10 دقیقه دستور العمل کنجد و سیر ادامام


با این دستور غذای سرخ شده آسان و سریع ، که شامل ادامام یخ زده و فقط چند ماده شیرینی پزی است ، در آشپزخانه وقت خود را ذخیره کنید. یک راه خوشمزه برای لذت بردن خانواده از غذاهای گیاهی بیشتر.

صرفه جویی در وقت در آشپزخانه



یک شکایت رایج هنگام تلاش برای ایجاد یک غذای متعادل و سالم این است که به زمان نیاز دارد. گاهی اوقات این درست است … آشپزی در خانه سخت تر از سفارش غذا یا گرفتن فست فود است.

با این حال ، دستور العمل های زیادی (مانند این دستور غذا) وجود دارد که به سرعت پخته می شوند. هنگامی که آنها فقط به چند مورد معمولی انبار نیاز دارند ، امتیاز دریافت می کنند. آنها برخی از موارد مورد علاقه ما برای عصرهای شلوغ هستند (ما برای شام چهارشنبه به شما نگاه می کنیم).

این دستور العمل چگونه در زمان صرفه جویی می کند


این کنجد و سیر ادامام قطعاً به عنوان یک دستور العمل صرفه جویی در وقت طبقه بندی می شود زیرا –

  • ادامام یخ زده ماده اصلی است که در آب جاری به سرعت ذوب می شود.
  • تنها مواد دیگر روغن زیتون ، سس سویا ، سیر ، نمک ، فلفل و دانه کنجد (تزئین اختیاری) است.
  • پخت آنها فقط 3-4 دقیقه طول می کشد
  • هیچ برش یا برشی در کار نیست

افزودن غذاهای گیاهی بیشتر

کنجد و سیر ادامام را از نزدیک ببندید

از آن ماه ملی میوه و سبزیجاتدر این مقاله ، ما متعهد هستیم که نکات واقع بینانه ای را برای افزایش گیاهان در رژیم غذایی خود به اشتراک بگذاریم.


کاهش قابل توجهی در مصرف میوه و سبزیجات ، به ویژه در رژیم غذایی آمریکایی ها وجود دارد.

  • 90 درصد مردان ، زنان و کودکان میزان توصیه شده روزانه میوه و سبزیجات را رعایت نمی کنند.
  • ثابت شده است که افزایش گیاهان در رژیم غذایی خطر بیماری های قلبی ، سکته مغزی ، دیابت و برخی از سرطان ها را کاهش می دهد.
  • رژیم مدیترانه ای یک رژیم غذایی گیاهی است که بر افزایش غذاهای گیاهی مانند میوه ها ، سبزیجات ، روغن زیتون ، آجیل ، دانه ها و لوبیا در رژیم غذایی تمرکز دارد.

تمام خانواده ما عاشق این غذا هستند. من اغلب یک کاسه را در وسط میز در زمان شام (یا حتی وقتی مشغول پختن شام هستم) نگه می دارم و همه از آنها فقط در کنار کاسه می خورند. نکته ساده – می توانید لوبیاها را برداشته و بخورید. غلاف های خالی را پشت سر بگذارید زیرا قابل خوردن نیستند.

اطلاعات عالی بیشتری در این زمینه مشاهده کنید رژیم غذایی مدیترانه ای

ادامام چیست؟

ادامامه که از شرق آسیا سرچشمه می گیرد ، سویای نارس است که اغلب در غلاف آن سرو می شود. آنها معمولاً بخارپز ، بخارپز یا سرخ می شوند.

آنها یک منبع عالی پروتئین گیاهی هستند ، با 18 گرم در 1 فنجان ادامام پخته شده. آنها همچنین منبع خوبی از فیبر هستند و سرشار از فولات و ویتامین K هستند.

دستور العمل کنجد و سیر

10 دقیقه دستور العمل کنجد و سیر ادامام

این دستور العمل آسان و سریع ادامام سیر ، راهی عالی برای افزودن غذاهای گیاهی بیشتر به وعده غذایی شما است. یک آخر هفته فوق العاده عالی

نویسنده برایان مک داول ، RDN در خانه متخصص تغذیه

  • 16
    oz
    Edamame ، Frozen ، در Pods
    (1 کیسه)
  • 1
    قاشق
    روغن زیتون
  • 2
    قاشق
    من بید هستم
    (یا آمینوهای مایع برای فاقد گلوتن)
  • 1/4
    قاشق
    نمک
  • 1/4
    قاشق
    فلفل سیاه
  • 1/2
    قاشق
    پودر سیر
  • 1
    قاشق
    کنجد
    (چاشنی زدن)

  1. ادامام یخ زده را در آبکش قرار دهید و زیر آب سرد و سرد (حدود 3-5 دقیقه) ذوب کنید.

  2. روغن زیتون را در تابه ای روی حرارت متوسط ​​گرم کنید

  3. وقتی داغ شد ، ادامام ذوب شده ، سس سویا ، نمک ، فلفل و پودر سیر را اضافه کنید

  4. هم بزنید تا مخلوط شود و حدود 3-5 دقیقه بپزید تا ادامام داغ شود

  5. آن را از روی حرارت بردارید و در ظرف سرو بریزید و با دانه کنجد تزئین کنید.

  6. توجه – شما لوبیا می خورید اما غلاف ها قابل خوردن نیستند

یادداشت –

همچنین می توانید از ادامام تازه به جای یخ زده استفاده کنید. به سادگی از مرحله ذوب آنها در زیر آب جاری بگذرید.

کنجد بو داده و سیر ادامامه

سوالات متداول در مورد کنجد و سیر ادامام

آیا می توانم از Edamame تازه استفاده کنم؟

بله ، می توانید edamame یخ زده را با edamame تازه جایگزین کنید. کافی است از مرحله ای که می گوید ذوب شدن در زیر آب جاری است بگذرید.

ادامام یخ زده را از کجا می آورید؟

اکثر فروشگاه های مواد غذایی edamame یخ زده را در نزدیکی قسمت سبزیجات منجمد خود نگهداری می کنند. ما شخصاً آنها را در Trader Joe’s ، Safeway و Target پیدا کرده ایم.

آیا می توانم از edamame که قبلاً باز شده است استفاده کنم؟

شاید ، اما ما آن را امتحان نکرده ایم. ما فرض می کنیم که همان دستورالعمل دستور العمل باشد.

آیا می توان از سیر تازه به جای پودر سیر استفاده کرد؟

مطمئناً ، اما توصیه می کنیم آن را در حالی که داغ است به روغن زیتون اضافه کنید ، اجازه دهید حدود 30 تا 45 ثانیه بپزد (تا زمانی که بوی سیر قوی را احساس کنید) و سپس ادامام ، سس سویا ، نمک و فلفل را مخلوط کنید. به این ترتیب ، شما سیر خام را با ظرف خود نمی خورید.

آیا باید کنجد اضافه کنم؟

نه اصلا یکی از بچه های من دانه های کنجد را دوست ندارد ، بنابراین من بخشی از ادم را برای سرو بدون آنها و بقیه ای که با دانه ها دوست داریم ذخیره می کنم.

(23 بار بازدید ، 1 بازدید امروز)

آخرین اصلاح: 9 سپتامبر 2021

دیدگاهتان را بنویسید