۱۰۳ برای شروع صبح حالت مثبتی از ذهن داشته باشید مربی تناسب اندام و طرز فکر، یان رایان


ایان رایان یک مربی شخصی است و در ۸ سال گذشته با صدها مشتری در منطقه واشنگتن دی سی کار کرده است. او از کار با مشتریانی که متعهد به تغییر بدن و طرز فکر خود هستند هیجان زده می شود. ایان میزبان پادکست خود به نام Fearless and Healthy است و وبلاگی به نام Golden Habits.com دارد

اطلاعات تماس

  • شرکت: بی باک و سالم
  • وب سایت: fearlessandhealthy.com
  • وبلاگ: Golden Habits.com
  • پادکست: پادکست بی باک و سالم

تاثیرگذارترین فرد

  • دارن هاردی

تاثیر بر احساسات

  • قطعا در زندگی من بسیار کمک کرده است. این من را خوشحال‌تر کرده است، واقعاً همینطور است و هوشیار بودن باعث شده است که بیشتر از دنیای اطرافم سپاسگزار باشم. این باعث شد که بفهمم ما در مکانی شگفت‌انگیز زندگی می‌کنیم، بنابراین نمی‌توانم به اندازه کافی در مورد اینکه چقدر روی من تأثیر گذاشته است بگویم.

افکار در مورد تنفس

  • نفس کشیدن واقعاً به من کمک می‌کند متمرکز شوم و استرس را از زندگی‌ام دور می‌کند، بنابراین وقتی احساس می‌کنم میلیون‌ها چیز در سرم متلاشی شده‌اند، فقط یک قدم به عقب برمی‌گردم، روی تنفس‌ام کار می‌کنم، حضور دارم. این واقعاً استرس زیادی را از زندگی من تسکین می دهد و به عنوان یک مرد تناسب اندام می خواهم بگویم که به کاهش سطح قشر شما کمک می کند. شما می خواهید قشر بدن خود را پایین نگه دارید، بنابراین انجام نوعی تمرین کاهش استرس در زندگی شما می تواند واقعاً به آن کمک کند و نفس کشیدن تنها یکی از این موارد است.

منابع پیشنهادی

  • کتاب: ذهنیت مهم‌ترین اثر برایان گراسو
  • برنامه: Evernote

مشاوره برای تازه کار

  • فکر نکنید که باید یک میلیون کار انجام دهید تا از آن سود ببرید. با یک تمرین ساده شروع کنید، در طول روز استراحت کنید. اگر در محل کار استرس دارید، هر روز چند دقیقه وقت بگذارید و از جای خود بلند شوید و حرکت کنید، چند نفس عمیق بکشید و می‌توانید روی چیزها کار کنید. اگر با مدیتیشن شروع می‌کنید، ممکن است با یک تمرین تنفسی صدشماری ساده شروع کنید و سپس آن را گسترش دهید تا با آن راحت‌تر شوید، اما در ابتدا آن را ساده‌تر کنید. عادات تدریجی کوچک را یک قدم در یک زمان ایجاد کنید و در مدت طولانی نتایج زیادی خواهید دید.