رژیم غذایی | اصل لاغری محصولات ورزشی


اگر می خواهید وزن کم کنید ، باید چربی روانی را حذف کنید و این کار باعث کاهش چربی دور کمر می شود. بنابراین ، واقعاً ، اولین قدم برای کاهش وزن با ذهن شروع می شود.

قبل از اینکه بتوانید از تغییرات فیزیکی مرتبط با کاهش وزن سالم لذت ببرید ، ابتدا باید یک تغییر ذهنی ایجاد کنید که به شما کمک می کند عادت های بد قدیمی را ترک کنید. کلید شروع تغییر این است که در مورد آن به درستی فکر کنید – شما می خواهید به جای رژیم غذایی سریع کاهش وزن ، یک شیوه زندگی واقعی را تغییر دهید. هدف خود را به عنوان یک کنترل کننده وزن در نظر بگیرید و به یاد داشته باشید که می خواهید در آینده نزدیک به رژیم غذایی جدید و سالم خود پایبند باشید.

کاهش وزن

هر کسی بهانه های خودش را دارد. اکثر افراد هنگام تلاش برای بهبود شیوه زندگی و رژیم غذایی خود خوب عمل می کنند مگر اینکه مشکل خاصی وجود داشته باشد.

برای کاهش وزن باید صبور باشید

یکی از مشکلات ذهنی اصلی کاهش وزن ، تمایل زیاد یا بیش از حد سریع است و خوب است بدانید که کاهش وزن برای رضایت بیشتر افراد رژیم گیرنده بسیار کند است. در حقیقت ، با کاهش وزن بهترین نتایج را خواهید گرفت. به آرامی.

خود را در وزن ایده آل تصور کنید

اگر می خواهید لاغر باشید ، خود را لاغر نشان دهید. آینده خود را برای شش ماه تا یک سال آینده تجسم کنید و فکر کنید که چقدر خوب خواهید بود و چه احساسی خواهید داشت بدون اضافه وزن.

عکسهای قدیمی دوران لاغری خود را بیابید و آنها را در مکانی قرار دهید که شما را به یاد آنچه می خواهید به دست آورید ، بیاندازد. از خود بپرسید آن زمان چه کردید که می توانید امروز در سبک زندگی خود بگنجانید. به فعالیتهایی فکر کنید که می خواهید انجام دهید اما به دلیل وزن خود نمی توانید انجام دهید.

انتظارات واقع بینانه داشته باشید

وقتی پزشکان از بیماران خود می پرسند که می خواهند چقدر وزن کم کنند ، بیماران معمولاً برای وزن ایده آل خود عددی می خواهند ، اما اینطور نیست. محدوده وزنی واقعی را مشخص کنید ، نه یک عدد.

انتظار داشته باشید که در مورد آینده خود احساس خوب و واقعی داشته باشید

اهداف کوچک تعیین کنید

لیستی از اهداف کوچک تهیه کنید که به شما در رسیدن به اهداف کاهش وزن کمک کند. این اهداف کوچک باید مواردی باشند که شیوه زندگی شما را بدون ایجاد اختلال در زندگی شما بهبود بخشد ، مانند:

  • هر روز میوه و سبزیجات بیشتری بخورید
  • حداقل 30 دقیقه در روز فعالیت بدنی انجام دهید
  • به جای سیب زمینی سرخ شده سالاد سفارش دهید
  • تا بتوان از نردبان بالا رفت و نفس کشید

همه ما می دانیم که تغییر سخت است و اگر سعی می کنید تغییرات زیادی انجام دهید بسیار دشوار است ، بنابراین کوچک شروع کنید و به تدریج شیوه زندگی خود را بهبود بخشید.

از حمایت عزیزان برخوردار شوید

همه ما به حمایت نیاز داریم ، به ویژه در شرایط سخت. یک دوست ، عضو خانواده یا گروه حمایتی پیدا کنید که بتوانید به طور منظم با آنها ارتباط برقرار کنید. مطالعات نشان می دهد افرادی که به صورت حضوری و آنلاین با دیگران ارتباط برقرار می کنند ، بهتر از افرادی هستند که سعی می کنند این کار را به تنهایی انجام دهند.

دارای برنامه عملیاتی دقیق

هر شب وعده های غذایی سالم را برای روز بعد برنامه ریزی کنید. برنامه ریزی پیش رو 80 درصد نبرد است. اگر مجهز به برنامه ریزی دقیق باشید ، نتایج بهتری خواهید گرفت.

سعی کنید برنامه تناسب اندام خود را مانند قرارهای خود تنظیم کنید. به عنوان مثال ، غذاهای ناسالم را جایگزین میوه ها و سبزیجات خشک کنید تا وسوسه نشوید.

با انجام چنین اقداماتی در زندگی خود ، سلامت خود را در اولویت قرار دهید و در نهایت این رفتارهای سالم به بخشی عادی از زندگی شما تبدیل خواهد شد.

به خود پاداش دهید

به خودتان یک فیلم ، مانیکور یا هر چیز دیگری که باعث می شود از دستاوردهای خود احساس خوبی داشته باشید (به غیر از پاداش های غذایی) پاداش دهید.

برای دستیابی به یکی از اهداف کوچکتر یا از دست دادن چند اینچ دور کمرتان به خود پاداش دهید ، بنابراین می توانید سخت کوشی خود را بشناسید و گام هایی را که برای سالم ماندن برداشته اید جشن بگیرید.

ترک عادت های قدیمی به

ترک عادات قدیمی دشوار است ، اما اگر می خواهید در کاهش وزن موفق باشید ، نمی توانید به راه خود ادامه دهید.

به آرامی اما مطمئناً سعی کنید رفتارهایی را که منجر به افزایش وزن می شود شناسایی کرده و با قدم های کوچکی که می توانید بدون احساس محرومیت به راحتی انجام دهید ، آنها را معکوس کنید.

به عنوان مثال ، اگر سیب زمینی می خورید ، صبحانه خود را با تغییر از مافین یا چیپس به یک تکه میوه شروع کنید. شب بعد سعی کنید فقط یک نوشیدنی بدون کالری بخورید. در نهایت ، می توانید هنگام تماشای تلویزیون شروع به ورزش کنید.

راه دیگری برای شروع عادت های بد خود: غذاهای وسوسه انگیز و بدون کالری را در آشپزخانه خود کنار بگذارید و جایگزین های سالم تری کنید.

حتما با یک متخصص مشورت کنید

کار با یک متخصص تغذیه به شما امکان می دهد برنامه کاهش وزن را متناسب با سبک زندگی ، نیازهای تغذیه ای و هرگونه شرایط پزشکی و برنامه ای که شامل غذاهای سالم مورد علاقه شما است و می خواهید بخورید ، تنظیم کنید. اکثر مردم برنامه رژیم غذایی خود را از دست می دهند زیرا برنامه ای را انتخاب کرده اند که برای آنها مناسب نیست. یک متخصص تغذیه همچنین می تواند به شما کمک کند تا از نظر ذهنی برای چالش پیش رو آماده شوید.

دنبال کردن

وزن خود را به طور منظم حفظ کنید. مطالعات نشان می دهد که ردیابی این اطلاعات به ارتقاء رفتار مثبت و کاهش رفتارهای ناسالم کمک می کند. فقط دانستن اینکه بدنبال غذا هستید می تواند به شما در مقاومت در برابر آن تکه کیک کمک کند!

خودت را باور کن

ممکن است قبلا وزن کم کرده باشید ، اما این بدان معنا نیست که اکنون شکست خواهید خورد. مطمئناً روزهایی وجود خواهد داشت که شما از یک تمرین تجویز شده غذا می خورید یا آن را کنار می گذارید ، اما ضروری است که مثبت بمانید و به برنامه خود ادامه دهید. بدانید که دستیابی به اهداف کاهش وزن به زمان نیاز دارد.کاهش حتی 2 کیلوگرم برای سلامتی شما مفید است و می تواند به شما انگیزه دهد تا 2 کیلوگرم بعدی را کاهش دهید. بدانید که کاهش وزن به ندرت به صورت مستقیم اتفاق می افتد و اگر یک روز بیش از حد غذا خوردید ، ناراحت نشوید – فقط در وعده بعدی به برنامه خود بازگردید.

حال اگر حتی پس از دقت در همه این موارد نتوانستید وزن خود را کاهش دهید ، می توانید دلیل کاهش وزن خود را بیان کنید. اینجا وارسی.

ارجاع

https://www.webmd.com/diet/obesity/features/8-ways-to-think-thin#3

https://www.everydayhealth.com/weight-Pictures/ways-to-mentally-prepare-for-weight-loss.aspx

8 Ways to Mentally and Physically Prepare for Weight Loss

دیدگاهتان را بنویسید