حمص. ساندویچ سبزیجات سبز عالی با


این ساندویچ گیاهی ترد ، ترد ، خامه ای است و حاوی مواد خوشمزه و ساده ای است که شما را از هر لقمه سیر و راضی نگه می دارد. یک غذای گیاهی عالی با الهام از رژیم مدیترانه ای.

گیاهان به چه معناست؟



از آنجا که این کلمه اخیراً زیاد استفاده می شود ، چند ماه قبل یک پست در مورد آن نوشتیم….

رژیم غذایی گیاهی چیست

خوردن رژیم غذایی گیاهی به چه معناست؟


در این پست ، ما در مورد داروهای گیاهی به شما خواهیم گفت ، برخی افسانه ها را در مورد آن برطرف کرده و در مورد همه مزایای احتمالی سلامتی از جمله افزودن گیاهان بیشتر در رژیم غذایی خود بحث خواهیم کرد.

به طور خلاصه ، بیایید در مورد چگونگی تمرکز رژیم مدیترانه ای بر افزایش گیاهان (سبزیجات ، میوه ها ، غلات کامل ، آجیل ، دانه ها ، حبوبات) در رژیم غذایی خود صحبت کنیم. مزایای آن کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی ، سرطان های خاص ، دیابت و موارد دیگر است.

تهیه ساندویچ نهایی گیاهی

ساندویچ گیاهی را ببندید


هر زمان که ساندویچ های بدون گوشت درست می کردم ، شوهرم همیشه طوری به من نگاه می کرد که انگار دیوانه شده ام. او قطعاً طرفدار ساندویچ های پر از لایه ها و لایه های گوشت ناهار است. با این حال ، هنگامی که من برای اولین بار شروع به تهیه این ساندویچ گیاهی کردم ، به سرعت طرفدار بزرگی شد.

نکات من برای تهیه بهترین ساندویچ بدون گوشت عبارتند از –

  • شروع با نان واقعا خوب. یک نان غلات کامل فیبر بیشتری به شما می دهد ، که شما را سیر کرده و برای مدت طولانی تری سیر نگه می دارد.
    • به دلیل برخی مشکلات پزشکی ، اخیراً رژیم غذایی بدون گلوتن را شروع کردم و متوجه شدم نانوایی کانیون نام تجاری بهترین است که تا کنون امتحان کرده ام
  • بافت های مختلف اضافه کنید
    • برای تهیه یک ساندویچ بسیار عالی تنها چیزی که نیاز دارید ترکیبی از ترد ، خامه ای ، ترد و نرم است
    • خارج از کاهو و گوجه فرنگی استاندارد فکر کنید و با جوانه ، انواع سبزیجات برگ دار ، خیار ، فلفل دلمه ای ، آووکادو ، گوجه فرنگی ، ترشی ، پیاز قرمز ، تربچه ، بادمجان ، سبزیجات بو داده و موارد دیگر خلاقیت ایجاد کنید.

افزودن پروتئین و فیبر با هموس

یکی از ترفندهای من این است که از هوموس به جای خردل یا مایونز روی نان استفاده کنید تا نه تنها طعم عالی ، بلکه پروتئین و فیبر اضافی به آن اضافه کنید.

فقط 2 قاشق غذاخوری حمص حدود 1 گرم فیبر و 2 گرم پروتئین را تأمین می کند. علاوه بر این ، گیاهی است و با رژیم مدیترانه ای مطابقت دارد.

این ممکن است زیاد به نظر نرسد اما در مقایسه با خردل و مایونز ، می افزاید –

** لطفاً توجه داشته باشید که اینها تخمین هستند و محصول و مارک ممکن است کمی متفاوت باشد. بسته به حجم سرو 2 قاشق غذاخوری

برابر ایجاد نشده است در تمام هوموس

بسیاری از مارک های هوموس و طعم های خریداری شده در بازار در بازار موجود است. ما مشتاق هستیم که به زودی پستی را که کاملاً به هوموس اختصاص داده شده جمع آوری کنیم. در این میان ، ما می خواستیم نکاتی را در مورد خرید حمص به اشتراک بگذاریم.

برای اینکه ببینید هوموس از چه چیزی ساخته شده است ، حتما لیست مواد تشکیل دهنده را بررسی کرده و سعی کنید یکی از طبیعی ترین مواد را پیدا کنید. بسیاری از آنها حاوی مواد نگهدارنده ، افزودنی ها یا روغن های زیادی علاوه بر روغن زیتون به عنوان ماده اصلی هستند.

در اینجا دو مارک محبوب هوموس برای خرید وجود دارد –

P.S. این نیز خوشمزه است و ساختن حمص خود در خانه چندان پیچیده نیست. این بسیار خامه ای است و بر خلاف هر مغازه ای که خریداری کرده ایم ، تا کنون امتحان کرده ایم.

ساندویچ سبزیجات سبز عالی با هموس

حمص. ساندویچ سبزیجات سبز عالی با

بهترین و ساده ترین ساندویچ گیاهی با مقدار زیادی سبزیجات سبز و حمص برای یک وعده غذایی گیاهی پر از فیبر و خوشمزه.

نویسنده برایان مک داول ، RDN در خانه متخصص تغذیه

  • 2
    تکه
    نان آرد کامل نان سبوس دار نانی که با آرد سبوس نگرفته پخته باشند
  • 2
    قاشق
    حمص
  • 2
    قاشق
    جوانه زده
  • 1/4
    فنجان
    arugula
    (یا سبز برگ به انتخاب شما)
  • 1/4
    خیار ، نازک برش خورده
  • 1
    قطعه
    پنیر (ما از هاوورتی استفاده کردیم)
  • 1/2
    آووکادو ، نازک ورقه شده

  1. هوموس را در یک طرف نان بمالید ، سپس روگولا ، جوانه ، خیار ، پنیر و آووکادو را روی آن بریزید. تکه باقی مانده نان را روی آن قرار دهید.

(5 بار بازدید ، 1 بازدید امروز)

آخرین اصلاح: 16 سپتامبر 2021

دیدگاهتان را بنویسید