کدام رژیم برای کاهش وزن مناسب است؟


س: اریکا ، من در انتخاب رژیم غذایی برای کاهش وزن مشکل دارم و تبدیل وزن به اهدافم را برایم سخت می کند. آیا رژیم خاصی باید داشته باشم؟ کدام برای من بهتر است و سعی می کنم چه کار کنم؟

بنابراین ، هر سال ، یو.اس نیوز رتبه بندی سالانه ای از بهترین و در نهایت بدترین رژیم ها را برای کاهش وزن انجام می دهد. و هر سال ، کتابفروشی ها شلوغ می شوند ، زیرا مردم به دنبال جذب هر انس اطلاعاتی درباره “رژیم رویایی” هستند. (برای ثبت ، پالئو قرار بود برود بدترینبه تصور کنید که.)

سالها این رژیم مدیترانه ای بود ، درست است؟ روغن زیتون ، ماهی ، اسفناج ، فلفل قرمز ، yadda yadda. برای مدتی ، رژیم غذایی DASH بود ، یک استراتژی هوشمند برای کاهش فشار خون بالا که باعث کاهش وزن نیز شد. امسال هر دو از نظر رژیم غذایی کلی با هم برابر هستند. (کتاب تصویر بالا ، کتاب آشپزی کامل مدیترانه ای، مکانی عالی برای شروع است. اینجا را بررسی کنید.) (اوه ، و اگر از این پیوند یا هر پیوند کتاب دیگری در این پست برای بررسی توصیه های من استفاده می کنید ، آمازون به شما چند سکه می دهد تا از شما به خاطر ارجاع من تشکر کنم.)

به ویژه برای کاهش وزن ، Weight Watchers ، Jenny Craig و موارد مشابه در بالای لیست قرار دارند.

من از ازدحام کاهش وزن در ماه ژانویه عصبانی هستم – نه به این دلیل که “همه این افراد تازه وارد در راه من هستند” (من ساعت 9 در ورزشگاه هستم ، همیشه به طور کلی برای جمعیت تنگ می شوم.) بلکه به این دلیل که خیلی چیزهای مهم وجود دارد. پیدا کردن اطلاعات تلاش برای بررسی موارد دیگر در فهرست کارهای انجام شده به هم ریخت و نادیده گرفته شد.

این بدان معنا نیست که من متوجه آن نشدم ، من کاملاً دارم. من می خواهم 2018 سالی باشد که من سرانجام وضعیت مالی خود را مرتب کنم – کاری که باید هر روز در 31 دسامبر و قبل از آن انجام می دادم – با 401Ks و IRA ها و 529s و مجموع فانتزی دیگری که هنوز نمی توانم توضیح دهم اما از نداشتن آن خجالت می کشید ، و من مطمئن هستم که کسی بیرون می رود “Giiiiiirll آیا شما بازی را متوقف می کنید و sh-t خود را با هم ، واقعی می کنید.” چیزی شبیه این است.

معرفی این رتبه بندی رژیم غذایی به کاهش گفتگوی “کاهش وزن” در مورد رژیم کمک می کند ، که برای من بسیار ناامید کننده است. در حال حاضر ، “رژیم های غذایی” از نظر فنی ، مقالات و قوانین مفیدی هستند که به شما کمک می کند بفهمید چگونه می توانید متفاوت از آنچه قصد کاهش وزن دارید غذا بخورید … اما برخی از این رژیم ها کاملاً مضحک هستند.

دوست دارم ، بیایید – رژیم کوکی چیست؟

پرسش و پاسخ چهارشنبه: کدام رژیم غذایی برای کاهش وزن مناسب است؟ برای توییت کلیک کنید

اگر آنچه شما به دنبال آن هستید لیستی از قوانین است ، پس به هر حال رژیم مدیترانه ای را بررسی کنید. تمرکز بر محصولات تازه ، مصرف سبک گوشت ، چربی های سالم غذایی و گزینه های فراوان است. این فقط ایتالیا نیست – کشورهای بیشماری از دسترسی به دریای مدیترانه (منطقه ای که رژیم غذایی برای آن نامگذاری شده است) بهره مند می شوند و غذاهای آنها همه طعم دار ، چاشنی و در غیر این صورت تهیه می شوند زیرا…. وقتی با هم رشد می کند ، آن را می رود با یکدیگر.

اما فراتر از آن است ، اینطور نیست؟ رژیم غذایی مدیترانه ای آثار زیرا ، چه بخواهیم بپذیریم و چه نپذیریم ، غذای یک فرهنگ یکپارچه در کل است و جامعه آن فرهنگ از انتشار غذاهای فرآوری شده سود می برد. ساکنین منطقه هستند مکررا به عنوان سالم ترین در جهان ذکر شده است.

اما ، باور کنید یا نه ، هر جا که با تهیه غذای فرآوری شده فرهنگ بی نظیری دریافت می کنید – غذاهایی با فیبر کم ، پروتئین ، چربی غذایی سالم ؛ خوردن تا حد جنون کربوهیدرات بالا – به احتمال زیاد دریافت خواهید کرد سالم ترین مردم همیشه در کتاب راه حل های منطقه آبی، حتی با یک مطالعه سریع مشخص می شود: سالم ترین رژیم غذایی لزوماً لیستی از غذاهایی که می خورید نیست. مطمئن بخورید ، اما چیزی که خط مرزی مشخصی را تعیین می کند مطمئن کنار میز باش

در واقع ، این چیزی است که من وزن گیری را یاد گرفته ام ضرر – زیان یعنی کاملاً: حذف عادت ها و انتخاب هایی که در ابتدا به افزایش وزن کمک می کند. بدون در نظر گرفتن رژیم غذایی که انتخاب می کنید ، نمی توانید در حین سرو مقدار زیادی وزن کم کنید. وقتی متعهد می شوید که از زمان ترک کار تا زمان خواب روی مبل بنشینید ، نمی توانید وزن خود را کاهش دهید. و اگر متوجه شدید که نمی توانید از خوردن غذاهایی که بیشتر به آن عادت دارید راضی باشید ، باید غذاهایی را که می خورید تغییر دهید.

به همین دلیل تقریباً هر کدام یک رژیم غذایی که شما را از سبک زندگی غالباً فرآوری شده دور می کند ، به نوعی نتیجه می دهد.

این هست هم چرا مهمترین سوالی که باید هنگام انتخاب رژیم غذایی از خود بپرسید؟ همیشه، “آیا این راهی است که می توانم خودم را برای همیشه در حال خوردن ببینم؟” پاسخ فقط است است “بله” بودن.

(برای نمونه ای از رژیم غذایی تمیز که در آن زندگی می کنم ، برنامه غذای من را ببینید!)

برای ثبت ، رژیم مدیترانه ای تنها رژیم غذایی نیست که به این هدف می رسد و این تنها فرهنگ بدون فرآوری بدون غذا نیست که می توانید با دستور العمل و الهام از آن استفاده کنید. کتابی که قبلاً ذکر کردم ، راه حل های منطقه آبی، با غذاهای شگفت انگیز که دارای فرهنگ های مختلف و الهام بخش زیادی از غذا است. چه چیزی بیشتر ، کتاب آنچه می خورم همچنین دیدگاه بسیار متنوع تری از انواع مواد غذایی در سراسر جهان وجود دارد ، که توسط بسیاری از فرهنگ ها ایجاد شده است که توسط بیماری های قلبی ، دیابت احاطه نشده اند و – بله – ناتوانی در کنترل وزن آنها. راستش را بخواهید ، می توانید وارد هر کتابفروشی شوید و کتاب آشپزی اختصاص داده شده به یک کشور خاص را از قفسه ها بیرون بیاورید و به شهر بروید. و شما بسیار خوب عمل خواهید کرد (اینگونه است که من روشهای مختلف تهیه ماهی را آموختم. ویوا پرو.) (همچنین؟ ویوا جسیکا هریس.)

بنابراین ، به هر طریقی ، هر تعداد رژیم غذایی را بررسی کنید و آزمایش کنید که چه چیزی بیشترین رضایت ، شادی و رضایت را به شما می دهد. اما فرایند تعیین مرزها بیشترین اهمیت را برای شما دارد. خود را از عادات قدیمی که باعث کاهش وزن و حفظ وزن می شود جدا کنید و عادت های جدید سالم ، سیر کننده و رضایت بخش – به تمام معنا را جایگزین آنها کنید. قبل از اینکه بدانید ، در راه خود هستید.



دیدگاهتان را بنویسید