پودینگ نان گیاهی با گلابی


این پودینگ نان کلاسیک با گلابی ، هل و گردو نرم شده است. این دسر گیاهی فاقد لبنیات است ، اما در کل یک غذای راحت با نان جوانه زده است که فیبر و پروتئین گیاهی زیادی را پر می کند. همچنین یک دسر فوق العاده یا صبحانه لوکس است!

شما با یک غذای واقعی روبرو هستید … این پودینگ ناهنجار وگان گیاهی یک دسر آرامش بخش و آرامش بخش است که هنگام پخت آشپزخانه شما را با مشروب ترین رایحه پر خواهد کرد. راستش را بخواهید ، احتمالاً باید پیشاپیش عذرخواهی کنم زیرا بوی آن بسیار خوب است و صبر کردن تا زمان غذا خوردن واقعا سخت است!

متخصص تغذیه در من دوست دارد که این دستور غذا نه تنها خوشمزه بلکه فیبر بالایی داشته باشد ، که به لطف نان و گلابی جوانه زده ، معده شما را نیز خوشحال می کند. من معتقدم که غذاهای سالم و خوشمزه از یکدیگر جدا نشدنی هستند … به همین دلیل من ابتدا غذاهای گیاهی را شروع کردم!

پودینگ نان خوش طعم یکی از مناسبت های خاص من بود ، اما من واقعاً آنقدر پودینگ نان شیرین نمی پزم – بنابراین فکر کردم با دوستانم در نانوایی سیلور هیلز شریک شوم تا دوباره آن را درست کنم. انجام دادن. دسر غنی از مواد مغذی و آرامش بخش. پودینگ نان به همان اندازه کلاسیک است: در واقع 11 است. متعلق بهث قرن اروپا ، جایی که از آن به عنوان راهی برای استفاده از تکه های نان قدیمی استفاده شد. این یکی از دستور العمل های دسر گیاهی است که بسیار متنوع است ، بنابراین می توانید از آن با میوه ها ، آجیل یا طعم دهنده های موجود استفاده کنید.

آنچه برای این دستور پودینگ نان گیاهی سالم نیاز دارید

گاهی اوقات ، من فقط یک درمان کلاسیک می خواهم … و گاهی ، من چیزی می خواهم که سرشار از مواد مغذی و خوشمزه باشد. کتاب آشپزی گیاهان بیشتر بخورید پر از مواد غنی از مواد مغذی و کم قند است. و این پودینگ نان گلابی – که بافت آن تقریباً نان تست فرانسوی پخته شده است – نیز به زیبایی با این حساب همخوانی دارد!

تهیه آن فقط با 9 ماده روزانه و 20 دقیقه زمان کار بسیار ساده است:

  • 6 تکه نان جوانه زده
  • شیر جو دوسر یا شیر سویا (آن را خامه ای می کند!)
  • آشکار شدن
  • شربت افرا
  • گردو
  • نشاسته ذرت
  • هل
  • وانیل
  • نمک

طرز تهیه سس پودینگ نان گیاهی

پودینگ نان در واقع بسیار ساده است: مقداری نان ، برخی مواد افزودنی و یک کاسترد. هنگامی که اصول اولیه را در نظر بگیرید ، تغییرات به معنای واقعی کلمه بی پایان است! البته این کاستردها هستند که از نظر گیاهخواری می توانند مشکل باشند … زیرا کاستردها معمولاً برای ضخیم شدن و بافت به تخم مرغ متکی هستند. نمی توانید فقط کمی کتان به آن اضافه کنید و به بهترین ها امیدوار باشید. برای این پودینگ نان گیاهی ، من با یک شیر گیاهی خامه ای مانند جو دوسر یا سویا شروع می کنم و سپس با جوشاندن آن با نشاسته ذرت آن را بیشتر غلیظ می کنم. این یک راه حل فوق العاده ساده است – نیازی به جایگزین تخم مرغ نیست!

کدام سالم ترین نان است؟

وقتی صحبت از غذای راحت می شود ، متوجه می شوم که استفاده از مواد اولیه پر کننده واقعا عامل راحتی است. این دستور غذا حاوی پروتئین جدید Silver Hills Bakery با پروتئین + غنی از فیبر ، جو دوسر بسیار دوست داشتنی است که برای سیرکننده و غنی از مواد مغذی تهیه می شود. نان جوانه زده بدون آرد تهیه می شود و دانه جوانه زده به بهبود قابلیت هضم مواد معدنی گیاهی موجود در گندم کمک می کند.

Oats So Lovely سرشار از ویتامین B و سلنیوم ، منگنز و مس است. دو برش حاوی 9 of از مصرف روزانه روی شما ، یک ماده معدنی مهم برای سلامت روده و ایمنی بدن است. در حال حاضر می توانید Oat So Lovely را در مکانهای Costco در NW کانادا پیدا کنید ، اما بیشتر شما می توانید آن را در ژانویه 2020 امتحان کنید! اگر به مبادله نیاز دارید ، The Big 16 نیز بسیار زیبا کار می کند … مانند سایر نان های آنها.

نکات و ترفندهای پودینگ نان گیاهی

  • نان غلات جوانه دار دارای بافت متراکمی است که به خوبی با سس ها تداخل دارد. اگر از نان غلات جوانه زده استفاده نمی کنید ، استفاده کنید بیات ، ترش یک روزه بنابراین وارد مخلوط نمی شود.
  • من در تهیه این دستور غذا قند داشتم ، بنابراین اگر دوست دارید پودینگ نان شما کمی شیرین باشد ، fمارماهی رایگان برای دو برابر شربت افرا
  • با خیال راحت از هر نوع مهره ای که در دست دارید استفاده کنید. فاقد آجیل؟ دانه کدو تنبل را امتحان کنید!
  • هل ندارید؟ دارچین را امتحان کنید!

دستور العمل های غذایی سالم و گیاهی راحت تر

پودینگ نان گیاهی در پختن غذا با گلابی

دستور چاپ
دستور پین

پودینگ نان گیاهی با گلابی

این پودینگ نان کلاسیک با گلابی ، هل و گردو نرم شده است. این دسر گیاهی فاقد لبنیات است ، اما در عین حال یک غذای راحت کامل با نان غلات جوانه زده است که آن را پر از فیبر و پروتئین گیاهی می کند. این یک دسر گیاهی فوق العاده است ، یا حتی یک صبحانه لوکس!

زمان آماده سازی20 دقیقه

زمان پختن50 دقیقه

کل زمان1 منابع انسانی 10 دقیقه

عادت زنانه: صبحانه ، دسر

غذا: آمریکایی

رژیم غذایی: گیاهخوار ، گیاهخوار

کلید واژه ها: پودینگ نان ، هل ، گلابی ، جوانه

ترجیح رژیم غذایی: بدون لبنیات ، بدون تخم مرغ ، گیاهخوار ، گیاهخوار

خدمات: 6 وعده های غذایی

نویسنده: Desiree Nielsen، RD

مولفه

  • 6 تکه تپه های نقره ای نان غلات جوانه دار بسیار دوست داشتنی یا سایر انواع غلات جوانه زده
  • 3 فنجان شیر جو دوسر یا شیر سویا اگر دارید وانیل اینجا خوب است
  • من فنجان شربت افرا خالص
  • 2 قاشق بزرگ نشاسته ذرت
  • 4 قاشق عصاره وانیل
  • 2 قاشق هل
  • من قاشق کوچک نمک
  • 1 سیب یا گلابی سفت پوست کنده ، خرد شده و خرد شده
  • یک و نیم فنجان گردو یا تکه های گردو

دستورالعمل ها

  • فر را با دمای 350 درجه فارنهایت (180 درجه سانتی گراد) گرم کنید و یک ورقه فویل آلومینیومی را روی قفسه فر بگذارید تا هنگام پختن پودینگ نان قطره قطره شود.

  • یک ظرف پخت گرد 8 اینچی را چرب کرده و یک تکه کاغذ پوست را برش دهید تا در کف آن جا بگیرد.

  • هر تکه نان را به مکعب های 1 اینچی (2.5 سانتی متر) برش دهید. مواد باقی مانده ، نصف نان ، نصف گلابی ، نصف گردو را در ظرف پخت تکرار کنید. برای لغو.

  • در یک تابه کوچک شیر جو دوسر ، نشاسته ذرت ، وانیل ، نمک هل و شربت افرا را با همزن بزنید تا یکدست شود. روی حرارت متوسط ​​بجوشانید. بگذارید شیر به مدت ده دقیقه به آرامی بجوشد و مرتباً هم بزنید تا غلیظ شود و داخل آن بریزید.

  • در صورت نیاز ، حرارت را کم کنید تا حباب نزند یا نسوزد. وقتی کارتان تمام شد ، کاسترد باید پشت قاشق را خوب بپوشاند.

  • کاسترد را به طور مساوی روی نان بریزید و نان را به آرامی در کاسترد فشار دهید تا هر تکه خیس شود.

  • کمی بیشتر هل روی آن بپاشید ، سپس با دقت در فر قرار دهید (داغ می شود!) 45 تا 50 دقیقه بپزید تا سطح نان طلایی شود و کاستارد ضخیم و در لبه های آن حباب دار شود.

  • بگذارید 10 دقیقه خنک شود. در صورت تمایل ، با یک قاشق بستنی بادام هندی گرم یا در دمای اتاق میل کنید!

یادداشت

این واقعا یک دستور العمل سازگار است !! برخی از این تغییرات سرگرم کننده را امتحان کنید:
سیر: 1/3 فنجان زنجبیل کریستالیزه خرد شده ، 1 قاشق چایخوری دارچین برای هل و آجیل ماکادامیا خرد شده را برای سیب زمینی اضافه کنید.
کیک دارچینی: دارچین را با هل عوض کنید ، فنجان کشمش را اضافه کنید
شکلات تلخ: در دو دقیقه آخر پخت ، فنجان چیپس شکلات تلخ را داخل کاسترد بریزید.

دیدگاهتان را بنویسید