طرز تهیه پنکیک جو دوسر – دکتر رویا خادمیان


تهیه پنکیک بلغور جو دوسر 1280x720 1 - طرز تهیه پنکیک بلغور جو دوسر

طرز تهیه پنکیک پرک جو

اگر طعم جدیدی در صبحانه می خواهید ، دستور العمل امروز برای شما مناسب است. پنکیک ها بسیار محبوب هستند زیرا به راحتی تهیه می شوند و خوشمزه هستند. پنکیک تازه نیز یک گزینه عالی برای افرادی است که رژیم می گیرند. اگر رژیم دارید ، صبح ها پنکیک بخورید تا معده شما برای مدت طولانی تری پر شود. به غیر از طعم فوق العاده ، پنکیک بلغور جو دوسر نیز خواص فوق العاده ای دارد. پوسته جو سرشار از آنتی اکسیدان است که برای حفظ سلامت بدن بسیار مفید است. از سوی دیگر ، خوردن بلغور جو دوسر به کاهش فشار خون و خطر حمله قلبی کمک می کند. پس برای چی منتظری؟ بیایید یاد بگیریم که چگونه به سرعت پنکیک جو پخته می کنیم.

مواد لازم برای جو لادوس پاکودا

  • آرد: 2 پیمانه
  • جو پوست کنده: 2 پیمانه
  • شکر قهوه: 1 فنجان
  • بیکینگ پودر: 1 قاشق غذاخوری
  • دارچین: قاشق چایخوری
  • نمک: نصف قاشق چایخوری
  • شیر: 2 فنجان
  • تخم مرغ: 2 عدد

طرز تهیه پنکیک پرک جو

  • دو فنجان آرد همه منظوره ، یک فنجان پرک جو ، بیکینگ پودر ، دارچین و نمک را در مخلوط کن بریزید. مواد را مخلوط کنید تا یکدست شود ؛
  • دو فنجان شیر و دو تخم مرغ را مخلوط کنید ؛
  • آرد را به مخلوط شیر و تخم مرغ اضافه کنید ؛
  • مقداری جو پخته شده را به مواد اضافه کرده و هم بزنید.
  • ماهی تابه را گرم کرده و سرخ کنید ؛
  • قاشق داخل تابه پنکیک ؛
  • وقتی گوشه های خوشه شروع به پف کرد ، آنها را برگردانید تا طرف دیگر آن نیز پخته شود.
  • پنکیک ها را در یک کاسه قرار دهید و با عسل یا سس شکلات تزئین کنید.
  • نوش جون.

اطلاعات تغذیه ای در مورد پنکیک جو

یک پنکیک کامل خوشمزه حاوی 1750 کالری است که با تقسیم بر 10 به هر فرد یک دهم این مقدار می دهد. اطلاعات زیر برای یک تکه (دهم) این پنکیک وجود دارد:

  • کالری: 175
  • کربوهیدرات: 34.6 گرم
  • چربی: 2.2 گرم
  • پروتئین: 7.2 گرم

دیدگاهتان را بنویسید