شیر شکلاتی: میان وعده بعد از تمرین؟


ما سالهاست می شنویم که مردم می گویند شیر شکلات یک نوشیدنی عالی برای بهبودی بعد از تمرین است …

او می گوید: “این ترکیب کاملی از پروتئین و کربوهیدرات است.”

معمولاً شرکت ها و سایت های مختلف از عبارات شکلاتی برای بازاریابی شکلات های خود استفاده می کنند ، که من برای شما اینجا آورده ام:

نوشیدنی اصلی بازیابی

پس از یک تمرین سخت ، بدن شما به مایعات ، کربوهیدرات ها و پروتئین نیاز دارد تا ریکاوری را حداکثر کرده و بازده را افزایش دهد.

بازگشت آب

وقتی عرق می کنید ، بدن شما آب و الکترولیت ها (سدیم و پتاسیم) را از دست می دهد. شیر شکلات منبع طبیعی الکترولیت ها از جمله سدیم و پتاسیم است.

سوخت گیری

کربوهیدراتها سوخت اصلی بدن برای تولید انرژی در حین فعالیت شدید هستند. مطالعات نشان می دهد که شیر شکلات برای 30 دقیقه ورزش به تجدید ذخیره کربوهیدرات های حیاتی کمک می کند تا بتوانید برای تمرین فردا آماده شوید.

بازسازی

ورزش شدید به ماهیچه ها آسیب می رساند. شیر شکلات حاوی پروتئین با کیفیت بالا است که به بازسازی ، ساخت و تغذیه ماهیچه ها برای کار سخت تر ، طولانی تر ، سریعتر و قوی دفعه بعد کمک می کند.

تکرار

مربیان و ورزشکاران حرفه ای اهمیت بازیابی بدن را در ورزش روزانه درک می کنند. نه تنها گاهی اوقات. همیشه.

درست است که یک میان وعده خوب بعد از تمرین ترکیبی از پروتئین و کربوهیدرات است. به نظر من ، علیرغم این واقعیت که شیر شکلات حاوی پروتئین و کربوهیدرات است ، یک میان وعده “کامل” بعد از تمرین است. اشتباه!

بیایید امروز کمی به مقادیر کمی توجه کنیم (این اطلاعات از برگه اطلاعات شیر ​​شکلات که از وب سایت سازنده تهیه کردم) است:

فقط برای مرور کلی ، باید بدانید که خوردن یک لیوان شکلات میهن روزانه 26 گرم قند اضافه شده و حدود 8 گرم پروتئین (کمی بیشتر از مقدار پروتئین در تخم مرغ !!) و تازه به شما می دهد. این است که اگر فقط یک لیوان شیر شکلات بخورید و اگر بیشتر از آن بخورید ، مقدار قند دریافتی شما بسیار زیاد خواهد بود !!!

بر اساس تحقیقات جدید ، کاکائو ممکن است جذب مواد مغذی (مانند آنتی اکسیدان ها) را مختل کند. و در نتیجه شیر بادام یا کتان بسیار بهتر است.

حالا من می خواهم یک چیز را روشن کنم. من هم مثل بقیه شکلات را دوست دارم! و بگذارید به شما بگویم ، وقتی برای خرید ماست بیرون می روم ، هر شکلاتی یا هر چیزی با شکلات می خرم. مشکل این است که به دلیل شیر جو ، کاکائو به عنوان یک نوشیدنی “کامل” و “سالم” برای بعد از تمرین معرفی می شود. چیزی که از شما می خواهم این است که وقتی این نوشیدنی را می بینید ، فکر کنید که یک غذای دلپذیر است و باید به مقدار محدود مصرف شود و برای مواقع خاص بگذارید ، بعد از هر تمرین یا بازی باید آن را بنوشید.

بنابراین همین حالا بیایید و از برخی ایده های زیر به عنوان وعده های بعد از تمرین برای خود یا فرزندان خود استفاده کنید:

  • ماست و میوه ساده یونانی
  • 2 عدد تخم مرغ و میوه
  • شام سیب زمینی شیرین و گوشت مانده
  • اسموتی پروتئینی با پودر پروتئین و یک پیمانه میوه

بسیاری از مواد غذایی دیگر وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید ، اما تمرکز اصلی غذا یا میان وعده بعد از تمرین باید در مورد کربوهیدرات ها و پروتئین باشد.

امیدوارم این مقاله به شما در شفافیت بیشتر در تبلیغات کمک کند!

من دوست دارم آنچه را که برای وعده بعد از تمرین می خورید بشنوم.

وعده غذایی یا میان وعده خود را در قسمت نظرات زیر بنویسید!

شاد و سلامت باشید.

دیدگاهتان را بنویسید