هرگز فکر نمی کردم آن روز را ببینم


همانطور که می گویند یک دقیقه گذشت!

ولی فکر کنم برگشتم

این بار من بعضی چیزهای واقعا قدیمی را بازیافت می کنم ، از زمانی که دوباره در سال 2014 شروع کردم. من نیاز به راهنمایی/نظارت داشتم تا بتوانم قدم هایی برای بهبود دوباره خود بردارم. من می دانم که این علم موشک نیست ، اما شما می دانید. انجام کارهای بدیهی همیشه آسان نیست.

بنابراین به هر حال … من چند ماه دیگر با 51 سال دیگر فاصله دارم و این را احساس می کنم! از نظر وزن ، من در دهه 340 بازگشتم (فردا رسماً وزن می کنم) ، اما از آخرین باری که وارد سیستم شده ام ، همچنین مبتلا به فیبرومیالژیا تشخیص داده شده ام ، که جالب نیست. ترکیبی از آن و همه گیری همه گیر مرا از شخصی ساخته است که راه رفتن دوباره در خیابان برایم دردناک است. این روزها زیاد می نشینم.

حرفهای زیادی برای گفتن وجود دارد! در حال حاضر من فقط اهداف و مقاصد خود را تعیین می کنم و به زودی برمی گردم تا اهداف بیشتری را بدست آورم. من هنوز می خواهم پیرزنی باشم که در حال کوهنوردی است …

از 24 مه 2014:

چه می کنم و چه نمی کنم.

اگر این را می خوانید متشکرم. اگر دوست یا عضوی از خانواده هستید ، به ویژه اگر من را شخصاً می بینید ، در اینجا مواردی است که باید به عنوان یک فرد حامی بدانید.

• من رژیم نمی گیرم. من خودم را بر اساس تصور اکثر مردم محدود نمی کنم. با این حال ، من سعی می کنم عادات غذایی خود را با اطلاعات موجود و عقل سلیم در مورد منابع غذایی خود هماهنگ کنم. من می خواهم غذا بخورم.

• من نمی خواهم چیزهای مصنوعی بخورم. من نمی خواهم مواد شیمیایی کلان بخورم. من نمی خواهم آشپزی مصنوعی بدون چربی ، کم چرب و آسپارتام درست کنم. من کره و شکر می خورم ، اما تا آنجا که ممکن است غلات کامل می خورم و سعی می کنم غذا بخورم غذاهای کامل تا جایی که می توانم دوره کنم (نه ، خرید نکنید). من میوه و سبزیجات زیادی می خورم ، اما آیا خوردن پیتزا یا کیک را متوقف می کنم؟ خیر

• من این روزها زیاد برچسب می خوانم ، اما نه فقط برای میزان کالری و چربی.

• امیدوارم از مصرف داروهایی برای فشار خون بالا و دی-ضرب و شتم خودداری کنم. من می خواهم احساس خستگی را متوقف کنم همیشهبه

• من همچنان به طور مرتب به پزشک خود مراجعه می کنم و از او مشاوره خواهم گرفت. (من بعد از یک سال بدون بیمه دوباره بیمه سالم دارم!)

• من هر روز به مصرف ویتامین های خود ادامه خواهم داد.

• من هر روز آب زیادی می نوشم (و بیشتر اوقات نوشابه را ترک می کنم).

• من خواهم ادامه بده به ورزش منظم و
ایجاد استحکام و استقامت.

• من به کار خود ادامه می دهم تا خوشحال باشم و فرد خوبی باشم.

• اگر اشتباهی مرتکب شوم ، خودم را برمی دارم و دوباره امتحان می کنم و هرگز از تلاش خود دست نمی کشم.

هدف:

وزن
1. رسیدن به 325 (تصادفی اما هر چیزی)
2. 300. رسیدن
3. به صورت مداوم به زیر 300 برسید
4. 250
5. 200
6 ؟؟؟

من فی نفسه علاقه ای به لاغر بودن ندارم. من علاقه مند هستم که از نظر جسمی راحت باشم و بتوانم هر کاری را انجام دهم. دفعه قبل که 250 ساله بودم همین احساس را داشتم. بنابراین باید ببینیم چگونه پیش می رود.

سلامتی
1. پیاده روی 20 دقیقه
1a پیاده روی روزانه
2. یک مسافت 20 دقیقه ای را پیاده روی کنید
3. 2 مایل راحت راه بروید
4. 3.1 مایل (5 کیلومتر) راحت راه بروید
5. نیمکت دوباره در 5K شروع می شود ، یا یک تنوع

… به علاوه یوگا!

من می خواهم همه کارها را انجام دهم.

خوب است برگردی

چطور هستید؟؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید