نحوه گرم کردن بدن قبل از بدنسازی قبل از تمرین بدن خود را گرم کنید


نحوه گرم کردن قبل از بدنسازی / نحوه گرم کردن قبل از ورزش

با این برنامه های گرم کردن سریع و همه کاره ، برنامه بدنسازی خود را به حداکثر برسانید! تنها در 15 دقیقه ، برای هر برنامه ورزشی که انجام می دهید ، آمادگی بهتری خواهید داشت. هرکسی که متعهد به تناسب اندام است و قوی تر می شود می خواهد در بهترین حالت خود در طول ورزش باشد. هیچ کس 100٪ مواقع یک تمرین عالی انجام نمی دهد ، اما هیچ احساسی بهتر از خروج از سالن بدنسازی یا اتاق وزنه با دانستن اینکه یک تمرین خوب را تجربه کرده اید وجود ندارد.

خلاصه نحوه گرم کردن بدن قبل از بدنسازی

  • هدف اصلی: تناسب اندام عمومی
  • نوع تمرین: منزوی {Isolated}
  • سطح تمرین: مبتدی
  • مدت زمان برنامه: 8 هفته
  • مدت زمان هر جلسه آموزشی: 15 دقیقه
  • تجهیزات مورد نیاز: هالتر ، نوار ، وزن بدن ، رول فوم ، زنگ کتری

ما باید حرف بزنیم نحوه گرم کردن بدن قبل از بدنسازی اجازه دهید صحبت کنیم چقدر زمان خود را برای گرم کردن و آماده شدن برای تمرینات آینده صرف می کنید؟ برای بیشتر افراد ، این گرم کردن شامل حرکات بازو و برخی از فعالیتهای کششی سبک است ، و سپس آنها بلافاصله به وزنه می روند! اختصاص زمان کمتر برای آمادگی برای هر جلسه آموزشی می تواند بر آینده هر مجموعه و حداکثر کارایی آن تأثیر بسزایی بگذارد. علاوه بر آرامش ماهیچه ها ، سیستم قلبی عروقی ، تنفسی ، عصبی و حتی اسکلتی شما نحوه گرم کردن بدن قبل از بدنسازی 15 دقیقه وقت بگذارید تا ذهن خود را آماده کنید. همچنین می تواند خطر آسیب جدی را کاهش دهد ، زیرا بدن شما قبلاً به انجام فعالیت هایی با شروع شدید عادت کرده است.

قبل از تمرین بدن خود را گرم کنید
قبل از تمرین بدن خود را گرم کنید

نحوه گرم کردن بدن قبل از بدنسازی

باید بدانید که کشش عضلات سرد هرگز ایده خوبی نیست. این یک راه آسان برای آسیب رساندن به خود قبل از شروع تمرین است. همیشه قبل از کشش حرکت را انجام دهید. حتی یک کار ساده مانند پیاده روی سه دقیقه ای می تواند به شما در شروع گرم کردن کمک کند. حرکات کششی می تواند بعد از حرکت دادن بدن مفید باشد. راه دیگر گرم کردن م isثر تمرکز بر تثبیت است. موقعیت هایی مانند تخته و شلخته این می تواند در بیدار شدن آن رشته های ماهیچه ای بسیار مثر باشد. آنها همچنین می توانند به بهبود دامنه حرکتی و توانایی انقباض کمک کنند.

سه فرآیند رایج گرم کردن بدن

هر بار که یک قسمت خاص بدن را تمرین می کنید ، از سه یا چهار تمرین یکسان استفاده نمی کنید زیرا بدن می تواند خود را با این حرکات وفق دهد. به همین دلیل استفاده از چند تمرین گرم کردن ایده خوبی نیست. تنوع می تواند چاشنی زندگی و تناسب اندام باشد. بنابراین در اینجا سه ​​روال 15 دقیقه ای وجود دارد تا بتوانید از زمان آماده سازی بیشترین استفاده را ببرید. علاوه بر دویدن در ابتدای هر تمرین ، تمرینات و فرصت های مختلفی برای کار وجود دارد. آنها نه تنها به شما کمک می کنند تا برای تمرین بعدی خود آماده شوید ، بلکه می توانند به شما کمک کنند تا ورزشکار بهتری شوید. چند نکته قابل توجه در این زمینه نحوه گرم کردن بدن قبل از بدنسازی :

  • این برنامه تمرینی را همانطور که دوست دارید در برنامه آموزشی خود اجرا کنید. تمرین کنونی شما در نهایت تعیین می کند که چند بار در هفته از هر نوع گرم کردن استفاده می کنید.
  • این برنامه تمرینی را همانطور که دوست دارید در برنامه آموزشی خود اجرا کنید. تمرین کنونی شما در نهایت تعیین می کند که چند بار در هفته از هر نوع گرم کردن استفاده می کنید.
  • این برنامه تمرینی را همانطور که دوست دارید در برنامه آموزشی خود اجرا کنید. تمرین کنونی شما در نهایت تعیین می کند که چند بار در هفته از هر نوع گرم کردن استفاده می کنید.
  • اگر نمی توانید با این تمرینات تکرارها یا زمان توصیه شده را انجام دهید ، تمام تلاش خود را بکنید و بهبود را دنبال کنید.
  • خوب است به جای دویدن از گزینه های دیگر خود استفاده کنید ، مانند دستگاه هوازی. این تمرینات طوری طراحی شده اند که افراد قادر به انجام آنها هستند. اگر به نظر شما کمک می کند ، به جایگزین ها یا جایگزین های چالش برانگیزتر بروید.

نحوه گرم کردن بدن قبل از بدنسازی برای عضلات پایین بدن

این یک برنامه است که می تواند برای برخی از لیفتراک های متوسط ​​و پیشرفته که می خواهند روی قسمت های خاصی از بدن تمرکز کنند استفاده شود. این برنامه را با هر برنامه پا روزانه ادغام کنید و به نتایج دلخواه برسید. این امر به ویژه در مورد عضلات پایین تنه صادق است. به عنوان مثال ، تمرین غلتک فوم غلطک در کنار بدن است. اگر فوم غلطک ندارید ، از چیزی مانند توپ تنیس یا توپ طبی برای ساخت غلتک استفاده کنید. همچنین شامل حرکت و نگه داشتن تک پا می شود. تمرکز کنید تا بتوانید کشش و انقباض ناحیه مورد نظر را احساس کنید. در نهایت ، حرکت به مرکز {abs} و شانه ها وجود دارد. این به این دلیل است که آنها می توانند نقش ثانویه ایفا کنند. به اسکات فکر کنید. ماهیچه های اصلی شما باید بتوانند در حالت اسکوات بمانند و بدن شما را تثبیت کنند. شانه ها چیزی هستند که روی هالتر هستند ، بنابراین باید آماده شوند.

تمرین هفت تکرار / زمان باقی مانده
پیاده روی سریع 1 30 دقیقه 30-45 ثانیه
وزن پا ایستاده 1 15 30-45 ثانیه
رول فوم را به طرف بدن بچرخانید 1 30 ثانیه در هر طرف 30-45 ثانیه
ددلیفت وزن بدن تک پا 1 15 ، هر طرف 30-45 ثانیه
اسکات بدون وزن 1 15 30-45 ثانیه
اسکات بی وزن (صبر کن) 1 30 ثانیه 30-45 ثانیه
سوپرمن 1 30 ثانیه 30-45 ثانیه
تخته 1 30 ثانیه 30-45 ثانیه
طناب کش 1 15 30-45 ثانیه

این را باید بخوانید: در 4 روش در روز سریع وزن خود را کاهش دهید

نحوه گرم کردن قبل از بدنسازی برای عضلات بالاتنه

این برنامه روتین گرم کردن را می توان برای افرادی که فراتر از مرحله مبتدی هستند استفاده کرد. این که آیا شما برنامه ورزشی متفاوتی را دنبال می کنید یا کل قسمت فوقانی بدن خود را در یک جلسه تمرین می دهید ، این کار را انجام دهید نحوه گرم کردن بدن قبل از بدنسازی قابل استفاده برای هر برنامه ورزشی بدنسازی. هیچ پشتیبانی ساکن وجود ندارد ، اما این حرکات غیر معمول برای هدف قرار دادن ماهیچه های پشت ، بالای پشت و حتی دوسر مفید خواهد بود. نشستن و دراز کشیدن عضلات اصلی شکم را به چالش می کشد و اسکوات به افزایش دمای بدن کمک می کند و پاها را برای ایجاد ثبات در بدن در طی برخی از تمرینات بالاتنه آماده می کند.

این را باید بخوانید: تمرینات تقویت عضلات بالای بدن

گرم کردن قبل از تمرین به اندازه ثبت یک رکورد شخصی جدید یا تقویت عضلات هیجان انگیز نیست ، اما وقت گذاشتن برای آماده شدن برای این 15 دقیقه می تواند تجربه را حتی بهتر کند. این تمرینات همچنین نیازی به ذخیره برای ورزشگاه ندارند. از آنها صبح یا هر زمان که احساس می کنید نیاز به انجام برخی فعالیت ها دارید از آنها استفاده کنید. اگر به مدت طولانی بنشینید ، می تواند به گرم شدن کل بدن شما کمک زیادی کند. این برنامه ها را اجرا کنید و آنها را به برنامه خود اختصاص دهید و مزایای آن را احساس کنید.

برای مشاهده سایر مقالات مرتبط با این مقاله به صفحه مراجعه کنید ورزش و تغذیه و مقالات دیگر را در صفحه ببینید وبلاگ کیمیاگری دیدن.

دیدگاهتان را بنویسید