رژیم لاغری شکم – رژیم لاغری


رژیم لاغری شکم
رژیم لاغری شکم

رژیم لاغری شکم

چربی شکمی امروزه در اکثر افراد وجود دارد ، چربی دور شکم و باسن نسبتاً طبیعی است و به بدن آسیبی نمی رساند ، اما اگر از مقدار قابل قبول بیشتر شود ، آسیب زیادی به بدن وارد می کند و خطرناک است.

مقداری چربی فقط زیر پوست است. سایر چربی ها در اعماق قلب ، ریه ها ، کبد و سایر اندام ها قرار دارند و در بین چربی های زیر پوست پنهان شده اند.

این چربی چربی احشایی است که چربی شکم را سفت کرده و باعث ایجاد نفخ می شود.

اغلب ، همراه با معده ، چربی جانبی نیز افزایش می یابد و مشکل ما دوچندان می شود. به همین دلیل است که قبل از نیاز به روش هایی برای لاغر شدن سریع شکم بدون ورزش یا ورزش یا قرص های مضر شیمیایی و جلوگیری از چاقی ، باید علل چاقی شکمی را بشناسیم ، زیرا در هر صورت پیشگیری بهتر از درمان است. به

رژیم لاغری شکم

غذاهای موجود در رژیم غذایی به طور طبیعی نباید شما را از انواع غذاهای مفید برای بدن محروم کنند.

بهترین رژیم غذایی برای لاغری شکم و باسن ، مصرف همه غذاهای مفید و جایگزینی غذاهای مفید با غذاهای فرآوری شده مضر و کمتر مصرف است.

در ادامه غذاهای لاغری شکم را معرفی و بررسی می کنیم

نوع چربی

  • تری گلیسیریدهایی که در خون گردش می کنند.
  • چربی زیر پوستی که مانند نام آن در زیر پوست قرار دارد.
  • چربی احشایی که چربی شکم است خطرناک است و این چربی در زیر عضلات شکم قرار دارد.

علل چاقی شکمی

دلایل زیادی برای چاقی شکمی وجود دارد ، از جمله:

  • سیگار کشیدن
  • شام دیروقت
  • غذاهای پرچرب بخورید
  • کمبود ویتامین
  • مشکلات هورمونی
  • مقدار زیادی تنقلات پر انرژی بخورید
  • رژیم بدون پروبیوتیک
  • افسردگی
  • خوردن نوشیدنی های گازدار
  • مقدار زیادی غذا
  • اعتیاد به شبکه های اجتماعی
  • استرس شدید در زندگی

برای کاهش وزن چکار کنیم؟

بسیاری از افراد برای چاق شدن اهمیتی قائل نیستند و آن را زیبا می بینند و به خود می گویند من برای آنچه می خواهم اهمیت می دهم و مردم برای من ارزش قائل نیستند ، اما این نظریه اشتباه است زیرا چاق بودن خوب است مادامی که اینطور نباشد به بدن آسیب می رساند ، در غیر این صورت هزینه زیادی خواهد داشت. فقط وزن خود را کاهش دهید ، وزن خود را افزایش ندهید.

چربی احشایی بسیار خطرناکتر از چربی زیر جلدی است و باید با دقت مورد توجه قرار گیرد زیرا چربی احشایی قابل مشاهده در شکم می تواند از طریق هورمون ها و مواد شیمیایی به هر اندامی منتقل شده و برای سلامتی خطری جدی ایجاد کند.

ساده ترین راه برای کاهش وزن ایجاد تغییر در شیوه زندگی است.

یک شیوه زندگی سالم ما را به انجام و نبایدهایی سوق می دهد که شامل رژیم غذایی مناسب ، ورزش و تحرک و پیروی از اصول عملی است.

جنسیت همچنین عامل مهمی در لاغری شکم است زیرا مردان بیشتر از زنان چربی احشایی شکم و شکم را جذب می کنند.

تمریناتی برای لاغری شکم

انواع مختلفی از تمرینات برای کاهش چربی شکم وجود دارد که می توانید با انجام روزانه این تمرینات و رعایت رژیم غذایی برای سوزاندن چربی شکم انجام دهید.

بسیاری از تمرینات مانند شنا ، پیاده روی یا دویدن ، دوچرخه سواری یا کوهنوردی به سوزاندن چربی شکم کمک می کند.

اما امروزه با افراد بسیار شلوغ که زمان کمتری برای ورزش دارند ، ما به شما چند تمرین ساده را آموزش می دهیم تا در خانه وزن خود را کاهش دهید ، که می تواند در هر مکانی انجام شود و به تجهیزات بیشتری نیاز دارد. این اتفاق نمی افتد.

پیاده روی روزانه

اگر برنامه ورزشی خاصی ندارید ، پیاده روی نقطه ورود خوبی برای مردان است. روزانه 20 دقیقه پیاده روی کنید.

پیاده روی همچنین متابولیسم بدن را بهبود می بخشد که در طی آن به متابولیسم بهتری دست خواهید یافت.معده با گذشت زمان کوچکتر می شود.

لاغری شکم روی تردمیل شبیه راه رفتن است و کافی است روزی 20 تا 30 دقیقه روی تردمیل راه بروید.

یک مطالعه کوچک که در NCBI منتشر شد نشان داد زنان چاقی که سه روز در هفته حدود 60 دقیقه پیاده روی می کردند ، در طول 12 هفته دچار کاهش شدید چربی احشایی شدند.

بنابراین شما باید پیاده روی را در برنامه خود قرار دهید تا به نتایج دلخواه برسید.

اگر می خواهید وزن خود را کاهش دهید ، باید تا حد امکان عضلات خود را تمرین دهید.

برای کاهش وزن چه بخوریم؟

رژیم ها و نوشیدنی های زیادی برای سوزاندن چربی شکم وجود دارد ، از جمله:

چای سبز

چای سبز برای کاهش وزن بسیار مفید است و غدد عروقی بدن و چربی سوزی را فعال می کند.

چای سبز سرشار از آنتی اکسیدان است.

چای سبز حاوی آنتی اکسیدانی به نام کاتچین است که با آزادسازی سلول های چربی شکم ساده ترین راه برای کاهش چربی شکم را فراهم می کند.

برای کاهش سریع وزن بدون ورزش صبحانه بنوشید

هرچه میزان مصرف منیزیم ، پتاسیم و کلسیم را افزایش دهید ، وزن بیشتری کاهش خواهید یافت. اکنون ما در مورد یکی از این مواد مغذی صحبت می کنیم که هر سه را تغذیه می کند ، شیر.

صبحانه خود را با شیر شروع کنید تا بدن شما در ابتدای روز مقدار کافی کلسیم دریافت کند. کلسیم کافی متابولیسم را افزایش می دهد تا کالری بیشتری بسوزاند و وزن کم کند.

نوشیدن شیر را در طول روز فراموش نکنید ، حتی اگر صبحانه خود را از چای به شیر تغییر دهید ، در کنار سلامتی ، کاهش وزن را نیز تجربه خواهید کرد.

لاغری معده و معده با زنجبیل

زنجبیل یک گیاه گرم است که از ریشه آن برای لاغری معده استفاده می شود.

یکی از خواص زنجبیل برای کاهش وزن کاهش اشتها است. زنجبیل کالری محدودی دارد و می توان آن را با غذا یا نوشیدنی مصرف کرد.

زنجبیل متابولیسم را افزایش می دهد ، نوشیدن زنجبیل با چای ، لیمو و عسل می تواند متابولیسم را افزایش داده و همچنین نقش آنتی اکسیدانی داشته باشد. زنجبیل همچنین نقش مهمی در کاهش وزن دارد.

کاهش غذای شور

نمک به حفظ آب در بدن کمک می کند و معده شما را متورم می کند ، بنابراین از نمک و غذاهای پر نمک در رژیم غذایی خود اجتناب کنید.

غذای تند بخورید

خوردن غذاهای تند متابولیسم را افزایش می دهد و چربی و کالری بیشتری می سوزانید و وزن کم می کنید.

گرسنگی نکشید

رژیم غذایی اولیه رژیمی است که در آن فرد گرسنه نمی ماند. اگر رژیم غذایی دارید که در آن به مدت طولانی گرسنه هستید ، بدن شما فکر می کند زمان قحطی است ، بنابراین کالری ذخیره می کند و نمی سوزاند ، که منجر به چاقی می شود.

سرکه سیب

سرکه سیب سطح قند خون را تنظیم کرده و با تحریک آنزیم های چربی سوز احساس گرسنگی و سیری را کاهش می دهد.

اغلب توصیه می شود روز خود را با سرکه سیب شروع کنید تا گوارش نیز در طول روز خوب باشد.

سرکه سیب یک محرک عالی صفراوی است و سطح PH معده را متعادل می کند ، که می تواند به شما در رسیدن به شکمی صاف کمک کند.

سرکه سیب باعث افزایش سیری و سرکوب اشتها می شود. باید هر روز صبح با معده خالی یک قاشق سرکه سیب با آب گرم بنوشید.

میوه

تحقیقات نشان داده افرادی که مقدار زیادی ویتامین C مصرف می کنند 30 درصد بیشتر از سایرین چربی می سوزانند.

فلفل قرمز و کیوی از جمله میوه هایی هستند که سرشار از آنتی اکسیدان هایی مانند پنی سیلین (ترکیباتی هستند که مانع تولید چربی می شوند) هستند.

استرس خود را کاهش دهید

استرس ترشح هورمون ها در بدن را افزایش می دهد که تعادل و عادات غذایی بدن را بر هم می زند و میل به غذاهای شیرین یا شور را افزایش می دهد.

نانسی

نعناع به هضم سریع غذا کمک می کند و از تجمع چربی جلوگیری می کند.

این ماده به از بین بردن نفخ کمک می کند ، که به دلیل عدم هضم مناسب غذا باعث تجمع چربی در شکم می شود.

گیاهانی مانند نعناع سم زدا هستند و به ویژه در پردازش و از بین بردن چربی های شکم مفید هستند.

گودوسر

خوردن بلغور جو دوسر در وعده صبحانه شما را تا ناهار پر انرژی نگه می دارد و نمی خواهید غذاهای پرکالری بخورید. در نتیجه ، متابولیسم شما را تسریع کرده و وزن خود را کاهش می دهید.

کنجد

کنجد طبیعت گرم دارد و چربی شکم را می سوزاند و وزن را کاهش می دهد.به

دانه سیاه

سیاه دانه خواص زیادی برای سوزاندن چربی شکم و پهلو و لاغری دارد ، بنابراین آن را نادیده نگیرید.

چوب میخک

چوب میخک تاثیر خوبی در کاهش وزن دارد ، بنابراین آن را با غذاهای مضر جایگزین کنید.

زردچوبه

از زردچوبه برای بهبود سلامت و افزایش جذب و هضم چربی استفاده کنید.

دیوانه

آجیل سرشار از فیبر و اسیدهای چرب امگا 3 است که کلسترول و کاهش وزن شما را کاهش می دهد.

باید بدانید که چربی روزانه ما نباید از انواع مواد غذایی برای کاهش وزن شکم برداشته شود زیرا بدن به چربی های حیاتی نیاز دارد.

آجیل حاوی چربی های مفید و مفید است و مصرف روزانه 28 گرم دانه مانند بادام یا پسته یا فندق و هر آجیل می تواند روند لاغری معده و باسن را افزایش دهد.

دارچین

دارچین طبیعت گرم دارد و برای لاغری با طبع سرد مفید است زیرا متابولیسم و ​​چربی سوزی را افزایش می دهد.

اب

برای کاهش وزن همیشه آب بنوشید زیرا آب باعث کاهش اشتها و تسریع متابولیسم و ​​پاکسازی بدن می شود ، بنابراین همیشه 8 لیوان آب در روز بنوشید و قبل از غذا آب سرد بنوشید تا بدن گرم شود کالری بیشتری داشته باشید. کاهش وزن

فواید نوشیدن آب برای همه آشکار است. آب کالری ندارد ، اما به شما احساس سیری می دهد. گفته می شود که نوشیدن مقدار زیادی آب سرد نیز کالری می سوزاند. این به این دلیل است که آب یخ هنگام ورود به بدن باید به دمای بدن گرم شود ، که به انرژی نیاز دارد. مصرف روزانه 2 لیتر آب سرد می تواند 70 کالری بسوزاند.

علاوه بر این ، نوشیدن آب باعث می شود کلیه ها به جای کبد کار کنند ، بنابراین مواد زائد را از بدن خارج می کند. یکی از وظایف اصلی کبد تبدیل چربی بدن به انرژی است. اگر کبد از کار دفع مواد زائد رها شود ، کبد چربی بدن را می سوزاند تا به انرژی تبدیل شود.

در حال انجام

هل به دلیل داشتن خواص چربی سوزی باعث لاغری و کاهش وزن می شود.

سوزاندن 3500 کالری

برای از دست دادن نیم پوند چربی بدن ، باید 3500 کالری بسوزانید ، به این معنی که باید 500 کالری در هفته از دست بدهید.

لاغری موضعی شکم

این روزها تبلیغات زیادی در مورد دستگاه های مختلف لاغری و حتی جراحی ها مشاهده می کنیم که به افراد قول می دهد بدون ورزش سریع وزن خود را کاهش دهند ، اما همیشه م effectiveثر نیستند.

لاغری شکم با دستگاه لاغری و ژل

قبل از هر چیز باید بگوییم که بدون ورزش و رژیم غذایی مناسب نمی توان شکم و باسن را لاغر کرد و گاهی خطرناک است.

لاغری موضعی شکم با تجهیزاتی مانند لاغری شکم یا لاغری شکم با وسایل مخصوص متصل به شکم تا حدی با سوزاندن آب و چربی بدن با حرارت زیاد امکان پذیر است و با این کار داشتن تغذیه و تحرک مناسب ضروری است.

کرم ها و ژل های لاغری شکم نیز به همین ترتیب است.

عمل جراحي

جراحی لاغری بیشتر در افراد دارای اضافه وزن و چاق رایج است.

جراحی همیشه آخرین راه حل برای سلامتی است و اگر روش های دیگر م workثر واقع نشد ، به سراغ جراحی بروید.

این جراحی ها ممکن است سریع ترین راه برای کاهش وزن شکم باشد ، اما عواقب و معایب و خطرات آن را نیز باید در نظر گرفت.

جراحی لاغری بیشتر بر دستگاه گوارش تأثیر می گذارد و مقدار کمی غذا وارد معده می شود و فرد وزن کم می کند.

برخی از جراحی های دیگر چربی را مستقیماً از بدن خارج می کنند.

انواع جراحی لاغری

بای پس معده Roux-en-Y

حلقه شکم (قابل تنظیم)

لیپوساکشن

آستین معده

دیدگاهتان را بنویسید