پیدا کردن شاد


۲۷ فوریه ۲۰۲۲

تصمیم گرفتم این قسمت را بنامم، خوشحال می شوم، گاهی اوقات انجام این کار آسان نیست، و به خصوص وقتی برخی از اخباری را که اخیراً می شنویم، مانند وضعیت اوکراین می شنویم، کاملاً تکان دهنده است. ویرانگر است. منظورم این است که من فقط نسبت به اتفاقی که در حال رخ دادن است احساس وحشتناکی دارم و می‌خواهم کار بدی انجام دهم، و من، می دانید، هر کاری از دستم بر می آید انجام داده ام تا با مردم به اشتراک بگذارم و حمایت خود را به هر نحوی که بتوانم نشان دهم. اما، می دانید، ما باید به جلو حرکت کنیم. و مهم است که خیلی زیاد نشویم و این واقعیت را از دست ندهیم که تمرکز حواس در زندگی ما مهم است، و مهم است که روی زمین باقی بمانیم و تمرکز کنیم و اهدافمان را حفظ کنیم. در دید و غیره و بنابراین فکر کردم، می دانید، بیایید فقط در مورد شادی صحبت کنیم.

گوش دادن و اشتراک در:

حفظ یک عنصر شاد

بیایید فقط در مورد اینکه چگونه می‌توانیم علیرغم آنچه در جهان اتفاق می‌افتد، عنصر شادی را حفظ کنیم؟ و من خودم در مورد آن فکر کردم، خوب، چه چیزی مرا خوشحال می کند؟ چه، چه چیزی برخی از مهمانان من را خوشحال می کند؟

من با بیش از ۷۰۰ مهمان مصاحبه کرده ام. و بسیار جالب است که در مورد افرادی که برای آنها ارزش قائل هستند صحبت کنید یا با افرادی که برای تمرکز حواس ارزش قائل هستند صحبت کنید و بفهمید که خوشبختی برای شما چه معنایی دارد؟

چگونه شادی را در زندگی خود پیدا می کنید؟

من امشب از شام شروع کردم، زیرا این را شنبه شب ضبط می کنم. و من با صحبت با پسرم و همسرم در مورد آنچه شما را خوشحال می کند، شروع کردم. و دارلین گفت، در ابتدا، او گفت، خوب، می دانید، وقت گذراندن با دوستان، و او گفت، البته، با کسانی که دوستشان دارم با دوستان. و سپس بعداً گفت، او گفت، همچنین می تواند کارهای کوچک انجام دهد، تا به مردم کمک کند. این چیزی است که واقعاً مرا خوشحال می کند.

و وقتی با بن صحبت کردم، او گفت، یک دقیقه در مورد آن فکر کرد. و او گفت، شنیدن در مورد رویدادها، یا فعالیت های آینده، و سپس قادر به پیش بینی آنها. من فکر کردم، بله، این پیش بینی چیزی که شما مشتاقانه منتظر آن هستید، می تواند بخش بزرگی از شاد بودن در زندگی باشد. و برای خودم به این فکر کردم که خوشحال باشم.

بودن با مردم

می دانید، بودن با مردم، تعامل با مردم، کمک به مردم، و مطمئناً کمک به مردم از طریق مربیگری و هیپنوتیزم است، که من به صورت روزانه انجام می دهم. و این واقعاً مرا خوشحال می‌کند و وقتی با آنها صحبت می‌کنم احساس رضایت فوق‌العاده‌ای به من می‌دهد. و آنها به من می گویند که چگونه زندگی آنها در نتیجه مربیگری در نتیجه هیپنوتیزمی که با هم انجام داده ایم تغییر کرده است.

بودن با طبیعت

و چیزهای دیگری که من را در طبیعت خوشحال می کند، دیدن و تجربه خورشید، که البته بخشی از طبیعت است، طلوع خورشید، غروب خورشید، فقط من را با این احساس باورنکردنی پر می کند که فکر می کنم رضایت، رضایت، شادی است.

۵ راه برای یافتن شادی

من پنج راه برای یافتن خوشبختی جمع آوری کردم. و این پنج راه مطمئناً راه هایی هستند که من با آنها ارتباط برقرار می کنم، منظورم این است که من در این مورد تحقیق نکردم یا آن را جستجو نکردم، من این فقط به نوعی از بالای سر من بیرون می آید.

۱/ خلاق بودن

برای بسیاری از مهمانانم و همچنین برای من. خلاق بودن بخش بسیار مهمی از شاد بودن است که در زندگی راضی باشید. این می تواند شامل موسیقی باشد. این می تواند شامل هنر، نقاشی، یا طراحی یا مجسمه سازی یا هر نوع هنری باشد. این می تواند شامل نوشتن باشد، زیرا این یک روش فوق العاده است که تقریباً همه ما می توانیم از آن برای خلاقیت در لحظه استفاده کنیم.

خلاق بودن یک راه بسیار موثر برای یافتن شادی است و من فکر می کنم که بسیاری از مردم و من فکر می کنم این اتفاق در زندگی من نیز افتاده است، گاهی اوقات ما آنقدر درگیر جنبه های خاصی از زندگی خود می شویم، مانند کسب درآمد. زندگی یا کار برای یک شرکت یا هر چیز دیگری که اتفاق می افتد و گاهی اوقات اهمیت خلاق بودن را فراموش می کنیم. بنابراین مهم نیست که در زندگی خود چه کاری انجام می دهید، ببینید آیا می توانید این عنصر را اضافه کنید، اگر قبلاً وجود ندارد.

۲/ فعال بودن

من در زندگی ام متوجه می شوم که فعال بودن، بخش بزرگی از شاد بودن است. فکر می‌کنم به این دلیل است که وقتی فعال می‌شوید، اندورفین‌هایی در بدن شما ایجاد می‌شوند، و شما فقط احساس بهتری دارید، بدن شما شروع به کار می‌کند، فکر می‌کنم بدن شما شروع به کار می‌کند. بهتر است، و شما شروع به احساس انگیزه بیشتر و و احساس شادی بیشتری می کنید.

بنابراین، می‌دانید که مانند دویدن، یا شنا کردن، بلند کردن یا جهش، یک مینی ترامپولین و و این به من کمک زیادی می‌کند. این فقط یک احساس باورنکردنی و شاداب به من می دهد. اگر من برای مدتی روی ترامپولین پرش کنم و این برای مفاصل شما بسیار آسان است، برای شما آسان است، روی ستون فقرات شما و غیره.

ایده‌هایی وجود دارد، احتمالاً برای خودتان ایده‌هایی دارید، اینکه چه نوع فعالیتی برای شما خوب است، البته، پیاده‌روی، ناگفته نماند که پیاده‌روی یک روش فوق‌العاده برای فعال بودن است. استفاده از آن برای کمک به شما در زندگی خود برای احساس بهتر و شاد بودن.

۳/ مدیتیشن

مطمئنم تعجب نمی کنید که من به این و آن مدیتیشن اشاره می کنم. مدیتیشن در زندگی شما به هر شکلی باشد. مطمئناً مدیتیشن باعث می شود که شادی پیدا کنید. این یکی از آن چیزهایی است که، می دانید، مثل لحظه ای نیست که من لزوماً شروع به مراقبه کنم، آیا خوشحال می شوم؟ یا، می دانید، شاید فقط بعد از چند روز مراقبه نباشد.

این فرآیند مداوم مدیتیشن است. سپس ناگهان می ایستم و فکر می کنم، اوه، وای، می دانید، من واقعاً احساس خوبی دارم. تعجب می کنم که آیا این مدیتیشن است که من انجام می دهم؟ این به من آن احساس آرامش و پایه را می دهد. من معتقدم که این خیلی وقت ها است و یکی از دلایلش این است که من با افراد زیادی مصاحبه کرده ام و با افراد زیادی مصاحبه کرده ام که دقیقاً همین را به من گفته اند.

بنابراین این فقط من نیستم که به این فکر می کنم، بلکه بسیاری از مردم فکر می کنند که هر شکلی از مدیتیشن که ممکن است در زندگی شما انجام شود، احتمالاً به شما کمک می کند که بیشتر احساس کنید پایه، متمرکزتر، و احساس شادی بیشتری داشته باشید. این راهی برای یافتن شادی است.

۴/ لبخند زدن

این یک چیز اساسی است. اما آیا تا به حال توجه کرده اید که اگر فقط مشغول انجام کاری هستید که مشغول هستید، یا شاید حتی به هیچ چیز دیگری فکر نکنید جز اینکه بدانید در آن لحظه روی چه چیزی تمرکز می کنید، اگر متوقف شوید و لبخند بزنید، می تواند باعث شود احساس متفاوتی را در بدن خود احساس می کنید.

لبخند زدن تاثیر بسیار قدرتمندی دارد. آیا متوجه آن هستید؟ هنگامی که شروع به لبخند زدن می کنید به احساساتی که احساس می کنید توجه می کنید. واقعاً کاملاً باورنکردنی است. البته دلایلی برای آن وجود دارد. ما حتی نیازی به صحبت در مورد این دلایل نداریم، فقط این واقعیت است که اگر فقط بایستید و لبخند بزنید، حتی اگر کسی در اطراف نباشد، واقعاً می تواند باعث شود احساس خوشحالی بیشتری کنید. البته خندیدن حتی بیشتر.

یوگای خنده وجود دارد، وقتی در مورد خنده یوگا صحبت کردیم، از پادکست های مختلف در مورد آن خواهید فهمید. و، می دانید، فقط می خندید. چیزی که به من می گویند این است که لازم نیست دلیل واقعی برای خندیدن داشته باشید. اگر تازه شروع به خندیدن کنید. مغز شما نیازی به داشتن دلیل واقعی برای خندیدن شما ندارد. اگر شروع به خندیدن کنید، بلافاصله احساس بهتری به شما دست می دهد.

آن را امتحان کنید، با آن آزمایش کنید. مطمئنا برای من کار کرد. می دانید، ممکن است بخواهید به یک جلسه خنده یوگا بپیوندید. شما می توانید آن را به صورت آنلاین انجام دهید. و واقعا سرگرم کننده است. واقعا هست.

۵/ کمک به مردم

مورد پنجم چیزی است که قبلاً به آن اشاره کردم. این کمک به مردم است که فقط به مردم کمک می کنند و توانایی شما برای احساس اشتیاق برای هر فرد را تمرین می کند. و اگر شروع به کمک کردن به مردم بیشتر از آنچه به طور معمول انجام می دهید، شروع کنید، احتمالاً شور و اشتیاق بیشتری نسبت به افراد دیگر احساس خواهید کرد.

همانطور که این کار را انجام می دهید، می توانید کمی بیشتر فکر کنید، هی، چه شکلی می شد، اگر من حتی بیشتر از دیگران اشتیاق داشتم، اگر احساس می کردم بیشتر از دیگران حمایت می کنم و به دیگران اهمیت می دهم واقعاً واقعاً به من اهمیت می دهم. همسایه، صرف نظر از اینکه در چه شرایطی قرار دارند، مهم نیست که چه اعتقادی دارند، مهم نیست که نظرشان در مورد چیزها چیست، مهم نیست که در گذشته با من چه کرده اند، آیا راهی وجود دارد که نسبت به آن افراد احساس اشتیاق داشته باشم. ? خوب، من این سوال را در مورد افراد زیادی از خودم پرسیده ام؟

پاسخ این است، بله، راهی وجود دارد، راهی برای احساس اشتیاق بیشتر به مردم وجود دارد. وقتی تمرین می‌کنم، متوجه می‌شوم که این توانایی، تمرین احساس اشتیاق بیشتر نسبت به مردم، نسبت به شما، اصلاً هر کسی است.

مطمئناً می‌توانم افرادی را در ذهنم مشخص کنم که می‌خواهم نسبت به آنها احساس مثبت بیشتری داشته باشم، می‌خواهم احساسات خوبی نسبت به آن شخص داشته باشم. و من فقط به آن شخص فکر می کنم، و اینکه چگونه می شود، اگر می توانستم اشتیاق بیشتری نسبت به آن شخص داشته باشم، در نهایت احساس خیلی بهتری دارم، بیشتر احساس می کنم زمین و احساس خوشحالی بیشتری می کنم. من قطعا انجام می دهم.

الان شروع کن

پیدا کردن شادی در زندگی این چیزی است که من امروز در مورد آن صحبت کردم. و، می‌دانید، اگر دوران سختی را تجربه می‌کنید، اگر تجربه می‌کنید، می‌دانید، تروما، یا احساس می‌کنید که زندگی‌تان در حال غرق شدن است، یا در یک مارپیچ رو به پایین هستید، شاید این احساس را دارید که فقط چیزی وجود دارد که نمی توانید از آن عبور کنید. شاید عادتی دارید که شما را با وزنی باورنکردنی پایین می آورد. خوب، هر چه باشد، شاید شما را پایین بکشد، می دانید، راه هایی از طریق این وجود دارد، راه هایی برای رسیدن به طرف دیگر وجود دارد.

این چیزی است که من با مشتریان مربیگری و قبیله حواس‌مان تجربه کرده‌ام. اگر هر یک از این چالش ها را تجربه می کنید، و دوست دارید بتوانید از آن عبور کنید. خوب با من تماس بگیرید، و بیایید با زوم تماس بگیریم. بیایید در مورد آنچه که می توانیم انجام دهیم صحبت کنیم. من می توانم از طریق هیپنوتیزم و مربیگری به شما کمک کنم و به شما کمک کنم تا برخی از این موارد را طی کنید.

بیایید در مورد احتمالات صحبت کنیم. شما می توانید این کار را به سادگی با ارسال یک ایمیل به من و قرار دادن در جلسه مربیگری خط موضوع انجام دهید. و بله، این یک جلسه مربیگری رایگان است. ایمیل من بروس در mindfulness mo.com است و دوست دارم با شما ارتباط برقرار کنم. بنابراین من مشتاقانه منتظر آن هستم. و من مشتاقانه منتظرم، می دانید، قسمت های بیشتری را ایجاد کنم، تا بتوانم به افرادی مانند شما ارتباط برقرار کنم و به آنها کمک کنم.

منابع پیشنهادی

اپیزودهای مرتبط

آیا اضطراب و استرس را تجربه می کنید؟ آرامش در چنگ شماست من بروس لنگفورد هستم، یک مربی تمرین کننده و هیپنوتیزم کننده که به افرادی مانند شما کمک می کنم تا قلدرهای درونی خود را کنار بگذارند و با اطمینان به جلو حرکت کنند. یک جلسه مربیگری رایگان رزرو کنید تا شما را در مسیر زندگی رضایت‌بخش‌تری قرار دهد، احساس زمین و تمرکز داشته باشید. برای من ایمیلی به آدرس [email protected] بفرستید که عبارت «جلسه مربیگری» را در موضوع عنوان کنید. ما یک تماس بزرگ‌نمایی راه‌اندازی می‌کنیم و در مورد اینکه چگونه می‌توانید به سمت زندگی بهتر حرکت کنید صحبت خواهیم کرد