علوم ورزشی 7 استراتژی های تغذیه و تمرین برای ورزشکاران المپیکی


در این مقاله چه چیزی خوانده اید

 کتاب بدنسازی بدون وزن

بر هیچ کس پوشیده نیست که ورزشکار المپیکی بودن سخت است. آیا ژنتیک یک ابرانسانی دارد؟ خوب شاید نه. ورزشکاران المپیکی به عنوان یک کارمند تمام وقت تمرین می کنند ، زیرا واقعاً در سطح آنها یک کار تمام وقت است و وقتی تمرینات و انگیزه آنها به مرحله ای برسد که برای آنها مدال طلا به دست آورد ، این امکان وجود دارد. به طور کلی (یا در برخی قسمت ها به طور کامل) بالاتر از سطح شما ، استراتژی های اساسی مورد استفاده آنها چندان پیچیده نیست.

برای کمک به افراد عادی از استراتژی های مورد استفاده ورزشکاران المپیکی ، ما از ایده های مایکل اسراتیل استفاده کردیم. او مشاور یک تیم وزنه برداری ایالات متحده است ، مشاور دوران رنسانس ، و چون اگر در آینده ای نزدیک مدال المپیک را برای خود انتظار ندارید ، احتمالاً سعی می کنید نوعی تمرین منظم را انجام دهید. ننداز

از تکنیک هایی مانند متعهد ماندن تا تعیین اهدافی که در واقع می توانید به آنها دست پیدا کنید ، اینها نکات ساده ای است که می توانید تا رسیدن به آرزوهای تناسب اندام خود پیشرفت کنید. بازیهای المپیک بعدی را مقایسه کنید.

از رژیم و ورزش استفاده کنید

به نظر می رسد نکته اصلی به اندازه کافی ساده است: ادامه دهید. اما چند بار رژیم غذایی دقیق یا روال منظم ورزش خود را دنبال کرده اید؟ این مسئله برای ورزشکاران المپیکی بسیار مهم است.

در حالی که علاقه مندان به تناسب اندام اغلب تمرینات خوب را دوست دارند و سعی می کنند با هر تمرین بهتر شوند ، اما تمرین بد بد نیست. اسراتیل می گوید ، اما ورزشکاران المپیکی برای رسیدن به بهترین عملکرد خود به این جلسات خوب نیاز دارند.

او می گوید: “برای آنها ، اگر یک یا دو وعده غذایی را از دست بدهند ، ممکن است برای آنها هزینه تمرین داشته باشد.” “تمرین در طول هفته ساختار متفاوتی دارد ، و اگر ، برای مثال ، سخت ترین تمرین یک روز در هفته باشد ، بقیه هفته به طور کلی بسیار ضعیف است ، و سپس یک هفته تمرین ضعیف به یک ماه تبدیل می شود. همه چیز در سطح بالا در آینده بسیار مهم است

او می گوید ، با چنین برنامه ورزشی سختی ، آنها باید مطمئن شوند که رژیم غذایی مناسبی دارند که از آنها پیروی می کنند تا بدن خود را در طول هر تمرین ، که در آن از گرسنگی نیست ، تغذیه کنند. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که همیشه در تلاش برای افزایش وزن هستند ، احتمالاً این را متوجه شده اید.

در تمرینات خود و همچنین رژیم غذایی خود از ثبات یکسانی برخوردار باشید ، نقشه ای برای بدست آوردن ورزش و مزایای تغذیه ای خود دریافت خواهید کرد. Izratil می گوید: “حداقل پنج روز در هفته ، شاید شش روز در هفته ، شما باید با وعده های غذایی خوب و پر پروتئین در طول روز مقدار زیادی کالری دریافت کنید و با تمرینات سنگین در مسیر خود قرار بگیرید.” شاید شما المپیکی نباشید ، اما می توانید از تلاش های خود برای حفظ تمرکز و رعایت برنامه خود درس بگیرید.

غذای مناسب را برای رژیم غذایی خود انتخاب کنید

7 استراتژی تغذیه و تمرین برای ورزشکاران المپیک

برخی از ورزشکاران المپیکی در مراکز ورزشی مانند Leek Dirt و برخی دیگر بیشتر به تنهایی تمرین می کنند. به ویژه در مورد المپیک زمستانی ، بسیاری از آنها دائماً در سراسر اروپا در حال رقابت هستند ، جایی که مکانهای زیادی برای تمرین وجود دارد. بنابراین در بیشتر مواقع ، آنها می توانند هر آنچه را که می خواهند خوشمزه بخورند. در آنجا ، انتخاب غذای مناسب ، غذای مناسب است و – باز هم – ثبات کلید است ، و حتی ورزشکاران المپیکی باید از راه خود خارج شوند تا بتوانند آن انتخاب های درست را انجام دهند. قربانی خوب برای خوب!

وقتی ساعت 11 شب است و شما در این زمان قصد خوابیدن دارید ، می توانید به خواربارفروشی محلی خود بروید ، دو ماست و یک سیب بخرید و مطمئن شوید که غذای مورد نیاز خود را دارید. اما همه افراد قدرت اراده ندارند و البته اگر شما متخصص تغذیه ندارید ، ممکن است حتی ندانید که مجبور هستید یا باید کمی از راه خود خارج شوید.

و در مورد غذا ، مطمئن شوید که انتخاب درستی را انجام داده اید ، زیرا معمولاً مغازه های خواربارفروشی بسیار بیشتر از آنچه فکر می کنید دارند ، اما این توهین نیست ، بیشتر یک یادآوری است تا یک هشدار! شاید شما المپیکی نباشید ، اما قطعاً این گزینه را دارید که مرغ و سبزیجات را به جای گوشت و سیب زمینی سرخ کرده یا فست فود کباب کنید ، درست است؟

در صورت لزوم غذای خود را آماده کنید ، اما در مصرف آن زیاده روی نکنید

برای ورزشکارانی که در نزدیکی محل تمرین خود زندگی نمی کنند و نیاز به تماشای وعده های غذایی خود دارند ، تهیه وعده غذایی هفتگی مفید است. اما در حالی که تقریباً همه می دانند که ایده خوبی است که به تنهایی آشپزی کنید ، مردم معمولاً غذا را سخت تر از آنچه باید باشد ، می سازند و کوهی از نی می سازند!

بسیاری از مردم از این ایده که باید آشپزهای خوبی باشند می ترسند و غرق شده اند تا بتوانند غذای خود را تهیه کنند. ” و اینکه یک رژیم غذایی سالم باید حاوی صد نوع ماده مغذی و مواد اولیه باشد ، درست نیست. اگر سخت کار می کنید ، تهیه غذا ، شروع و داشتن اهداف واقع گرایانه راهنمای شماره یک شما است ، باید بپذیرید که شروع یک برنامه جدید می تواند دشوار باشد ، اما مطمئن شوید که این کار شدنی است. به عنوان مثال ، اگر محل کار شما یخچال ندارد ، مطمئن شوید که برای نگهداری غذایی که در طول روز تهیه کرده اید به آن نیاز ندارید. غذاها را بدون نیاز به یخچال آماده کنید!

“در نهایت ، اگر واقعاً وارد بازی رژیم شوید و در آن موقعیت راحت باشید ، می توانید غذاهای عجیب و غریب تهیه کنید که طعم عالی دارند و مواد مختلفی دارند. بنابراین وقتی برای شروع ، مطمئن شوید که غذای خوشمزه می خورید. عمداً ارزش خود را پایین بیاورید و نه: رژیم غذایی مجازات است. او می گوید: “من گناهانم را جبران می کنم.” شما فقط سعی می کنید 15 کیلو وزن کم کنید. اما آن را ساده نگه دارید – سه یا چهار ماده ، چند پوند گوشت بدون چربی ، پروتئین بدون چربی گیاهخوار هستم ، برخی کربوهیدراتهای سالم ، برخی سبزیجات.

ورزشکاران المپیکی از رژیم هوس خودداری کنند

بیایید با واقعیت روبرو شویم: این تصمیم کاهش وزن “تصمیم جدید ، بدن جدید” اغلب با رژیم غذایی دیوانه کننده به پایان می رسد و هیچ شانس ادامه و بازدهی طولانی مدت ندارد. این ممکن است برای ورزشکاران المپیکی ضروری نباشد ، اما آنها می دانند که هیچ راه میانبری بدون مشکل وجود ندارد ، به هر حال ، نصف کاسه است!

“اگر رژیم های عجیب و غریب را امتحان می کنید ، همیشه ممکن است مقدار زیادی غذای ناخواسته یا زیاد بخورید و نگران کالری مصرفی خود نباشید. ممکن است در نهایت با گرسنگی ترکیبی متفاوت یا محدودیت کامل مواد مغذی مواجه شوید. . “تجربه ای که شما را مجبور می کند بعداً غذا بخورید.

این واقعیت را بپذیرید که اگر می خواهید وزن خود را کاهش دهید ، باید غذاهای سالم بخورید و وقتی رژیم جدید شما سرگرم کننده و ورزشی نیست ، شوکه نشوید. هنگامی که فعال هستید و وزن خود را حفظ می کنید ، می توانید مصرف غذای خود را افزایش دهید.

اهدافی را تعیین کنید که واقعاً به آنها ایمان دارید

7 استراتژی تغذیه و تمرین برای ورزشکاران المپیک

ورزشکاران المپیکی برای یافتن انگیزه بیشتر یا بهتر نیازی به جستجو ندارند. با این حال ، آنها در آستانه (یا نزدیک) قله ورزش خود هستند و به عنوان نماینده کشورهای خود در بازی های المپیک بین المللی و به عنوان نخبه انتخاب شده اند.

اما ما مردم عادی با خودمان دست و پنجه نرم می کنیم ، خواه بخواهیم اعتراف کنیم یا نخواهیم. اگر متوجه شدید که دائماً در حال تلاش برای بلند شدن از کاناپه و رفتن به باشگاه هستید ، ممکن است به دنبال هدف اشتباهی باشید. باخت ، کاری انجام دهید ، شاید می خواهید چیز دیگری را امتحان کنید.

همه چیز از تمرین ورزشهای مختلف مانند هنرهای رزمی ترکیبی گرفته تا شرکت در تمرینات کراس فیت یا ورزشی تیمی شما را به مسیر اصلی شیوه زندگی که بیشتر به شما یا بیشتر مناسب است ، باز می گرداند و شما را در این مسیر راهنمایی و حفظ می کند.

“اگر [هدف شما] انگیزه شما فقط به این دلیل است که می خواهید آن را انجام دهید … اگر کاری که واقعاً می خواهید انجام دهید برای شما هیجان انگیز و سرگرم کننده است ، پس آن را انجام دهید ، می تواند یک انگیزه عالی باشد. “بودن.”

مطمئن شوید که این اهداف واقع بینانه هستند

ورزشکاران المپیکی ورزشکاران تمام وقت هستند. اهداف آنها معمولاً با دقت برنامه ریزی شده و از همه مهمتر قابل دستیابی است. به دلایلی یا دلایلی ، افراد عادی اغلب کمی از هدف خود در زندگی منحرف می شوند.

اگر کسی به شما بگوید ، “شما باید یک سیستم آبیاری پیشرفته در حیاط خلوت خود بسازید و چند هفته دیگر وقت ندارید این کار را انجام دهید” ، شما فکر خواهید کرد ، “خوب ، مهم نیست که چگونه من حیاط خلوت خود را آبیاری می کنم . “انجام خواهد داد؟” دارم و فرقی نمی کند یکی داشته باشم یا نداشته باشم … بنابراین هرگز اتفاق نمی افتد ، درست است؟ اما اگر کسی می گوید: “هی ، بیا یک هواپیمای کاغذی بسازیم” ، شما می گویید: “خوب ، من الان به کاغذ احتیاج دارم ، شاید یک آموزش از یوتیوب.”

مطمئناً نوشتن هشتگ تصمیم جدید ، بدن جدید ، زیر آخرین سلفی بدنسازی که با جهان به اشتراک گذاشتید بسیار عالی است ، اما ایجاد یک تغییر بزرگ همیشه هدف اصلی نیست. بنابراین وقتی نوبت به ایجاد تغییر می رسد ، قبل از اینکه خود را برای رسیدن به هدف یا شکست تعیین کنید ، مطمئن شوید که این کار واقعاً امکان پذیر است.

کمی صبر کن

در زمانی که تصمیمات جدید رو به کاهش است ؛ این روند می تواند دلسرد کننده باشد. اما ورزشکار حرفه ای می گوید که بخش کوچکی از زندگی ورزشکاران المپیکی که به شما علاقه دارند ، باید از آنها پیروی کنند و ثابت قدم باشند ، زیرا اهدافی که معنی دار هستند به راحتی قابل دستیابی نیستند.

“لطفاً نگویید” اوه ، من مطمئن نیستم که رژیم غذایی من کامل است. ” او گفت: “من حدس می زنم باید او را رها کنم.” ما همیشه باید روی غذاهای خوشمزه با دستور العمل های آسان تمرکز کنیم. تا جایی که ممکن است کارها را آسان کنید ، اما برای مواقعی که شرایط سخت می شود آماده باشید. بهترین چیزی که می توانیم انتظار داشته باشیم این است که ما عمدا کارها را عمداً سخت نمی کنیم ، اما سلام ، کاهش وزن سخت است. اگر آسان بود ، همه لاغر می شدند.

ایجاد و ترجمه: elmevarzesh.com


دیدگاهتان را بنویسید