۰۶۱ چگونه عادت، هاکی و تمرکز تری لنکستر را به یک مرد آگاه تبدیل می کند


۲۹ فوریه ۲۰۱۶

تری لنکستر یک کارآفرین، سخنران و نویسنده پرفروش ترین کتاب، BETTER است! خود کمکی برای بقیه ما. تری از طریق تجارت خود، رویدادهای فوری، انرژی خود را به طور خاص بر تبلیغات خودرو متمرکز می کند و بیش از بیست سال است که روی این بخش از بازار متمرکز شده است. تری ذهن آگاهی را به عنوان راهی برای متمرکز ماندن در زندگی خود تمرین می کند. تری از طریق صحبت کردن و نوشتن به پیروانش کمک می کند تا بفهمند چگونه از طریق اهداف قابل مدیریت و مراحل دست یافتنی به رویاهای خود برسند. او با استفاده از دو استراتژی ساده به مردم کمک می کند تا زندگی بهتری بسازند: عادت و تمرکز.

اطلاعات تماس

تاثیرگذارترین فرد

تاثیر بر احساسات

  • ذهن آگاهی بر احساسات من تأثیر زیادی گذاشته است، زیرا قبلاً احساسات من به شدت جریان می یافت. من هرگز عصبانیت خود را با خشونت ابراز نکردم، اهل جیغ و داد و فریاد نبودم، اما می توانستم عصبانی شوم و هفته ها آن را نگه دارم. این آسیب بزرگی برای زندگی شخصی، زندگی خانوادگی و زندگی زناشویی من بود. با همسرم قهر می‌کردم و سه یا چهار هفته عصبانی می‌شدم، تا جایی که فراموش می‌کردم از چه چیزی عصبانی بودم. حالا که من مسئول اتفاقاتی هستم که بین سوراخ های گوشم می گذرد، می توانم عصبانیت خود را تشخیص دهم. من می توانم عصبانیت خود را در صورت نیاز ابراز کنم و امیدوارم آن را رها کنم. سپس وقتی دوباره در سرم ظاهر شد، می توانم به خودم یادآوری کنم که دیگر عصبانی نیستم. خفه شو

افکار در مورد تنفس

  • نفس هایم را می شمارم. این مدیتیشن ذهن آگاهی من هر روز است. می نشینم، نفس عمیقی از بینی می کشم و از دهانم بیرون می آورم، و این “۱” است. سعی می کنم روزی صد بار نفس بکشم. اگر قرار است وارد موقعیتی شوم، سخنرانی کنم، پادکست بسازم، چشمانم را می بندم، یک نفس عمیق سریع می کشم تا کاملاً خودم را متمرکز کنم و کاملاً حضور داشته باشم. اکنون می توانم این کار را در یک نفس انجام دهم، زیرا هر روز انجام آن را تمرین می کردم. این یک قدرت فوق العاده است.

منابع پیشنهادی

مشاوره برای تازه کار

شما نمی توانید به جایی که می خواهید برسید مگر اینکه از جایی که هستید شروع کنید. پس فقط شروع کن چند دقیقه وقت بگذارید و چند نفس عمیق بکشید. برای آگاه شدن از آنچه درون سرتان می‌گذرد، وقتی شروع به تکرار همان بحث‌هایی می‌کنید، مثل زمانی که یک پسر صحبت شما را در بین ایالتی قطع می‌کند و از آن عصبانی هستید، اما هنوز بیست دقیقه یا دو روز بعد در ذهن شما می‌گذرد. بعداً و شما در حال فرمول‌بندی بازگشت‌های عالی برای او هستید و آنچه را که باید به آن مرد می‌گفتید و دفعه بعد می‌خواهید بگویید. یاد بگیرید که این افکار را که در سرتان می چرخند و هیچ کاری انجام نمی دهند، تشخیص دهید. آنها فقط پژواک هستند. به آنها بگو ساکت شوند.

پاداش تشکر:

برای تشکر از اینکه گوش دادید، خود را دانلود کنید تمرکز خود را به خوبی تنظیم کنید، چالش ۵ روزه. مثل مهمانان من باشید، مراقبه هایی را در زندگیتان انجام دهید. من ۵ ویدیوی ساده و در عین حال الهام بخش رایگان ایجاد کرده ام تا به شما در شروع مراقبه کمک کنم. لطفا نام و ایمیل خود را بگذارید تا فوراً آن را در صندوق ورودی خود دریافت کنید. آن را از اینجا دانلود کنید.