حمایت از ایمنی برای کروناویروس – سلامت ارین هولت



خوب بخور

همانطور که مهم است غذا بخورید ، زیرا مهم است. سیستم ایمنی بدن شما به تغذیه خوب وابسته است. در اینجا کاری است که باید انجام دهید:

غذاهای غنی از مواد مغذی را بارگیری کنید

محدود کردن غذاهای فرآوری شده

شکر بسیار کم مصرف کنید

بدون الکل (سیستم ایمنی بدن را سرکوب می کند و باعث تحریک مستقیم روده می شود)

زیاد خوردن (میوه ها و سبزیجات غنی از رنگدانه)

تا آنجا که ممکن است از غذاهای طبیعی ضد ویروس استفاده کنید: آویشن ، مریم گلی ، رزماری ، آویشن ، گون ، سیر ، زنجبیل ، قارچ شیتاکه ، نعناع فلفلی ، دارچین ، زردچوبه

مشارکت کنید پروژه سازگاری با کربوهیدرات، از آنجا که ما 4 هفته را صرف اعمال همه این اصول و سایر اصول می کنیم! الان وقتشه فامیل!



دیدگاهتان را بنویسید