چرا به “کنترل بخش” نیازی ندارید [You Already Have it] – راینا دان لوتز



اگر شما خود را به عنوان یک انسان در بوته می دیدید ، درست به عنوان یک انسان کوچک طبیعی ، ما چوب های بتنی و مراکز خواربارفروشی داشتیم ، واقعاً نگران قسمت ها نخواهید بود؟

وقتی گرسنه بودید ، غذا می خوردید و می خوردید ، و اگر بیشتر داشتید ، وقتی سیر شدید ، دیگر غذا نمی خوردید.

چگونه آن را از دست دادیم؟

سریع به فرهنگ رژیم غذایی امروز بروید. به ما گفته شده است که باید از “قدرت اراده” برای کنترل بخش در زیر انگشتان شست خود استفاده کنیم. به ما گفته می شود که برای رسیدن به موفقیت باید در رژیم غذایی خود حساب ، پیگیری ، نگران ، قضاوت و OBSESS کنیم.

این… .. دروغ است

و قسمت؟

قطعات نباید موضوعی باشند که شما بر آن اصرار دارید.

بگذارید فقط آن را برای شما پاک کنم!

شما هنوز یک انسان کوچک طبیعی هستید که در بوته می دوید. می توانید علائم معده خود را بشناسید و قبل از پرخوری متوقف شوید. اگر در حدود 80 درصد توقف کنید ، پرخوری نخواهید کرد.

وقتی به دنیا آمدید ، با یک ردیاب قسمت ساخته شده اید: شکم شما. به شما می گوید چه موقع غذا بخورید و چه زمانی سیر شوید. شما نیازی به وزن ، شمارش یا اندازه گیری غذا ندارید و نیازی به کتاب ، گوگل یا رژیم غذایی ندارید تا به شما بگوید چقدر باید غذا بخورید.

یادگیری آن و یافتن مکان مورد علاقه خود به زمان و تمرین نیاز دارد. اما هنگامی که این کار را انجام می دهید ، هرگز دستگاه گوارش خود را با غذای زیاد غرق نمی کنید ، یا در نهایت با ناراحتی پر نمی شوید.

واقعاً می تواند به همین سادگی باشد. وقتی گرسنه هستید غذا بخورید ، وقتی سیر شدید غذا را متوقف کنید.

دیدگاهتان را بنویسید