۱۸۳ زندگی مورد علاقه خود را با دکتر بسازید. پل جنکینز


۱۹ ژانویه ۲۰۱۷

دکتر. پل جنکینز متخصص در مثبت گرایی است. او یک روانشناس است که یک کتابچه راهنمای مالک برای مغزتان در اختیار شما قرار می دهد. خرد و بینش او به شما کمک می کند تا ذهن خود را درک کنید تا بتوانید اجازه دهید که از طرف شما به طور موثرتری کار کند. از طریق نوشتن و سخنرانی خود، دکتر. پل دوست دارد به پیروانش کمک کند تا اصول قدرتمند مثبت شناسی آسیب شناختی را که تغییر فوری در زندگی آنها ایجاد می کند، کنترل کنند. دکتر با استفاده مداوم از آب خلاق خود برای کمک به دیگران، پل همچنین یک پادکست به نام «رادیو زنده با هدف» دارد، جایی که او خود را «کوچک شدنی که زندگی شما را گسترش می‌دهد» می‌خواند.

اطلاعات تماس

تاثیرگذارترین فرد

  • جورج کلاسون (نویسنده ثروتمندترین مرد بابل)

تاثیر بر احساسات

  • این همه تفاوت را ایجاد می کند. می توانیم در دام افسردگی و اضطراب گرفتار شویم. و مردم، من یک روانشناس حرفه ای آموزش دیده و عضوی از سیاره زمین، از نژاد بشر هستم و بنابراین من نیز این چیزها را احساس می کنم. حتی به عنوان یک حرفه ای آموزش دیده، احساساتی که دارم؛ این بخشی از تأثیر قدرتمند ذهن آگاهی است. اینهایی که من دارم کاملاً و کاملاً با روشی که ذهن من آن دو فرآیندی را که امروز در مورد آنها صحبت کردیم انجام می دهد سازگار است. ارزیابی و ایجاد. و شما هرگز در مورد احساس خود اشتباه نمی کنید.

افکاری در مورد تنفس

  • نفس کشیدن؛ من آن را هر روز توصیه می کنم! تنفس چیزی است که من به مشتریان خود به عنوان راهی برای آرام کردن پاسخ سیستم لیمبیک آموزش می دهم. ساختارهایی در مغز شما از جمله آمیگدال وجود دارد که پاسخ مبارزه یا فرار را ایجاد می کند و در این بین ما تهدید را تجربه می کنیم. ساده ترین و سریع ترین راه که کنترل زیادی روی آن داریم، شرکت در تمرینات تنفسی آگاهانه، عمدی است. این یک اثر آرام بخش بر روی سیستم لیمبیک مغز دارد و برخی از فرآیندهای شیمیایی را که در حال انجام است معکوس می کند و به ما امکان می دهد به حالت ذهن آگاهی برگردیم. هنگامی که سیستم لیمبیک فعال می شود، در واقع جریان خون در مغز را تغییر می دهد و آن مناطق شناختی بالاتر مغز را کمتر در دسترس ما قرار می دهد.

منابع پیشنهادی

مشاوره برای تازه کار

شما قبلا شروع کرده اید [to discover mindfulness] … شما در حال گوش دادن به این قسمت هستید! در پادکست حالت ذهن آگاهی مشترک شوید. بخوانید، با مردم معاشرت کنید. من چندین همکار و افرادی داشته‌ام که با آنها مصاحبه کرده‌ام که به این اصل گفته‌اند که شما بیشتر شبیه افرادی خواهید بود که با آنها معاشرت می‌کنید. به پنج نفری که بیشتر با آنها معاشرت می کنند نگاه کنید. آنها در چه حالتی هستند؟ آیا آنها در حالت ذهن آگاهی هستند؟ آیا آنها در حالت مثبت هستند؟ و اگر نه، آیا می توانید اطراف خود را با افرادی که چنین هستند احاطه کنید؟ پس بخوانید، معاشرت کنید، گوش کنید. به ورودی هایی که در ذهن خود می گذارید توجه کنید. و اخبار روزانه بهترین راه برای آگاه ماندن نیست.