۲۲۰ ۲۰۰۰ کتاب برای بهبود زندگی توسط مانی وایا


مانی وایا ۲۰ سال است که مدیتیشن می کند. او در نوجوانی به دلیل آنچه که به عنوان یک شکست بزرگ در زندگی خود توصیف می کند، شروع به کار کرد. مانی یک فیزیکدان سابق و مهندس برق و کامپیوتر است که به مدیریت راه اندازی محصولات تلفن همراه پرداخت که گاهی اوقات پروژه های میلیارد دلاری بود. او از آن زمان به فعالیت خود ادامه داده است و اکنون میزبان پادکست «۲۰۰۰Books» است که با نویسندگان برتر تجاری و خودیاری مصاحبه می کند. مانی هفته‌ای ۷ کتاب توسعه تجاری و شخصی می‌خواند و در کانال یوتیوب و پادکست خود در مورد تمام ایده‌های عالی که از این کتاب‌ها یاد می‌گیرد صحبت می‌کند که همگی در ۲۰۰۰books.com یافت می‌شوند.

اطلاعات تماس

  • وب سایت: www.2000books.com
  • یوتیوب: ۲۰۰۰ کتاب
  • پادکست: www.2000books.com
  • دوره ویدیویی رایگان: مهمترین عنصر موفقیت: http://www.2000books.com/success

تاثیرگذارترین فرد

  • تونی رابینز

تاثیر بر احساسات

  • احساسات من خیلی بهتر مدیریت می شوند. اینقدر بالا و پایین نیستند.

افکاری در مورد تنفس

  • هر چند روز یک بار مواردی وجود دارد که می توانید احساس غمگینی، ناامیدی یا سردرگمی کنید. یک تکنیک ساده تنفسی که هر کسی می تواند انجام دهد این است که فقط تا ۵ تا دم بکشد و سپس تا ۱۰ نفس بکشد و این یک تمرین بسیار قدرتمند است زیرا کنترل را به سیستم عصبی پاراسمپاتیک شما باز می گرداند. به قشر پیش فرونتال شما و دور از مغز لیمبیک شما.

منابع پیشنهادی

  • کتاب: اطلس شانه انداخته اثر آین رند
  • برنامه: حالت هواپیما یا خاموش در دستگاه شما 🙂
  • برنامه: www.dhamma.org آموزش انجام مدیتیشن ویپاسانا توسط SN Goenka

داستان قلدری

  • من همیشه خراشیده بودم. در دانشگاه، من کوتاه قدترین بچه بودم. خوشبختانه بعد از آن به نوعی قدم بلندتر شد. من هنوز لاغر هستم
  • بله، در دوران دانشگاه قلدری وجود داشت و مردم من و افرادی را که از نظر جسمی من را مورد آزار و اذیت قرار می دادند، مسخره می کردند زیرا کوچکترین بچه بودم. من از ذهن آگاهی برای مقابله با این موضوع استفاده نکردم.
  • از بچه هایی که با من اینطور رفتار می کردند ناراحت بودم. سعی کردم از آنها دوری کنم و به نوعی از آنها متنفر بودم.
  • فکر نمی‌کنم در آن مرحله به اندازه کافی درک کرده باشم که بتوانم از هر نوع ذهن آگاهی برای مقابله با این موضوع استفاده کنم. وقتی به زندگی ام نگاه می کنم، ترجیح دادم به این موضوع فکر نکنم.
  • شکست‌های زیادی در زندگی من وجود دارد، اما می‌خواهم داستان درست را برای خودم برنامه‌ریزی کنم.
  • احساس می کنم گاهی اوقات خودم را اذیت می کنم زیرا به این هدف پی می برم [a certain goal] محقق نشد این همان چیزی است که من به آن شفقت نسبت به خودم می گویم.
  • یک کتاب عالی در مورد این موضوع توسط کریستین نف در مورد شفقت به خود وجود دارد. دست از کتک زدن خود بردارید و ناامنی را پشت سر بگذارید اثر کریستین نف.
  • احساس می کنم آنقدر کارهای زیادی برای انجام دادن دارم که وقتی برای پاداش دادن به خودم ندارم [for small accomplishments]. من اینجا در سن دیگو به ساحل می روم و آن لحظات بسیار لذت بخشی هستند.