کالری در رژیم کتوژنیک اهمیت کالری در رژیم کتوژنیک


بالون کالری کلمات نشان دهنده دست 1 800x252 - اهمیت کالری در رژیم کتوژنیک

اهمیت کالری در رژیم کتوژنیک

با این حال ، اکثر متخصصان تغذیه می گویند که کالری در رژیم کتوژنیک اصلاً اهمیتی ندارد. اما در واقعیت اصلا اینطور نیست.

وقتی بدن شما به مقدار کالری مورد نیاز در طول روز دسترسی پیدا کند ، غذای مصرفی را در اولویت قرار می دهد و از چربی بدن شما برای کمک به شما استفاده نمی کند.

بنابراین میزان کالری دریافتی روزانه شما باید کمتر از میزان کالری مورد نیاز روزانه شما باشد ، در واقع این همان چیزی است که به شما در کاهش وزن کمک می کند.

رژیم کتوژنیک - اهمیت کالری در رژیم کتوژنیک

و همانطور که می دانید ، رژیم کتوژنیک این کاهش وزن را بهینه می کند ، هورمون های شما را تنظیم می کند و حتی از پرخوری خودداری نمی کند. ممکن است شما متوقف شوید اما فقط بر نمی گردد.

رژیم کتوژنیک پس از سوختن گلوکز به چربی و سوزاندن ماهیچه ها ، خوردن کمتر را برای شما آسان می کند.

آن بیماری ها و بی حالی که شما را مجبور به خوردن می کند. و ضعف اعصابی که قبلاً به شما وارد می شد ، اکنون به شما نخواهد رسید.

بنابراین اساساً شما باید کالری دریافتی را از کالری مورد نیاز بدن خود کاهش دهید. اولین باری که رژیم کتوژنیک را شروع می کنید ، به طور خودکار کالری کمتری از دست می دهید زیرا احساس گرسنگی کمتری می کنید ، فقط وزن بیشتری کاهش می دهید. تا ایستگاه.

هنگامی که به ایستگاه می رسید ، هورمون میل جنسی می آید و شروع به کار می کند و به شما اجازه نمی دهد اشتهای خود را برای کاهش وزن افزایش دهید.

666x400 - اهمیت کالری در رژیم کتوژنیک

راههای خروج از رژیم کتوژنیک

هنگام توقف ، روشها و اصول متفاوتی برای خروج از توقف وجود دارد. اما در واقع ، هر آنچه برای خروج از ایستگاه مورد نیاز است باید باشد کاهش کربوهیدرات یا کالری دریافتی خود را کاهش دهیدبه

کربوهیدرات خالص

دی اکسید کربن بالا نیز بسیار نظری است و درست نیست ، زیرا از لحاظ تئوری فیبر و فیبر محلول در آب نیز می تواند سطح انسولین شما را افزایش دهد.

از این پس منحنی ها را محاسبه نکنید و منحنی ها را به طور کامل محاسبه کنید.

بسیاری از افراد همچنین با کاهش 50 گرم کربوهیدرات در روز کاهش وزن را تجربه می کنند. این افراد وقتی به 20 گرم کربوهیدرات در روز می رسند باید کربوهیدرات خود را تا حد ممکن کاهش دهند. تا زمانی که بدن آنها دوباره شروع به سوزاندن چربی کند و سرعت چربی سوزی آنها افزایش نیابد.

البته ما کمتر از 20 گرم کربوهیدرات در روز توصیه نمی کنیم ، زیرا شما باید در طول روز به اندازه کافی سبزیجات بخورید.

سبزیجات برگ دار برای سلامتی شما و تامین ریزمغذی ها بسیار مهم هستند.

این واقعا راهی است که شما را از ایستگاه خارج می کند.

راه های بسیار زیادی برای کاهش وزن وجود دارد. بسیاری از افراد کالری را به عنوان مشکل و درد در نظر می گیرند ، ما تصور نمی کنیم که شما برای آسیب رساندن به خودتان آمده اید و برای لاغر شدن خود را نوازش می کنید.

کاهش وزن 0 630x400 - اهمیت کالری در رژیم کتوژنیک

هنگامی که بدن متوقف می شود به بدن ضربه وارد کنید

ایده های بسیار زیادی برای تکان دادن بدن شما برای خارج شدن از توقف وجود دارد ، که همه آنها واقعاً کمک کننده هستند.

شما یک تقلب را امتحان کنید و اگر پاسخی دریافت نکردید. حالا باید روشهای دیگر را امتحان کنید. راه های زیادی وجود دارد ، اما در نهایت همه آنها کالری دریافتی شما را کاهش می دهد.

روش هایی که برای تکان دادن استفاده می کنید نیازی به زحمت شمارش کالری و شمارش درد آن ندارد. روشهای مختلفی وجود دارد که در بسیاری از مقالات به آنها اشاره شده است.

راههای دمیدن

برخی می آیند و روزه می گیرند ، برخی برای کاهش روزه می آیند ، برخی برای تغییر روزه می آیند.

(البته ، تغییر ساعت سریع به گونه ای است که مهم نیست چقدر ساعت سریع خود را خاموش می کنید ، به عنوان مثال ، اگر قبلا ساعت 12 را می شکستید و ساعت 1 صبح به خواب می رفتید ، آن ساعت را 10 خاموش کنید دیگر آن را نگه دارید ، رطوبت بیشتری وارد بدن کنید و هر چه بیشتر به رختخواب بروید ، بیشتر روزه می گیرید و این می تواند به سوزاندن چربی بیشتر کمک کند.)

راه های زیادی وجود دارد ، یکی می آید که آجیل را استخراج می کند ، یکی می آید که آجیل بیشتری استخراج می کند ، یکی می آید لبنیات را استخراج می کند.

می توانید چندین شوک را امتحان کنید. البته ، نکته خوب این است که این لرزش های آزمایش شده برای بدن شما مضر نیستند. این سن به اندازه زمانی که به عقب برمی گردید ، نیست ، می توانید اینها را امتحان کنید تا بالاخره یکی از این موارد روی بدن شما جواب دهد و توقف شما تمام شود.

رژیم غذایی کربوهیدرات کم کربوهیدرات انتخاب غذا دیوار سفید 2 - اهمیت کالری در رژیم کتوژنیک

آیا رژیم کتوژنیک در همه ممنوع است؟

البته ، یک توقف برای همه وجود ندارد ، اکثر مردم می توانند به راحتی وزن دلخواه خود را به دست آورند و به پایان برسانند.

این به این دلیل است که این افراد هورمون های خود را تنظیم می کنند تا زمانی که به وزن دلخواه و تناسب اندام خود برسند.

البته در برخی افراد ، هورمون لیبیتین باعث مقاومت به گرلین می شود. که آنها باید با یک تکان خوردن شکسته شوند. حالا شما یک ضربه دادید و جواب نگرفتید ، باید یک ضربه دیگر بزنید.

البته باز هم می گویم که بالاخره همه تکان ها باید بروند کربوهیدرات ها را کاهش دهید و کاهش کل کالری دریافتی رئیس.

آیا با رژیم کتوژنیک می توان به چربی سوزی رسید و به وزن ایده آل رسید؟

برخی از افراد سعی می کنند چربی خود را از دست بدهند ، اما همانطور که گفتیم ، ما سوزاندن چربی زیاد را توصیه نمی کنیم ، زیرا مغز شما باید از قندها یا کتونهای بدن خود که از چربی ساخته شده اند استفاده کند.

بدن شما به سادگی نمی تواند از فیبر گیاهی یا پروتئین برای تغذیه مغز استفاده کند ، و هنگامی که نیاز به استفاده از پروتئین دارد ، ابتدا باید آن را به قند تجزیه کرده و شروع به استفاده از آن قند کند.

این خود باعث تحریک عصبی می شود. و همانطور که می دانید تبدیل پروتئین به قند شما را از کتوز خارج می کند.

اخرین حرف

البته باید توجه داشت که بسیاری از افراد با مشکل چربی سوزی وزن خود را کاهش می دهند. اما سعی کنید رژیم کتوژنیک خود را حفظ کنید تا عقب نشینی نکنید. و تکان های بالا را آزمایش کنید تا در اسرع وقت به نتیجه برسید و وزن خود را کاهش دهید و به وزن دلخواه خود برسید.

دیدگاهتان را بنویسید