۱۶۲ دویدن برای تمرکز روی داخل با دیز اجرا، میزبان دنی کراهه


۱۰ نوامبر ۲۰۱۶

دنی کراهه علاقه زیادی به دویدن دارد. او یک مربی معتبر ورزشی و همچنین یک متخصص قدرت و آمادگی است. دنی هدف دارد که ۵۰ ماراتن را در ۵۰ ایالت مختلف به پایان برساند و از دویدن برای متمرکز ماندن و ثابت ماندن استفاده می کند. او همچنین پادکستی به نام “The Diz Runs With Podcast” دارد که شامل مصاحبه ها و نکات دویدن است. دنی با دوندگان دیگر از هر گوشه ای از دنیای دویدن دقیقاً به همان روشی صحبت می کند که در یک روز آسان با هر شریک جدید دویدن صحبت می کند.

اطلاعات تماس

تاثیرگذارترین فرد

  • هال الرود (نویسنده صبح معجزه)

تاثیر بر احساسات

  • این به من کمک می کند تا یک کیل را حفظ کنم. من دوست دارم فکر کنم که در بیشتر مواقع یک مرد کاملاً متین هستم، اما مانند هر کسی، مواقع خاصی وجود دارد که عصبانی یا ناراحت می شوید. من خیلی سریع آن را در خودم تشخیص می دهم. چند نفس می کشم و در صورت لزوم از موقعیت فاصله می گیرم و اجازه می دهم اوضاع به حالت عادی برگردد. من از اینکه چنین شخصیتی دارم سپاسگزارم.

افکاری در مورد تنفس

  • در ذهن من شکی نیست که عمل نفس کشیدن و تمرکز بر نفس های عمیق. در هنگام بازدم عمیق و آهسته نفس بکشید، این فقط به آرامش بدن کمک می کند. من می دانم که علمی وجود دارد که از آن حمایت می کند و برای فشار خون چه می کند. فقط حسش میکنم خواه قبل از ضبط مصاحبه باشد، فقط چند نفس می کشم تا افکارم آرام شود و اعصابم آرام شود. یا شاید قبل از مسابقه یا زمانی که من ناامید هستم، زیرا کودک در حال بازی کردن است. یکی دو نفس برای من معجزه می کند.

منابع پیشنهادی

  • کتاب: صبح معجزه اثر هال الرود
  • برنامه: Habitica (روشی بازی سازی شده برای پیگیری لیست کارهای انجام شده)

مشاوره برای تازه کار

با افرادی که به شروع به دویدن فکر می کنند اما نمی دانند از کجا شروع کنند، فکر می کنم شروع کار کلیدی است. خودتان را با افرادی که برای مدت طولانی این کار را انجام داده اند مقایسه نکنید. این یک مانع بزرگ برای من بود، این ایده بود، اگر قرار است مدیتیشن کنم، یعنی باید ۲۰ دقیقه، ۳۰ دقیقه، ۶۰ دقیقه اینجا بنشینم و به هیچ چیز فکر نکنم. نقطه خالی، من فکر نمی کنم که بتوانم این کار را بدون سرگردانی، دیوانه شدن و داشتن انواع افکار مختلف انجام دهم. اگر قرار باشد در ذهنم ساکت باشم، چگونه یک ساعت اینجا بنشینم؟ این کاری نیست که بتوانم انجام دهم. سپس متوجه می‌شوید که آن دسته از افرادی که این کار را انجام می‌دهند، احتمالاً بیست سال، سال‌ها، برای تمام سی زندگی خود مدیتیشن کرده‌اند. جای تعجب نیست که آنها بسیار منضبط هستند و قادر به انجام این کار هستند. اصلا منطقی نیست که بخواهم خودم را با آن دسته از مردم مقایسه کنم. پنج دقیقه، این کاری است که می توانم انجام دهم، سپس می توانم آن را تا ده دقیقه انجام دهم. این ایده از کوچک شروع کنید و وقتی شکست خوردید، خودتان را به خاطر آن شکست ندهید. اگر یک روز را از دست دادم، آخر دنیا نیست. وقتی روزی دارم که سعی می کنم مدیتیشن کنم و ذهنم پرت می شود و فکر می کنم، مرد، فقط یک دقیقه و نیم ذهن آرام داشتم، اشکالی ندارد. فردا دوباره تلاش می کنیم. از خودتان انتظار نداشته باشید که کامل باشید و وقتی کامل نیستید خوب باشید.