چگونه در خانه فعال باشیم


با گذر از ماه های تابستان، در حال گذار به حالت عادی جدید هستیم. ماه جدید. واقعیت جدید اگرچه همه ما این “استانداردهای جدید” را داریم و این می تواند ترسناک باشد، من از شما می خواهم که این زمان ها را به عنوان چالش های هیجان انگیز و جدید در نظر بگیرید. ما مجبور شده‌ایم شیوه‌های تعامل با یکدیگر، روش‌های کار، شیوه‌های بازی و لذت بردن و همچنین محیط‌هایی را که در آن از حرکت و ورزش لذت می‌بریم، اصلاح کنیم.

فقط به این دلیل که همه راه‌های انجام این کار تغییر کرده است، به این معنی نیست که ما باید حرکت و ورزش را کاملاً از زندگی خود حذف کنیم. ما هنوز بدنمان را داریم و هنوز فضایی را داریم که الان در آن نشسته ایم یا می ایستیم. فضای بسیار بزرگی است. زندگی عادی جدید خود را زمانی برای سرمایه گذاری خارج از منطقه امن خود قرار دهید. چیزهای جدید یاد بگیرید حرکات جدید چه تغییر را دوست داشته باشید یا نه، واقعیت این است که ما در حال حاضر در آن هستیم.

یادت هست چطور گفتم الان هنوز جا برای نشستن یا ایستادن داریم؟ شما آن را در خانه دارید. چند حرکت کششی از روی صندلی انجام دهید و کاردیو را روی صندلی انجام دهید. قدم زدن! فقط به این دلیل که ما به سالن های ورزشی دسترسی نداریم به این معنی نیست که باید حرکت یا ورزش را متوقف کنیم. استانداردهای جدید آنچه را که در گذشته انجام دادیم به چالش می کشد. من شما را به چالش می کشم که به آنچه می توانید در خانه با آنچه دارید انجام دهید فکر کنید. اگر مشکل دارید یا به دنبال ایده هستید، صفحات فیس بوک و اینستاگرام ما را برای چند نکته بررسی کنید.

برای جشن گرفتن پرش در ماه های تابستان، من شما را به چالش می کشم که هر روز به تاریخ نگاه کنید. این شماره را می بینید؟ این کار را با جک های پرش زیاد انجام دهید. نشسته یا ایستاده. ما هنوز هم می توانیم در خانه ورزش کنیم، اما این تنها یک عنصر است. مطمئن شوید که اساس فعالیت بدنی خود را برنامه ریزی و سازماندهی کرده اید. اگر در طول هفته کم تحرک هستید، سعی کنید در هر ساعتی که بیدار هستید به مدت ۵ دقیقه بایستید و حرکت کنید!

نوشته شده در تناسب اندام و سلامت

آلیسن بیش از ۳۵ سال است که در صنعت تناسب اندام فعالیت می کند. او ارزیابی‌های تناسب اندام را انجام می‌دهد، کلاس‌های ورزشی را هدایت می‌کند، و با شرکت‌کنندگان فردی کار می‌کند تا به نتایج مختلف سلامتی و تناسب اندام دست یابد. آلیسون دارای مدرک کارشناسی ارشد در مشاوره توانبخشی از دانشگاه کارولینای شرقی است و دوره کارآموزی خود را در دانشگاه دوک به پایان رسانده است. او به عنوان یک مربی شخصی و متخصص تناسب اندام توسط شورای آمریکایی ورزش تایید شده است.

آلیسن در تجهیزات پیلاتس و تشک پیلاتس گواهینامه و آموزش دیده است، و همچنین دارای گواهینامه به عنوان متخصص توانبخشی، مربی ورزش های آبی AEA، مربی یوگا، مربی زومبا و مربی Drums Alive® است. او از سال ۱۹۹۵ عضو تیم تناسب اندام Structure House بوده است.

مشاهده تمام مقالات آلیسن سیسکو، MS، ACE، AEA

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر