نکات مهم برای زندگی سالم


مردم اغلب احساس می کنند که سعی می کنند زندگی ، کار ، عزیزان ، سرگرمی ، تعطیلات و لیست کارهای بی پایان را متعادل کنند.

شما می پرسید ، چگونه از من انتظار می رود که سالم غذا بخورم ؟؟؟

می بینید ، اینجا زمان واقعا مهم نیست.

اولویت هایی وجود دارد.

من با افراد زیادی صحبت می کنم که می گویند مشغول آشپزی یا خوردن غذای سالم هستند زمانی که فقط وقت دارند دو یا سه قسمت از سریال مورد علاقه خود را در یک شب خاص تماشا کنند.

می دانید شناخته شده است؟

من متوجه می شوم که مردم (من 100٪ در این مورد مقصر هستم!) اغلب بیش از حد مشغول هستند ، بنابراین در نهایت چیزهایی را میل کنید ، نوارهای پروتئینی ، میان وعده های فرآوری شده …

اما در واقع ، اگر این امر به عنوان “ایده آل” شما اتفاق می افتد ، چیزی باید ارائه دهد. و سلامتی شما همیشه باید در لیست کارهای شما بالا باشد. شما برای مراقبت از خود و عزیزان خود به انرژی و سلامتی نیاز دارید.

در اینجا چند روش ساده وجود دارد که می توانید کمی خود محورتر-به شیوه ای بسیار سالم-و سالم-شروع کنید تا بتوانید تا آنجا که می توانید احساس خوبی داشته باشید:

1. حداقل 2 لیتر آب در روز بنوشید. صبح از خواب بیدار شده و روز خود را با کمی آب شروع کنید. روز خود را با حداقل یک لیوان 250 میلی لیتر آب به پایان برسانید و شما یک سوم راه هستید! بقیه را روی کیف خود بگذارید و در صورت نیاز انگشت خود را بکشید!

2. میان وعده های سالم همراه داشته باشید. اگر وسوسه ای وجود داشته باشد و شما آمادگی آن را ندارید ، مقاومت برای شما سخت خواهد بود. بادام ، کره آجیل ، کیک برنج ، شکلات تلخ ، میوه ، ماست یونانی و…

3. صبحانه بخورید. این شما را برای روز آماده می کند و تمرکز شما را حفظ می کند ، اشتیاق به کافئین و شکر را در طول روز برای انرژی کاهش می دهد و در صورت داشتن ترکیبی خوب از پروتئین و چربی به تعادل قند خون شما کمک می کند!

4. سبزیجات سبز رنگ را در هر وعده غذایی قرار دهید. و مخلوط کنید به تورجتی با لوبیا سبز و مقداری اسفناج فکر کنید – همه آنها را در سیر و روغن زیتون ریخته اید. یوم!

5. در صورت امکان از سس پرهیز کنید. در عوض آن را ساده نگه دارید. روغن زیتون ، آب لیمو ، نمک و فلفل. خوشمزه – لذیذ.

6. از چربی نترسید. چربی برای همه سلول های ما مورد نیاز است. اختیاری نیست. این یک ضرورت است.

7. مکمل ها. تعداد کمی از افراد در واقع مقدار مناسب ریز و کلان را برای نیازهای خود به صورت روزانه دریافت می کنند. به عنوان مثال ، اگر از قرص های ضد بارداری استفاده می کنید ، باید از یک کمپلکس B مناسب استفاده کنید. این قرص سطح ویتامین B شما را کاهش می دهد. چیزهای ترسناک.

۸- استراحت کنید. پیاده روی کنید ، کمی هوا بخورید ، برای قهوه بروید ، به پادکست گوش دهید ، کتاب بخوانید. “کار” شما هر چه باشد ، بروید آن را انجام دهید.

9. خودتان را دوست داشته باشید. خودت راحت باش با خودتان ملایم باشید.

10. اطرافتان را با افرادی احاطه کنید که به شما احساس خوبی می دهند ، افکار خوب را در نظر می گیرند و به حرف شما ارزش می دهند. اگر آنها لیاقت شما را ندارند ، در سطح آنها قرار نگیرید.

توجه داشته باشید که سه مورد آخر حتی در مورد غذا یا تغذیه نیست.

فقط شما مراقب شماره 1 هستید.

ایکس



دیدگاهتان را بنویسید