شکر ، چربی ، لبنیات: سه بزرگ و به راحتی آنها را تغییر دهید


pexels-photo-3821250.jpeg

وقتی برای اولین بار با شخصی کار می کنم ، به چند نکته مهم توجه می کنم.

به بیرون نگاه می کنم نقطه اصلی طرح در ابتدای گفتگوی ما تا بدانیم رژیم غذایی آنها کجاست.

هنگامی که من برای اولین بار در رشته تغذیه تحصیل می کردم ، به ما گفتند که “باید افراد را در جایی که بودند ملاقات کنیم” و در آن زمان (بیش از یک دهه پیش) من متوجه منظور آن نشدم. با تمرین مداوم ، متوجه شدم که این روش متفاوتی برای گفتن “یک قدم در یک زمان” است. به عنوان مثال ، اگر فردی صبحانه پاپ تارت و غلات شیرین شده با نوشابه می خورد ، مصرف آنها به سبزیجات و اسموتی های میوه ای با پودر پروتئین احتمالاً کار نخواهد کرد. چرا؟ چون حرکت نیست ، 3 است. و 3 مرحله برای یک وعده غذایی (صبحانه) بسیار زیاد است: خیلی سریع.

از این رو ملاقات با افراد در جایی که هستند ، یعنی وقتی می خواهم آنها را 3 یا 4 قدم جلو ببرم ، هنوز می توانم آنها را یکبار دیگر – با خیال راحت بردارم. با خیال راحت برای بودجه ، پتانسیل و آرامش خاطر آنها.

اینها 3 مورد اصلی هستند که می توانید در حال حاضر تغییر دهید و این یک جهش بزرگ در رژیم غذایی شما خواهد بود و در هر لقمه مواد مغذی بیشتری برای شما به ارمغان می آورد.

به جای حذف کامل آنها از رژیم غذایی ، می توانیم عقل سلیم را به نسخه سالم تری تغییر دهیم ، که یک گام بهتر است. در تغذیه همیشه “خوب/بهتر/بهترین” وجود دارد

شکر ، چربی و لبنیات دارای لایه ها و لایه های خوب/بهتر/بهتر هستند. اینها 3 کلید اصلی هستند که امروزه می توانید از آنها استفاده کنید (بیشتر مغذی تر/طبیعی تر/نزدیک به طبیعت). من تمام تلاشم را می کنم تا همه چیز ساده باشد. بنابراین ، در اینجا نسخه تقطیر شده آن است.

قند:

pexels-photo-257834.jpeg

در حالی که شکر سفید در دایره تغذیه جامع ما دوست ندارد [Read: Why Sugar is the Villain] فقط به این دلیل که فاقد مواد مغذی است (و توانایی آن برای سرقت مواد مغذی از بدن ما) به این معنی نیست که ما هرگز دوباره هر چیز شیرینی را بچشید. ما به سادگی می توانیم شکر سفید موجود در انبار خود را در چند مسیر مختلف ارتقا دهیم.

مسیر معرفی: به جای شکر معمولی ، شکر ارگانیک یا نیشکر بخرید. از هزینه کمتری استفاده خواهید کرد ، و وقتی از آن استفاده می کنید ، ممکن است کمی نسبت به آن احساس بهتری داشته باشید. خود را فریب ندهید ، شکر سفید شکر سفید است ، بنابراین خرید ارگانیک آن را “سالم” نمی کند – بلکه فقط آن را می سازد قسمت برای تولیدکنندگان با کیفیت بهتر و مفید ، چغندر GMO را برای شکر کشت نمی کنند.

گزینه بهتر بعدی: عسل محلی یا شربت افرا. شما می توانید بهترین عسل خام را در دره ما از غرفه های میوه که در همه جا فراوان است ، بیابید. بسیاری از پرورش دهندگان عسل نیز به صورت خصوصی از طریق دوستان یا معاملات حیاط خلوت می فروشند ، بنابراین از اطراف بپرسید و بهترین مورد را پیدا کنید. عسل خام از نظر فنی نباید پخته شود ، زیرا مزایای سلامتی در “خام” نهفته است ، با این حال ، مواد معدنی دست نخورده باقی می مانند و من هنوز از عسل برای اکثر پخت ها استفاده می کنم. می توانید از آن به عنوان جایگزین شکر سفید در دستور پخت استفاده کنید – فقط آن را از وسط نصف کنید. برای هر فنجان شکر 1/2 فنجان عسل استفاده کنید. شربت افرا تیره ، “خالص” پیدا کنید ، از شربت ذرت / شربت طعم افرا نخرید. آنها مواد معدنی را که شربت افرا خالص دارد به شما ارائه نمی دهند.

گزینه ای دیگر: شکر زرد. ملاس یک شیرین کننده غنی از مواد معدنی است (صادقانه خیلی ها آن را دوست ندارند) ، اما اگر طعم آن را بچشید ، در پخت و قهوه بسیار تمیز می شود.

چربی ها:

در حالی که چربی هنوز هیولایی است [Read: You Can Eat Fat and Lose Fat] از آنجا که به ما آموختند که آنها ناسالم هستند و بخشی از رژیم غذایی نامناسب هستند ، باید بدانیم که این اطلاعات اصلی دیگر معتبر نیست ، ب) یاد بگیریم که دوباره به چربی ها اعتماد کنیم و از همه مهمتر ، چربی ها را در انبار ، یخچال به روز کنیم. ، و رژیم غذایی چند راه مختلف. اگر هنوز کاربر مارگارین هستید ، آن را بررسی کنید: [The Easy Guide to Fats]

pexels-photo-5988273.jpeg

مسیر معرفی: چربی های سالم مانند توصیه های موجود در راهنمای چربی بالا ، از جمله آووکادو ، کره ، دانه های چیا ، روغن نارگیل و شیر ، روغن و دانه های کتان ، روغن گیاهی (کره روشن) ، آجیل و دانه های آلی/خام ، روغن زیتون (فوق بکر) را خریداری کنید. ) و روغن کنجد.

بهترین/بهترین گزینه بعدی: روغن زیتون فوق بکر ارگانیک. کره ارگانیک

لبنیات:

در حالی که چربی دیو می شود ، لبنیات از طرف دیگر هنوز در تغذیه اصلی مورد استقبال گسترده قرار می گیرد. ما نسل ها به ما آموختند که ساده ترین و بهترین راه برای دریافت کلسیم برای استخوان های قوی ، فقط لبنیات است. از آن زمان فهمیدیم که این مطلقا درست نیست. [Read: But How Will I Get My Calcium?] در حالی که واقعیت این است که اگر زیاد غذا می خوریم ، اجتناب از شیر گاو بسیار چالش برانگیز است (این غذا در بسیاری از سس ها ، غذاهای پخته شده و غیره پنهان شده است) اما وقتی غذای خودمان را انتخاب می کنیم و بیشتر می خوریم. انتخاب کردن بسیاری از مشتریانی که لبنیات را از رژیم غذایی خود کم کرده یا حذف می کنند ، احساس می کنند که هضم آنها چندین برابر بهبود یافته است. [7 Ways to Stoke the Flames of Your Digestive Fire]

78-DSC_1835.jpg

مسیر معرفی: برای هر مکانی که از لبنیات استفاده می کنید جایگزین های لبنی بخرید. می توانید از شیر نارگیل یا جو دوسر برای جایگزینی عالی در قهوه استفاده کنید – شیر بادام یا سویا برای غلات. [Read: Make Breakfast Crazy Simple] یا شیر برنج.

گزینه بهتر بعدی: تهیه شیر جو دوسر یا آجیل به تنهایی. واقعاً آسان است. [Recipe]

رزرو چت رایگان با raina

تهیه این منابع سخت نیست ، فقط خرید سوئیچ و سپس ادغام آن در کاری است که قبلاً انجام می دهید. با چند تغییر ساده می توانید رژیم غذایی خود را تا حد زیادی ارتقا دهید!

(به کمک بیشتری احتیاج دارید؟) من مواد مغذی پیچیده را تا حد اولیه ساده کرده و مراحل لازم را برای انجام آن به شما می گویم. بیا حرف بزنیم!

XO ،

websignature.jpg

دیدگاهتان را بنویسید