مل شوارتز نویسنده می گوید ۳۷۲ فیزیک کوانتومی می تواند زندگی شما را بهبود بخشد


۵ نوامبر ۲۰۱۸

مل شوارتز یک روان درمانگر، مشاور ازدواج و مشاور رهبری شرکت است. او نویسنده هنر صمیمیت، لذت شور و جدیدترین کتابش، اصل امکان: چگونه فیزیک کوانتومی می تواند طرز فکر، زندگی و عشق شما را بهبود بخشد، است. مل در وست پورت، کانکتیکات و منهتن تمرین می کند و با افراد در سراسر جهان کار می کند. مل یکی از اعضای انجمن مطالعات آگاهی است و یکی از سخنرانان اصلی در دانشگاه ییل بوده است. سخنرانی TEDx او، غلبه بر اضطراب، روزانه بیش از ۱۵۰۰ بازدید دریافت می کند.

اطلاعات تماس

تاثیرگذارترین فرد

  • دیوید بوهم، فیزیکدان کوانتومی.

تاثیر بر احساسات

  • من معتقدم که ذهن یا فکر در حال حرکت، (فکر و احساس) به طور جدایی ناپذیری به هم مرتبط هستند. تعصب من این است که فکر احتمالاً ابتدا رخ می دهد، اگرچه ممکن است آن را نبینیم یا از آن آگاه باشیم.
  • بنابراین آموخته‌ام که وقتی در خلق و خوی خاصی هستم، چه در حالت بالا و چه ضعیف، اگر بررسی کنم آخرین فکری که داشتم چه بوده است، می‌توانم فکری را پیدا کنم که این احساس را ایجاد می‌کند.
  • حال مسئله این است که وقتی این احساس را داشتید، آن احساس افکار مشابه بیشتری را فرا می‌گیرد، به همین دلیل است که ما تمایل داریم به سمت بالا یا پایین حرکت کنیم.
  • اما کلمات و برچسب های متفاوتی وجود دارد که ما برای توصیف تجربه انسانی می گذاریم. بنابراین ما فکر می کنیم که فکر از گردن به بالا باشد.
  • من نمی توانم بگویم که آنجا ساکن است و ما فکر می کنیم که در روده هستیم، و چه کسی می داند. اما آنچه ما فکر و احساس می نامیم، جنبه های متفاوتی از یک کل هستند.
  • به یک سکه فکر کنید. سر و دم از هم جدا نیستند. آنها جنبه های مختلف سکه هستند.
  • فکر و احساس را جنبه های مختلف آگاهی انسان می بینم

افکار در مورد تنفس

  • تنفس به اندازه کافی بخشی از تمرینات ذهنی من نیست. این چیزی است که باید روی آن کار کنم. من تمایل دارم در روح و ذهنم ساکن شوم.
  • کار من این است که هوشیاری بیشتری در بدن خود ایجاد کنم و هوشیارتر و حواس مان به تنفسم باشم. بنابراین تا حد پذیرش آسیب پذیری و به اشتراک گذاشتن حقیقت خود. این کاری است که من هنوز باید انجام دهم

منابع پیشنهادی

  • کتاب: آلفرد نورث وایتهد، فیلسوف، قرن ۱۹ را بخوانید. نویسنده، دیوید بوم را نیز بخوانید.
  • برنامه: Spotify – وقتی به استراحتی از فکر کردن نیاز دارم، و از چیزهایی که روی من تأثیر می گذارد و به مرکزم اجازه نمی دهد، spotify را روشن می کنم و به موسیقی گوش می دهم که من را آرام می کند و آرامم می کند.

داستان قلدری

  • این در تعدادی از شرایط پیرامون قلدری در کار من به عنوان یک درمانگر مطرح شده است. فردی را در ازدواجی در نظر بگیرید که در آن یک نفر از طرف دیگری احساس آزار و اذیت می کند، و در این مورد به طور غیر معمول. شاید این مرد بود که احساس قلدری می کرد. حالا چرا اجازه می داد و قلدری را تحمل می کرد؟
  • زیرا ارزش خود، عزت نفس او مشکوک بود. بنابراین زمانی که به غیر از کسی که شما را از نظر فیزیکی قلدری می‌کند و اندازه آنها دو برابر شماست و در لحظه نمی‌دانند در مورد آن چه باید بکنند، قلدری اغلب احساسی و کلامی است. وقتی چنین است، سؤال این است که اگر من آن را تحمل می کنم، چرا؟
  • این منعکس کننده مشکل اصلی من با خودم است. آیا برای خودم ارزش قائل هستم؟ لیاقت من چیست؟ چه داستان‌ها و روایت‌هایی درباره قلدری برای خودم تعریف می‌کنم و چرا ممکن است آن را تحمل کنم.
  • داستان ممکن است به این صورت باشد که اگر برای بچه‌ای اتفاق بیفتد، اگر به مامان و بابا بگویم، آنها از دست من عصبانی می‌شوند، زیرا من از خودم دفاع نکردم.
  • یا داستان ممکن است به این صورت باشد که کلمه به گوش می رسد و بعد من احساس خجالت یا شرم می کنم. داستان می سازیم ما باید به داستان هایی که برای خودمان می گوییم نفوذ کنیم و به حقیقت واقعی برسیم، یعنی ترس من از چیست؟
  • نه، به ما آموزش داده شده است که قوی عمل کنیم و از آسیب پذیری اجتناب کنیم. این یک باور نادرست و نادرست است. قوی بازی کردن، بازیگری است، ضعیف است.
  • پذیرفتن آسیب پذیری من به این معنی است که من به اشتراک می گذارم که چه کسی هستم، چه تردیدها، ترس ها و ناامنی هایم وجود دارد، و این بدان معناست که من نگران قضاوت شما نیستم.
  • این عزت نفس واقعی است. عزت نفس فرهنگی بد درک شده است. من به کاری که انجام می دهیم احترام دیگری می نامم.
  • بنابراین از والدین می‌پرسید که چه چیزی به فرزندتان عزت نفس خوب می‌دهد؟ خوب، اگر آنها محبوب هستند و در ورزش عالی هستند و نمرات عالی می گیرند، این به شما عزت نفس نمی دهد.
  • بنابراین کاری که ما انجام می دهیم این است که به حس واقعی خود خیانت کردیم تا همه چیز را دستکاری کنیم تا دیگران ما را دوست داشته باشند یا ما را تأیید کنند. اما وقتی این کار را تا حد افراط انجام می‌دهیم، یک حس اصلی از خود در خود ایجاد نمی‌کنیم. که منجر به اجازه دادن به قلدری می شود.

هدیه رایگان

با خواندن ۱۲ کتاب برتر توصیه شده در پادکست حالت ذهن آگاهی، آرام تر، متمرکزتر و شادتر شوید. این کتاب الکترونیکی ۱۴ صفحه‌ای با عنوان «۱۲ کتاب ذهن‌آگاهی که باید حتماً بخوانید» هر یک از کتاب‌های برتر توصیه شده توسط مهمانان برنامه را به طور خلاصه شرح می‌دهد. نسخه دیجیتالی خود را اکنون در www.MindfulnessMode.com/top12books دریافت کنید