۲۳۱ عدم دلبستگی را برای سلامت روان تمرین کنید. دانشمند دکتر راسل جاف


۶ جولای ۲۰۱۷

دکتر. راسل جاف دانشمندی است که دارای گواهینامه آسیب شناسی بالینی و شیمیایی است. او بیش از ۴۰ سال تجربه در زمینه بیولوژی مولکولی و تشخیص بالینی دارد. او زندگی حرفه‌ای خود را صرف جستجوی خرد و بینش عمیق‌تر در مورد اینکه چگونه انسان‌ها می‌توانند لذت بیشتری ببرند، گذرانده است

سلامتی. او که بسیار کنجکاو و در عین حال شکاک بود، تصمیم گرفت ثابت کند که بسیاری از اشکال کل نگر از سیستم های سلامتی و شفا به طور خاص معتبر نیستند، یا حداقل علمی نیستند. در عوض، اکتشافات او مسیر شغلی او را تغییر داد و او عمیقاً غرق مطالعه طب سنتی چینی، طب سوزنی، مدیتیشن، هومیوپاتی و هنرهای دستکاری شد.

اطلاعات تماس

  • وب سایت: DrRussellJaffe.com
  • کتاب آنلاین: Perque.com/alkway
  • تست های سلامت: Betterlabtestsnow.com

تاثیرگذارترین فرد

تاثیر بر احساسات

  • خوب من می خواهم فکر کنم که من کمی مهربان تر و دلسوزتر هستم. تجربه من این است که احساسات اکنون مانند آب و هوا هستند. روی من تاثیر می گذارند. من از آنها مطلع هستم. من آنها را تماشا می کنم زیرا برای من این یک پویایی از عدم دلبستگی درگیر است. درگیر کاری که می کنم، مثلاً این مکالمه. اما به نتیجه دلبسته نیست و بنابراین در واقع بیش از توانایی، تمایل و تمرین هنر زندگی کردن قادر است. و اگر می خواهید به طور کامل در لحظه باشید و پری لحظه را احساس کنید، تمرین عدم دلبستگی برای سلامت روان بسیار مفید است.
  • شما به راحتی می توانید در احساسات غرق شوید. این سطح اختری زندگی است. اما سپس یک سطح الکترومغناطیسی یا یک سطح اختری و شاید فراتر از آن یک سطح روحانی یا روح وجود دارد. و در سنت من و همچنین در علم من، همه آن برای آسیاب، همه آن بخشی از هنر زندگی است.
  • دانشمند دکتر Dr. راسل جاف
  • دانشمند دکتر Dr. راسل جاف
  • عدم دلبستگی منجر به شفقت می شود دانشمند دکتر Dr. راسل جاف

افکاری در مورد تنفس

  • نفس ما پناه است. این یک مفهوم کلاسیک بودایی است. معنی آن این است که وقتی اکثر مردم آنچه را که پاسخ جنگ یا گریز نامیده می شود احساس می کنند، برخی از ما راه سوم را تمرین می کنیم که استقامت است.
  • پس بله می توانیم فرار کنیم، بله می توانیم بجنگیم. اما هر دوی آنها دردناک و خشن هستند. انتخاب دیگر صلابت است. استقامت یعنی آرام بودن در میان آشفتگی دیگران. به این معنی است که اجازه دهید نفستان شما را به عنوان شاهد زندگیتان درگیر کند، زیرا وقتی می گویم دلبستگی نیست، منظورم این است که وقتی این مکالمه را انجام می دهیم، بخشی از وجود من در حال تماشای من است و ما این گفتگو، این ارتباط، این ارتباط، این معنادار را داریم. لحظه

منابع پیشنهادی

  • کتاب: علم نفس نوشته سوامی راما، رودلف بالنتین، و آلن هایمز
  • کتاب: مدیتیشن فعال: سنت غربی توسط رابرت آر. لیختمن، کارل جاپیکسه
  • اپلیکیشن: اپلیکیشن تایمر

    تمرین مدیتیشن شما

    • من این شانس بزرگ را داشتم که این کار را انجام دادم. به من گفتند روزی دو بار بیست دقیقه وقت بگذار و باشم. و در این مدت بیست دقیقه فقط باید صدایی را که به من داده شد، در گوشم زمزمه کرد، تکرار کنم.
    • کلی مراسم بود. دوست داشتنی بود به این معنا که توجه من را به آن صدای خاص برای من افزایش داد. کاری که من انجام دادم پایین ترین نسخه در بین نسخه های با تکنولوژی پایین بود.
    • من یک مکان را انتخاب کردم. روزی دو بار بیست دقیقه آنجا می نشستم و یاد می گرفتم که تقریباً بیست دقیقه را بدون هیچ وسیله ای اندازه بگیرم.
    • من مشکلی ندارم، اگر می خواهید گوشی خود را طوری تنظیم کنید که به شما بگوید زمانی که اختصاص داده اید چه زمانی گذشته است تا درگیر این نباشید که آیا آن دقیقه نوزده، بیست و یک یا بیست و یک دقیقه است.
    • جوهر مدیتیشن این است که با نفس بودن، با صدا بودن، با تصویر بودن، با هر چیزی که تمایل دارید با آن باشید.