متخصصان تغذیه و متخصصان تغذیه متخصصان تغذیه


بهترین متخصصان تغذیه و رژیم درمانی در تهران

یکی متخصص تغذیه و رژیم درمانی علم و دانش آنها می تواند به ما در داشتن جسم و ذهن سالم کمک کند ، حال ممکن است این س inال در ذهن شما ایجاد شود که چگونه متخصص تغذیه می توانید به ما کمک کنید؟ باید بگوییم که همانطور که می دانید تغذیه تأثیر بسزایی در حفظ سلامتی و نشاط دارد.

یکی متخصص تغذیه خوب اول از همه ، افرادی که به دفتر وی مراجعه می کنند یا برنامه رژیم غذایی برای کاهش وزن یا افزایش وزن و غیره را درخواست می کنند ، ابتدا وضعیت او را بررسی کرده و سپس یک برنامه غذایی مناسب تهیه می کنند.

متخصص تغذیه و رژیم درمانی

انواع برنامه های رژیم غذایی به شرح زیر است:

  • رژیم لاغری
  • رژیم چاقی
  • رژیم غذایی برای افراد مبتلا به دیابت ، بیماری ریفلاکس معده ، نقرس و غیره.
  • رژیم ویژه ورزشکاران
  • رژیم غذایی برای زنان باردار و شیرده

یک متخصص تغذیه با توجه به سن بیمار ، وضعیت جسمی و روحی ، نوع فعالیت های روزانه و غیره یک برنامه غذایی مناسب تهیه می کند و به او کمک می کند تا برنامه خود را در طول دوره رژیم غذایی و نتیجه مورد نظر دنبال کند. ارگانیک دریافت کنید.

سفر تغذیه در خانه

برخی از افراد به دلیل بیماری و مشکلات جسمی خود نمی توانند با مراجعه به اینترنت و مراجعه حضوری به متخصص تغذیه ، برنامه رژیم غذایی را درخواست کنند. این افراد می توانند به صورت تلفنی با مشاور تماس بگیرند و در منزل به متخصص تغذیه مراجعه کنند و پس از درخواست بیمار ، یک متخصص تغذیه خوب ویزیت می شود و وضعیت وی را بررسی می کند و سپس برنامه غذایی مناسب را برای وی طراحی می کند.

متخصص تغذیه و رژیم درمانی

متخصص تغذیه و رژیم درمانی

آیا رژیم غذایی منحصر به فرد است؟

بله ، از آنجا که برنامه بر اساس سن ، وزن و وضعیت جسمانی فرد است و ممکن است برنامه خوبی برای سایر افراد نباشد ، توصیه می شود برنامه رژیم غذایی را به اشتراک نگذارید.

بهترین متخصص تغذیه و رژیم درمانی کیست؟

برای انتخاب متخصص تغذیه و رژیم درمانی روش های مختلفی وجود دارد و در مقاله مربوط به متخصص تغذیه ، توضیحات جامعی ارائه کرده ایم که می توانید برای جزئیات بیشتر به آن مراجعه کنید ، و در صورت داشتن هرگونه سوال ، پاسخ و پرسش خود را از طریق وب سایت یا صفحه اینستاگرام دریافت کنید.

7 نکته رژیم غذایی برای کاهش وزن

1- هیچ غذایی را کنار نگذارید.

متأسفانه وقتی زمان شروع رژیم غذایی جدید فرا می رسد ، این روش اغلب بر ما غلبه می کند. زیرا فقط باعث می شود احساس گرسنگی بیشتری کنید و احساس غذا کنید. در چنین شرایطی ، توصیه می شود که از یک میان وعده سبک برای جلوگیری از پرخوری در وعده اصلی غذا استفاده کنید.

2. گلوتن را در رژیم غذایی خود حذف نکنید.

حذف یکی از گروه های غذایی باعث می شود بدن با مشکلات دیگری روبرو شود. در حقیقت ، برای افرادی که می خواهند وزن خود را کاهش دهند ، بهتر است به جای حذف یک گروه غذایی ، مقدار غذای مصرفی در هر وعده غذایی را کاهش دهید.

متخصص تغذیه و رژیم درمانی

3 – از مصرف زیاد غذاهای سالم خودداری کنید.

اگرچه خوردن غذاهای سالم بسیار مهم است ، اما مصرف زیاد آنها می تواند عواقبی داشته باشد و کالری و وزن فرد را افزایش دهد.

4- مصرف کربوهیدرات ها ضروری است.

حذف کربوهیدرات ها از رژیم غذایی در ابتدا منجر به کاهش وزن می شود اما به تدریج منجر به احساس خستگی ، بی حالی ، تغییرات خلقی و حساسیت می شود. در حقیقت ، این حالت پایدار نخواهد بود و به محض بازگشت به رژیم غذایی عادی دوباره وزن خود را افزایش می دهید.

به هیچ وجه نباید چربی را به طور کامل از رژیم غذایی خود حذف کنید.

بدن برای سوزاندن و سوزاندن چربی به منبع خوبی از چربی نیاز دارد. در واقع ، چربی موجود در آجیل ، دانه ها و کره بادام زمینی به کاهش خطر بیماری های قلبی و جذب ویتامین ها و مواد معدنی کمک می کند. در حقیقت ، مصرف این نوع چربی با احساس سیری ارتباط دارد و به کاهش وزن کمک می کند.

6- اینکه ورزش می کنید به این معنا نیست که می توانید هر کاری که می خواهید انجام دهید.

7- عدد روی ترازو را نادیده بگیرید ، این عادات غذایی است که اهمیت دارد.

دیدگاهتان را بنویسید