30 صبحانه سالم برای کودکان



صبحانه سالم برای کودکان که در انبار تهیه می شود

این پست توسط CLIF Kid حمایت می شود. 

اگر به دنبال صبحانه مغذی برای کودکان هستید ، در مکان مناسب هستید. ما میان وعده های مورد علاقه خود را جمع آوری کرده ایم که به راحتی می توانید آنها را در یک جعبه ناهار مدرسه یا در حال حرکت بسته بندی کنید! به علاوه ، راهنمای گام به گام ما در مورد نحوه انتخاب میان وعده های مغذی برای کودکان و نکاتی در مورد چگونگی ترغیب فرزندان خود به تنقلات سالم را دریافت کنید!

ایده های صبحانه سالم برای کودکان.  بسته بندی میان وعده های آسان در ناهارهای مدرسه و نحوه الهام بخشیدن به بچه ها برای خوردن غذای سالم.

“مامان من گرسنه ام!” با داشتن دو پسر در حال رشد ، احساس می کنم که به طور شبانه روزی غذا می خورم و میان وعده می خورم. من یک وعده غذا را تمیز می کنم و آنها در وعده بعدی غذا می خورند. یادم هست مادرم هم همیشه این را می گفت. 

و اگر گرسنگی آنها امروز آینده را پیش بینی می کند ، ممکن است ما را در خارج از خانه و قبل از نوجوانان/نوجوانان بخورند. آیا شخص دیگری مربوط است؟

پسران در حال خوردن تنقلات در نوار صخره ای هستند

نحوه انتخاب یک صبحانه مغذی برای کودکان: یک راهنمای گام به گام

  1. اول ، میوه ها و سبزیجات: به هر شکل. هنگام سرو میوه و سبزیجات اشتباه نمی کنید. همه اشکال شمارش می شود – تازه ، یخ زده ، کنسرو ، خشک و آبدار ، زیرا همه آنها منابع عالی ویتامین ها و مواد معدنی هستند. سعی کنید یک میوه یا سبزیجات را به هر وعده میان وعده اضافه کنید. 
  2. مراقب قندهای اضافه شده باشید. آیا فرزند شما دندان شیرینی دارد؟ من یکی دارم که همیشه سراغ تنقلات شیرین می رود. AAP توصیه می کند که کمتر از 25 گرم در روز (یا 6 قاشق چای خوری) شکر افزوده برای کودکان زیر دو سال و تقریباً صفر قند اضافه شده برای کودکان زیر دو سال توصیه شود. آه ، گفتن راحت تر از انجام دادن آن درست است؟
  3. منابع سدیم را در نظر بگیرید. سدیم در بسیاری از تنقلات شور مانند نان ، پنیر ، گوشت های شیرینی ، چیپس ، کراکر ، غذاهای منجمد و فست فودها یافت می شود ، که آنها را بسیار خوشمزه و خوراکی می کند. اما منابع نمک را زیر نظر داشته باشید زیرا نمک موجود در رژیم غذایی کودکان می تواند به میزان ناسالم افزایش یابد. میزان توصیه شده از موسسه پزشکی 1500 میلی گرم سدیم در روز برای بچه های جوان (1 تا 3 ساله) و کمتر از 1900 میلی گرم برای کودکان 4 تا 8 سال است. به خاطر داشته باشید که یک قاشق چایخوری نمک غذایی حاوی 2300 میلی گرم سدیم است! 
  4. عمداً میان وعده ها را انتخاب کنید.  همه میان وعده ها برابر نیستند. در حالی که بیشتر اوقات راه پر کردن میوه و سبزیجات است ، میان وعده هایی با مقداری شکر و نمک در رژیم غذایی کودکان جای خود را دارند. 

من آن را با صدای بلند برای افراد پشت می گویم. وقتی نوزادان فعال هستند ، انرژی می سوزانند و عرق می کنند ، به شکر و به طور بالقوه نمک نیاز دارند. میزان تعریق در کودکان مختلف متفاوت است ، بنابراین مطمئن شوید که کودک شما ابتدا مایعات کافی دریافت می کند و الکترولیت ها را برای ژاکت های سنگین در نظر بگیرید. الکترولیت ها از طریق غذا به راحتی دریافت می شوند – یک میان وعده شور و برخی محصولات پتاسیم و سدیم را تأمین می کنند – دو الکترولیت بزرگ از دست رفته در عرق. 

این غذاها همچنین بخشی سرگرم کننده و عادی از تغذیه سالم هستند. سعی کنید تعادل برقرار کنید و میان وعده هایی را با هدف انتخاب کنید- در روزهای گرم و آفتابی که بچه های شما در بیرون بازی می کنند ، به آنها چیزی شور بدهید تا به تجدید الکترولیت ها کمک کند. 

و هنگامی که آنها در حال دویدن و بازی هستند ، به انرژی نیاز دارند بنابراین یک میان وعده با کربوهیدرات سالم سرو کنید. ما دوست داریم Cliff Kid Zbar® زیرا به دقت فرموله شده است تا انرژی مورد نیاز بچه ها را برای بازی در حین بازی تامین کند. این میله های انرژی زا بهترین طعم را از جو دوسر ارگانیک و 10-12 گرم غلات کامل به همراه هیچ شربت ذرت با فروکتوز بالا و طعم دهنده های مصنوعی ارائه نمی دهند.

چگونه به کودکان خود تنقلات مغذی بیشتری بدهیم؟

در انباری با صبحانه مقوی برای کودکان سازماندهی شده است

  1. انبار خود را مرتب کنید بسیار مهم است که میان وعده های مغذی بیشتری را در جلو و مرکز چشم بچه ها نگه دارید ، به ویژه اگر یک سیاست انبار باز دارید که بچه ها می توانند بین وعده های غذایی به خود کمک کنند. اگر آنها چیپس و کوکی می بینند ، آنها را می خواهند ، بنابراین غذاهای “کم مغذی” را دور از دسترس و در قفسه ای بلند دور از دسترس کودکان قرار دهید. من از مخلوط قوطی های تمیز و سفید در انبارم استفاده می کنم. سطل های تمیز برای میان وعده های مورد علاقه در سطح چشم و سطل های سفید با درپوش برای چیپس ، آب نبات ، شیرینی و غیره را در بالای انبار یا در کابینت های مختلف آشپزخانه نگه دارید. یخچال و فریزر برای کودکان برای تغذیه سالم
  2. یک قسمت بچه ها را در یخچال یا مینی کولر خود ایجاد کنیدبه قوطی جعبه جعبه! از ظروف شفاف برای سازماندهی فشار ماست ، چوب پنیر ، برش میوه و ساندویچ های آماده استفاده کنید. 
  3. پیش از این میان وعده های آماده و آماده کنیدبه اگر می خواهید بچه ها غذای سالم بخورند ، باید راحت باشد. مافین های خانگی ، تخم مرغ های پخته شده و قبل از موعد مخلوط کنید ، میوه ها و سبزیجات را خرد کنید ، و ساندویچ ها آماده و آماده هستند. برای بسته بندی آسان میان وعده ها ، وسایل را در کیسه های کوچک ذخیره کنید.جعبه ناهار با تنقلات مناسب کودک
  4. با میان وعده هدفمند بودن را به آنها بیاموزیدبه خوردن صبحانه با نیت یک مهارت زندگی است. با رعایت برخی از دستورالعمل های میان وعده ، فرزندان خود را در مورد عادات سالم صبحانه آموزش دهید. 
    1. با ترکیب محصولات با هر میان وعده ، مصرف میوه و سبزیجات خود را افزایش دهید. 
    2. از زمان میان وعده برای هیدراته ماندن استفاده کنید و بچه ها را به نوشیدن آب بیشتر تشویق کنید. 
    3. با آنها در مورد تأثیر غذاهای مختلف بر بدن آنها صحبت کنید. به عنوان مثال ، هنگام فعال بودن ، غلات سبوس دار (مانند آنهایی که در CLIF Kid Zbar یافت می شوند) می توانند انرژی لازم را برای تغذیه بدن و تخیل آنها در طول ورزش فراهم کنند. در حالی که پروتئین های ارضا کننده گرسنگی و چربی های خوب (مانند آنهایی که در CLIF Zbar® Filled یا Zbar® Protein یافت می شوند) می توانند شکم غرش را بین وعده های غذایی در حال حرکت برآورده کنند. 
    4. به کودکان آموزش دهید تا صبحانه ای متعادل تهیه کنند. فرمول میان وعده ساده را به آنها بیاموزید: کربوهیدراتهای پیچیده به علاوه چربیهای سالم و/یا پروتئینها برای حفظ قدرت و انرژی پایدار. کودک خندان در حال خوردن نوار صخره ای
  5. آن را سرگرم کننده کنیدبه اگر می خواهید غذاهای جدید را در هنگام صبحانه تشویق کنید ، یک “نوار” پارافیتی یا موز سالم درست کنید که در آن بچه ها می توانند مواد مخصوص خود را اضافه کنند. آنها را در تهیه مافین یا اسموتی قرار دهید. هنگام صبحانه یک فعالیت/کاردستی برپا کنید که آنها را تشویق می کند تا با غذای خود بازی کنند. یا چیزی ساده به عنوان خواندن برای بچه ها در هنگام صبحانه می تواند به آنها کمک کند از وعده غذایی خود لذت بیشتری ببرند. 
  6. با مثال هدایت شودبه کودکان اغلب در مورد غذا از توصیه والدین خود پیروی می کنند. وقتی در حال برنامه یک میان وعده بعد از ظهر هستید ، به جای گرفتن یک کیسه چیپس یا آب نبات ، یک تکه میوه یا چوب هویج و حمص را انتخاب کنید. تغییرات کوچک در برنامه غذایی میان وعده های والدین به کودکان رفتارهای تغذیه سالم را آموزش می دهد که به احتمال زیاد آنها از آنها تقلید می کنند. 

لیست اصلی صبحانه های مغذی برای کودکان

بهترین میان وعده های لبنی برای کودکان

بهترین میان وعده های لبنی برای کودکان

  • لوله ماست
  • کفیر
  • شیر
  • چوب پنیر
  • شیر ماست + میوه های تازه

بهترین صبحانه با میوه برای کودکان

بهترین تنقلات میوه ای برای کودکان

  • میوه تازه + کره آجیل یا ماست (توت فرنگی ، موز ، انگور ، کلمنتین ، انبه ، زغال اخته)
  • فنجان میوه کنسرو شده
  • میوه های خشک:  کشمش ، خرما ، قره قاط خشک شده ، انبه پوست کنده ، توت فرنگی خشک و سیب
  • اسموتی میوه یا بستنی
  • سس سیب
  • نیش موز یخ زده

سبزیجات مورد علاقه برای صبحانه کودکان

کودکان صبحانه سبزیجات می خورند

  • سبزیجات + هوموس (کلم بروکلی ، هویج ، گوجه فرنگی ، کرفس ، نخود فرنگی ، چوب خیار ، چوب فلفل دلمه ای)
  • نان تست آووکادو
  • سبزیجات + گوآکاموله
  • Crudette + ماست پیاز فرانسوی دیپا

میان وعده های پروتئینی خوب برای بچه ها

صبحانه با پروتئین بالا برای کودکان

  • ترکیب مسیر
  • تخم مرغ آب پز سخت
  • ساندویچ (Quesadillas ، PB&J ، ترکیه و پنیر ، مینی پیتزا)
  • اسموتی با پنیر ، کفیر یا ماست
  • پروتئین Clif Kid Zbar

غلات کامل برای صبحانه بچه ها

غلات کامل سالم برای صبحانه بچه ها

  • مافین خانگی
  • غلات غنی شده 
  • CLIF Kid Zabar و Zabar Bhari
  • کراکر یا چیپس پیتا + هموس

دستور العمل های آسان میان وعده برای کودکان 

بچه ها در آشپزخانه کمک می کنند

آوردن بچه ها به آشپزخانه راهی عالی برای آشنایی آنها با غذاهای جدید و آموزش مهارت های زندگی است. تهیه مخلوط مسیر ، مافین ، و پاپ موز فعالیتهای سرگرم کننده ای است که می توانید با هم انجام دهید و غذای سالم را تشویق کنید. با این دستور العمل های سرگرم کننده و میان وعده دوستانه برای کودکان ، یک ماجراجویی کوچک در آشپزخانه ایجاد کنید. 

موز کرانچ پاپ | یک غذای ساده یخ زده برای کودکان

جویدن میوه خربزه ترش خانگی | همه دستور خرس چسبناک میوه

کوکی هیولا بدون گلوتن | کوکی جو دوسر کره بادام زمینی بدون آرد

اسموتی سبز آووکادو

مافین

بستنی میوه و سبزیجات

منابع بیشتر برای تغذیه سالم برای کودکان (و همچنین مادران!)

بیش از 100 ایده شام ​​مورد علاقه برای بچه ها (افراد گزیده گیر شامل:)

20 میان وعده قبل از تمرین برای تغذیه مادران شلوغ در سفر

برای ایده های بیشتر برای میان وعده ، بایگانی اسنک ما را بررسی کنید.

The post 30 میان وعده مغذی برای کودکان اولین بار در Love & Zest ظاهر شد.

دیدگاهتان را بنویسید