ویژگی های رژیم لاغری سالم


رژیم غذایی – رژیم لاغری و غذا یکی از مهمترین دغدغه ها و نیازهایی است که به دنبال تناسب اندام هستند یا چاقی را عامل خطری برای سلامتی خود می دانند.
اگر فکر می کنید چاقی با رژیم غذایی سالم سلامت شما را به خطر می اندازد ، پس متخصص تغذیه باید برای حفظ و بهبود سلامت جسمانی بدن طراحی شود. بدین وسیله لاغری موضعی دریافت کنید

دارای تمام مواد مغذی

  1. یک رژیم غذایی خوب شامل مواد مغذی ، مایعات ، اسیدهای چرب ، ویتامین ها و مواد معدنی و همچنین کالری برای عملکرد روزانه بدن است.

با داشتن یک رژیم غذایی سالم ، شما نیازهای اساسی زندگی را بدون هیچ گونه ضعف و بیماری به دست خواهید آورد.

رژیم غذایی

به عادات غذایی خود پایبند باشید

  1. متخصص تغذیه رژیم غذایی شما با توجه به عادات غذایی و سلیقه شما طراحی شده است تا بتوانید از آن پیروی کرده و به آن وفادار باشید. پس از کاهش وزن ، خستگی و خستگی مداوم وجود خواهد داشت. وزن کاهش یافته به همین دلیل به زودی باز می گردد ، اما متأسفانه اکثر مردم در دام چنین رژیم هایی قرار می گیرند.

هدف اصلی شما سلامتی شماست

  1. ابتدا باید تعیین کنید که آیا رژیم کاهش وزن یک گزینه سالم است یا خیر. شما باید گزینه های خود را محدود کنید تا در نهایت به یک گزینه مطلوب برسید. انتخابی که بیشتر با سبک زندگی شما و شیوه غذا خوردن و ورزش شما سازگار است.

رژیم غذایی

گرسنگی نکشید

  1. مهم است که رژیم غذایی شما را گرسنه نکند. بدنبال رژیم غذایی سرشار از فیبر و آب مانند سوپ ، میوه و سبزیجات باشید. این غذاها شما را سیر کرده و اشتهای شما را مهار می کند ، در حالی که شما را بدون رعایت احساس ارزش به رژیم خود وفادار نگه می دارد. اینطور نیست که شما آنقدر گرسنه باشید که حاضر باشید حتی یک سنگ بخورید.

راحت باش

  1. با در نظر گرفتن هرگونه رژیم غذایی ، از خود بپرسید: “آیا حاضرم این کار را تا آخر عمر دنبال کنم؟” اگر نه ، در اینجا یک محصول جدید فقط برای شما است!

به آبی که می نوشید توجه کنید

  1. یا آیا یک غذا یا نوشیدنی وجود دارد که می خواهید در دراز مدت آن را مخلوط کرده و میل کنید؟ در برخی از برنامه ها ، لازم است غذا را با نوشیدنی جایگزین کنید ، که برای کسانی که مدام در حال فرار هستند مفید است ، اما برخی دیگر نیز غذا را به نوشیدن ترجیح می دهند.

وقت گیر نباشید
رژیم غذایی

  1. برنامه ای که شامل غذاهای غیرمعمول است و نیاز به ساعت ها در آشپزخانه دارد ، ممکن است برای افرادی مناسب باشد که وقت و پول کافی دارند ، اما نه برای همه.

خود را محدود نکنید

  1. بهترین رژیم غذایی رژیمی است که فکر نمی کنید رژیم می گیرید. تصور اینکه رژیم دارید می تواند منجر به اختلال وسواس فکری-عملی ، افزایش اشتها و حتی افسردگی شود. به دنبال برنامه ای باشید که به شما عادت های بدی را هشدار دهد که شما را از ایجاد یک برنامه سالم و مغذی باز می دارد. اگر به تماشای تلویزیون یا تمیز کردن بشقاب کودکان هنگام غذا خوردن عادت دارید ، سعی کنید از آنها دوری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید