مراقب قند بالای این میوه ها باشید! – دکتر رویا خادمیان


میوه 1 - میوه هایی با قند بالا: مراقب قند بالای این میوه ها باشید!

میوه با قند بالامراقب قند بالای این میوه ها باشید!

برخی از میوه ها دارای قند بیشتری نسبت به بقیه هستند که نباید بیش از حد مصرف شود. در زیر لیستی از میوه های دارای قند بالا آمده است:

میوه قند بالا

انبه

یک انبه بزرگ حاوی 45 گرم شکر است که اگر می خواهید وزن یا قند مصرفی خود را کنترل کنید ، انتخاب خوبی نیست. احتمالاً بهتر است دو تکه بخورید و بقیه را برای بعد نگه دارید.

انگکور بصری

یک فنجان انگور حاوی حدود 23 گرم قند است که برای جویدن راحت کافی است.

انگور خاواس - میوه هایی با قند بالا: مراقب قند بالای این میوه ها باشید!

گیلاس

یک لیوان گیلاس حاوی 18 گرم شکر است و اگر یک کاسه بزرگ را با آن پر کنید ، می توانید با خیال راحت آن را بخورید. صبحانه خود را از قبل اندازه بگیرید تا بدانید چقدر قند دریافت می کنید.

گلابی

یک دانه گلابی به طور متوسط ​​حاوی 17 گرم شکر است. اگر می خواهید قند خود را کاهش دهید ، همه آن را نخورید ، فقط مقداری شیر کم چرب یا چند برش همراه سالاد خود بخورید.

.jpg - میوه های دارای قند بالا: مراقب قند بالای این میوه ها باشید!

هندوانه

یک قطعه متوسط ​​این میوه تابستانی حاوی 17 گرم شکر است. همانطور که از نامش پیداست ، این میوه پر از آب است و حاوی ماده معدنی خاصی به نام الکترولیت است که بدن شما برای مدتی در زیر نور خورشید به آن نیاز دارد. سعی کنید فقط یک یا دو تکه از آن را بخورید.

ون

دو زیتون متوسط ​​دارای 16 گرم شکر هستند. اگر سعی می کنید میزان مصرف قند خود را کنترل کنید ، می توانید مقداری پنیر خرد کرده و مقداری انجیر را برای یک وعده غذایی با پروتئین بالا روی آن پهن کنید.

موز

یک موز به طور متوسط ​​14 گرم قند دارد. اگر این مقدار بیش از نیاز شماست ، آن را در غلات صبحانه خود نصف کنید یا یک تکه کوچک را در وسط ساندویچ کره بادام زمینی له کنید.

وی همچنین از میوه هایی که قند کمتری نسبت به سایر میوه ها دارند ، یاد کرد:

میوه های کم قند

آووکادو

همه میوه ها طعم شیرینی ندارند. یک آووکادو کامل فقط 1.33 گرم شکر دارد. آن را به سالاد اضافه کنید ، نان تست کنید و لذت ببرید.
اما آووکادو کالری کمی دارد و کالری بالایی دارد ، بنابراین تبدیل آن به یک عادت روزانه برای افراد کم کالری ممکن است ایده خوبی نباشد.

گواوا

هر میوه گواوا حاوی 5 گرم قند و حدود 3 گرم فیبر است. این برای شما بیش از یک وعده برنج قهوه ای یا یک تکه نان گندم کامل است. اگر گواوا را به همراه پوست در اسموتی خود اضافه کنید ، فیبر بیشتری دریافت خواهید کرد.

بی نام 1 - میوه های قندی بالا: مراقب قند بالای این میوه ها باشید!

تمشک

این میوه حاوی مقدار زیادی فیبر ، حدود 8 گرم در فنجان – و فقط 5 گرم شکر است. فیبر برای هضم خوب است و می تواند به شما کمک کند با کالری کمتری احساس سیری کنید.

خربزه

یک برش متوسط ​​خربزه حاوی حدود 5 گرم شکر – و تنها 23 کالری است.

میوه پاپایا

نصف یک دانه کوچک پاپایا حاوی 6 گرم شکر است. بنابراین نیمی از آنها برای خوردن یکباره کافی است.

139907301059239021478634 - میوه های دارای قند بالا: مراقب قند بالای این میوه ها باشید!

توت فرنگی

یک لیوان توت فرنگی کامل فقط 7 گرم شکر دارد. آن را به سالاد اضافه کنید و با شیر تازه یا بستنی سرو کنید.

دیدگاهتان را بنویسید