چگونه مطالعات موردی می تواند به توسعه کسب و کار مربیگری سلامت شما کمک کند


خط پایین – فروش می کند به همین دلیل است که مطالعات موردی باید یک ابزار غیرقابل مذاکره در زرادخانه بازاریابی شما باشد.

یک لحظه به آن فکر کنید. آخرین باری که خرید کردید بدون آنکه بدانید پول سختی را که خرج کرده اید صرف چه چیزی می کنید؟

این که آیا شما به دنبال یک تجربه غذاخوری جدید ، در بازار برای یک تخت جدید ، یا برخی از ضربات واقعاً خوب هستید ، این شانس خوب است که ابتدا تحقیق کنید. و همین امر در مورد خدمات نیز صادق است.

وقتی به دنبال پزشک طب سنتی چینی بودم که بتواند به تعادل هورمون های من کمک کند و پوست من را شفاف کند ، نظرات بیشماری از مشتریان را به صورت آنلاین خواندم. این بررسی ها در نهایت به من کمک کرد تا پزشکی را انتخاب کنم که برای مشکلاتی که با آن روبرو بودم مناسب ترین باشد. وقتی می توانستم موفقیت و لذت همکاری با آن تمرین کننده را تصور کنم
من را آورد ، این یک چیز بیهوده بود که باید با آن بروم. وقتی من خودم را جای بیمار او دیدم ، فروش آسانی داشت.

آخرین باری را که خریداری کردم بدون انجام برخی تحقیقات و تحقیقات آنلاین ، که شامل توصیفات ، بررسیها و داستانهای موفقیت مشتری است ، به خاطر نمی آورم.

خط پایین – اثبات فروش دارد. به همین دلیل است که مطالعات موردی باید یک ابزار غیرقابل مذاکره در زرادخانه بازاریابی شما باشد.


مطالعه موردی چیست؟

یک مطالعه موردی فقط یک شهادت تجلیل است ، اما در قالب طولانی تر نوشته شده است. آن را به عنوان یک داستان موفقیت مشتری در نظر بگیرید که از فرمت قدیمی نوشتن داستان از ابتدا تا میانه پیروی می کند و مشتری شما قهرمان داستان است.

با مطالعه موردی ، یک داستان حل مسئله-تبدیل را دنبال می کنید که به شما کمک می کند تا تصویری را ترسیم کنید که نشان می دهد مشتریان واقعی چگونه با محصول یا خدمات شما با مشکلی کنار آمده اند. توصیفات ، داستان های موفقیت و بررسی مشتری همه به ما کمک می کند تا تصمیمات خرید آگاهانه تری بگیریم. برخلاف توصیفات یا نظرات اول شخص ، مطالعات موردی یک داستان دقیق تر است اما هنوز از دیدگاه مشتری خوشحال شما بیان می شود.

قدرت قصه گویی

مردم داستان خوب را دوست دارند.

ما از کودکی با داستان هایی احاطه شده بودیم. ما خود را در آنها غوطه ور کرده ایم ، از آنها درس گرفته ایم و برای آنها نامه نگاری کرده ایم. می توان گفت که قصه گویی به آغاز زمان باز می گردد. این چیزی است که تاریخ ما را می سازد و به نوبه خود آینده ما را رقم می زند. داستانها همه جا هستند
به همین دلیل است که ما به خوبی با آنها ارتباط برقرار می کنیم.

مطالعات موردی داستانهایی هستند که نشان می دهند چگونه مشتریان واقعی با استفاده از محصول یا خدمات شما بر مشکل یا مشکلی غلبه کرده اند. مانند هر داستان خوب ، مطالعات موردی به حفظ تعامل خواننده و در عین حال حفظ داستان کمک می کند.

این به مشتریان احتمالی شما کمک می کند تا خود را در جای مشتری خود نشان دهند و به مخاطبان نشان می دهد که محصول یا خدمات شما در نهایت چه کاری می تواند برای آنها انجام دهد. برخلاف سایر مطالب بازاریابی ، مطالعات موردی از دیدگاه مشتری شما انجام می شود و آنها را به یک شخص ثالث قدرتمند تبدیل می کند
تصویب.

یک مطالعه موردی عالی می تواند به مشتریان بالقوه شما این احساس را بدهد که شما بهترین یا تنها راه حل مشکل آنها هستید.

اثبات اجتماعی

این روزها ، این کافی نیست که بگوییم محصول ما به شما در حل مشکلات A ، B و C کمک می کند. برای تأیید ادعای خود به بازاریابی دهان به دهان نیاز دارید. ما نیاز داریم مشتریان خود را نشان دهند ، نه بگویند – و Social Proof این کار را انجام می دهد.

بر اساس مطالعه ای که توسط B2B Marketing انجام شده است ، 94 درصد از مصرف کنندگان آنلاین قبل از تصمیم نهایی در مورد خرید ، به سایر وب سایت ها مراجعه می کنند. به عنوان مصرف کننده ، ما روندها و اقدامات دیگران را پیش از خود دنبال می کنیم.

آنچه مطالعات موردی را بسیار م makesثر می کند این است که آنها بر تجربه مستقیم مشتری شما تمرکز می کنند و افراد واقعی را نشان می دهند که قبلاً محصول یا خدمات شما را آزمایش کرده اند. تأثیر همتا به همتا مشتریان شما نشان می دهند. ایده ها و نه فقط شرکت شما ، که می تواند به عنوان سلف سرویس برای مصرف کنندگان ظاهر شود.

فرض کنید شما یک مربی تغذیه جامع و متخصص در مسائل گوارشی هستید. مشتریان شما به دنبال شخصی هستند که بتواند به آنها کمک کند احساس بهتری داشته باشند و درک کنند که در چه شرایطی هستند.

آنها فقط نیازی ندارند بگویند که می توانید به آنها کمک کنید احساس بهتری داشته باشند. شما باید به آنها شواهد واقعی ارائه دهید که نشان داده اید به دیگران نیز مانند آنها کمک کرده اید.
هنگامی که آنها می توانند خود را به جای مشتری شما ببینند ، بیشتر مستعد هستند که بعد از کار با شما خود را سالم تر ببینند. این کار به عنوان ریخته گری “آینده” شناخته می شود ، جایی که مصرف کنندگان می توانند پس از استفاده از محصول یا خدماتی که ارائه می دهید ، آینده خود را ببینند.

شواهد اجتماعی یا تأثیر همسالان یک میانبر در فرایند تصمیم گیری ما ارائه می دهد.

منابع مفید برای فروش

صرف نظر از این که شما یک فرد مجری هستید یا یک تیم فروش پشت سر دارید ، مطالعات موردی یک منبع مفید برای صحبت با مشتریان احتمالی و بستن فروش است.
وقتی به دنبال پزشک طب سنتی چینی برای هورمون هایم می گشتم ، می خواستم از بیمارانی که مشکلات مشابهی را داشتند ، بشنوم. من افرادی را که نمی توانستم ترک می کردم
شخصاً به آن مربوط است

داشتن تعداد انگشت شماری از مطالعات موردی مختلف که مشکلات مختلف مشتریان را نشان می دهد ، به شما این امکان را می دهد که با یک چشم انداز سریع تماس بگیرید. به سادگی آنها را به یک مطالعه موردی که شبیه مشکلی است که آنها با آن روبرو هستند ، نشان دهید ، بنابراین آنها می توانند ارتباط برقرار کنند و
نتیجه مثبت آنها را نیز با شما تصور کنید.

همیشه سبز است – مثل درخت نیست …

برخلاف برخی از مطالب بازاریابی مانند وبلاگ ها یا پست های رسانه های اجتماعی ، مطالعات موردی همیشه سبز هستند و می توانند بارها و بارها مورد استفاده قرار گیرند.

مطالع study موردی هرگز از مد نمی افتد ، زیرا حول یک موضوع {یا مشکل/درگیری در این مورد} می چرخد ​​که همیشه مربوط به مجموعه خاصی از مصرف کنندگان خواهد بود.

مشتریان همیشه در جستجوی سایر نظرات و توصیفات مرتبط خواهند بود ، بنابراین مطالعات موردی از طرف شما در سالهای آینده به فروش خود ادامه خواهد داد.

در نهایت ، مطالعات موردی آزمون زمان را پشت سر می گذارند و همچنان بر اعتماد و اعتبار یک تجارت تأثیر می گذارد.

چگونه می توان یک شرکت کننده در مطالعه موردی خوب پیدا کرد

یافتن یک موضوع عالی برای متمرکز کردن مطالعه موردی شما چیزی فراتر از انتخاب اولین مشتری خوشحال که به راه شما می آید ، طول می کشد. شما باید داستانی را پیدا کنید که مربوط به مخاطبان شما باشد ، که آنها را جذب کرده و احساس کند که بخشی از تغییر هستند.

هر مشتری که با آن کار می کنید یک مشتری مورد مطالعه خوب نخواهد بود. در حالت ایده آل ، شما می خواهید شخصی را انتخاب کنید که مایل است داستان خود را با مخاطبان خود {هر طور که هست} به اشتراک بگذارد و مایل است بیلبورد پیاده رویی برای کسب و کار شما باشد.

اساساً موفقیت آنها با محصول یا خدمات شما تا حد زیادی به دیگران نشان می دهد که آنها نیز باید به شرکت شما اعتماد کنند.

چگونه می توان مطالعات موردی خود را دوباره تنظیم کرد

هر صاحب مشاغل بهترین ضربه را برای پول خود می خواهد ، و من مایلم شرط ببندم که شما هیچ تفاوتی با هم ندارید. برای بهره مندی بیشتر از مطالعات موردی ، روشهای منحصر به فردی وجود دارد که می توانید از آنها مجددا استفاده کنید. مطمئناً می توانید یک صفحه اختصاصی از داستانهای موفقیت داشته باشید که همه آنها را در آن قرار دهید ، اما این تمام است.
تنها یک راه برای استفاده از آنها وجود دارد.

چرا برخی از این موارد را نیز امتحان نکنید:

  • آنها را در کمپین ها و خبرنامه های بازاریابی ایمیلی خود قرار دهید
  • آنها را به امضای ایمیل شرکت خود اضافه کنید
  • از آنها در پست های وبلاگ و مقالات چاپی استفاده مجدد کنید
  • آنها را برای ارائه فروش و ارائه به تیم خود ارائه دهید
  • آنها را در همه صفحات رسانه های اجتماعی خود ارسال کنید

و این تازه اولشه!

آیا می دانید که مصرف کننده معمولی باید هفت بار پیام شما را بشنود تا دکمه “خرید” را فشار دهد؟

هرچه مطالعات موردی خود را بیشتر تنظیم کنید ، شانس بیشتری برای پیام بازاریابی شما به مخاطبان شما می رسد. آنها می گویند هرچه بیشتر ، بهتر!

بنابراین به من بگویید ، چگونه می خواهید از مطالعات موردی در کسب و کار خود استفاده کنید؟

آیا آمادگی کسب یک پیشرفت حرفه ای و ساده سازی تجارت تغذیه خود را دارید؟

ثبت نام کن برای آزمایش 15 روزه و بدون ریسک خود پیش بروید و تمرین تغذیه خود را به سطح بعدی برسانید.

سوالات؟

مستقیماً به آدرس [email protected] برای ما ایمیل کنید

یادداشت



دیدگاهتان را بنویسید