۱۸۶ هک زمان و ذهن آگاهی با نویسنده بنجامین هاردی


۳۰ ژانویه ۲۰۱۷

بنجامین هاردی و همسرش لورن، پدر و مادرخوانده ۳ فرزند حماسی هستند. بنجامین هاردی نویسنده و مشاور استارت آپ ها است. او دکترای خود را در رشته روانشناسی I/O در دانشگاه کلمسون دنبال می کند. I/O Psychology مخفف عبارت Industrial and Organizational Psychology است. تحقیقات او به بررسی تفاوت های روانشناختی بین کارآفرینان و کارآفرینان بدخواه می پردازد. بنجامین علاقه زیادی به ذهن آگاهی، نحوه درک ما از گذشت زمان دارد و همچنین یک متخصص بهره وری است. کتاب او، Slipstream Time Hacking، توضیح می دهد که چگونه به طور کامل در زمان حال زندگی کنید، زمان خود را کاهش دهید و سریعتر به جایی که می خواهید برسید. نوشته های او در Fortune، Fast Company، Inc.، Success، Psychology Today، Huffington Post، Business Insider، New York Observer، Thought Catalog و دیگران به نمایش درآمده است.

اطلاعات تماس

تاثیرگذارترین فرد

تاثیر بر احساسات

  • من فکر می کنم تمرکز حواس راهی برای تنظیم عاطفی است. به عبارت دیگر راهی برای آگاهی از احساسات خود است تا بتوانید تصمیم بگیرید که با آنها چه کنید. راه دیگر … اگر کار مایکل سینگر، روح بی بند و بار را خوانده باشید، فکر می کنم بخش بزرگی از ذهن آگاهی فقط آگاهی از بلوک های عاطفی، احساسات سرکوب شده، احساسات سرکوب شده خود، شروع به نگاه کردن به زندگی و گفتن است. ، چرا اینگونه است آیا من به این دلیل زندگی می کنم که سعی می کنم از خودم در برابر احساساتی مانند ترس یا شرم محافظت کنم؟ بنابراین مراقب باشید که چرا از برخی احساسات اجتناب می کنید. بسیاری از مردم بسیار کوچکتر از آنچه که می خواهند زندگی می کنند زیرا سعی می کنند از احساسات خاصی مانند ترس اجتناب کنند. برای مثال، اگر فردی رویای تبدیل شدن به یک نویسنده حرفه ای را داشته باشد، اما از ارائه آثار خود بسیار می ترسد، پس زندگی او به گونه ای تنظیم شده است که سعی می کند از آن احساس اجتناب کند. بخشی از تنظیم هیجانی، تمایل به تجربه احساسات تاریک است. بخش دیگر تلاش برای درک بهتر احساسات است تا بتوانید سالم تر زندگی کنید. من فکر می کنم توجه به هر دوی آنها ضروری است.

افکاری در مورد تنفس

  • من از تمرکز حواس دقیقاً به همان روشی که همه استفاده می‌کنند، تا مدیتیشن مستقیم که در آن تمرین‌های تنفسی دارم، استفاده نمی‌کنم. من زمان زیادی را برای آن یکی نمی گذارم. شکل مدیتیشن من بیشتر به صورت ژورنال نویسی، دویدن و دعا است. تنفس چیزی نیست که من آنقدر استفاده کنم.

منابع پیشنهادی