۲۲۱ بادبان های خود را با جوئل بروکمن تنظیم کنید


جوئل بروکمن اشتیاق عمیقی به استفاده از تخصص خود دارد که در سنگرهای وال استریت آموخته است تا دیگران را در سفرشان راهنمایی کند. او یک مربی معتبر مالی و متخصص توسعه شخصی است که بر کمک به افراد برای بیان واضح اهداف زندگی خود و سپس حرکت برای دستیابی به آنها تمرکز دارد. تجربه جوئل کار به عنوان مدیر ارشد اجرایی برای یک شرکت Fortune 100 وال استریت است. در حال حاضر او متعهد شده است که از طریق پادکست خود، ’۹۰ Second Navigator’ به بیشترین تعداد ممکن کمک کند، نمایشی که راه های عملی را برای شفاف سازی در مورد آنچه واقعاً در زندگی می خواهید ارائه می دهد. جوئل به تنفس آگاهانه معتقد است. او هر قسمت را با تمرکز بر نفس به پایان می رساند.

اطلاعات تماس

  • ایمیل: [email protected]
  • وب سایت: www.JoelBrookman.com
  • پادکست: ۹۰ Second Navigator
  • کتاب: بادبان های خود را تنظیم کنید اثر جوئل بروکمن

تاثیرگذارترین فرد

  • اکهارت توله

تاثیر بر احساسات

  • تمرکز حواس از من بسیار آرامتر ساخته است. مدیتیشن و اینکه بتوانم خودم را از موقعیت زندگی ام جدا کنم کارهای شگفت انگیزی برای من انجام داده و استرس من را در این روند کاهش داده است.

افکاری در مورد تنفس

  • هر روز صبح وقتی از رختخواب بیرون می آیم اولین کاری که می کنم این است که می نشینم و نفس می کشم. سعی می کنم بین پنج تا ده دقیقه این کار را انجام دهم و فقط ذهنم را خالی کنم. قبل از اینکه همه چیز وارد شود؛ قبل از شروع روز، فقط به زمین بنشینید. و این فقط تمرکز بر نفس و رها کردن همه چیز است.

منابع پیشنهادی

  • کتاب: قدرت اکنون اثر اکهارت توله
  • کتاب: اصول موفقیت نوشته جک کنفیلد
  • کتاب: دوره ای در معجزات اثر هلن شوکمن
  • کتاب: بادبان های خود را تنظیم کنید اثر جوئل بروکمن
  • برنامه: Insight Timer

داستان قلدری

  • من خوش شانس بودم من شخصا مورد آزار و اذیت قرار نگرفتم. من فکر نمی کنم من یک قلدر بودم. من می توانستم در طول زندگی ام با چند نفر مهربان تر باشم.
  • بخش ذهن آگاهی باید نقش داشته باشد [in bullying situations].
  • اگر بتوانید خود را از آنچه در حال رخ دادن است جدا کنید. به عبارت دیگر، اگر من این فردی باشم که توسط قلدر به تصویر کشیده می‌شود و خودم را آنجا می‌بینم، پس قلدر برنده است.
  • اما اگر از آن بالاتر بروم و از طریق ذهن آگاهی بفهمم که از وضعیت زندگیم بزرگتر هستم. اگر بتوانم فراتر از آن بروم، پس این می تواند کل پویایی را تغییر دهد.
  • این یک چالش برای کودکان است، من متوجه این موضوع در مورد بچه های خودم هستم، باز کردن آنها برای تمرکز حواس بین سنین ۱۰ تا ۱۸ سالگی، انجام این کار دشوار است. من همیشه در مورد آن با فرزندانم صحبت می کنم و همیشه به این فکر می کنم که آیا راه بهتری برای ارائه آن وجود دارد یا خیر. من مطمئن نیستم که پاسخی برای آن داشته باشم. هیچ راه فراری در رسانه های اجتماعی برای بچه ها یا معلمان وجود ندارد.