۳۴۲ با تمرکز حواس، ضرر را به میراث تبدیل کنید. ساندرا میلر جوانر


۲۶ جولای ۲۰۱۸

ساندرا میلرز یونگر به مردم کمک می کند تا در نتیجه یک تراژدی که تجربه کرد، انعطاف پذیری شخصی خود را ایجاد کنند. در سال ۲۰۰۳، او خانه و تقریباً جان خود را در آتش سوزی فاجعه بار کالیفرنیا از دست داد. کتاب او درباره این فاجعه، “آتش بیرون از پنجره من” توسط منتقدان آمازون تحسین شده و توسط متخصصان سطح بالای اضطراری مورد مطالعه قرار گرفته است. پس از آتش سوزی، ساندرا دریافت که انعطاف پذیری شخصی هم یک قدرت طبیعی و هم یک مجموعه مهارت است. ما می توانیم مانند یک عضله بسازیم. او با ترکیب تجربیات خود با تحقیقات آکادمیک پیشرو، The ComeBACK Formula™ را توسعه داد – پنج روش منطقی که فاجعه را به فرصت و از دست دادن را به میراث تبدیل می کند. ساندرا اکنون به عنوان یک سخنران بین المللی و میهمان رسانه ای مکرر، پیام تقویت کننده انعطاف پذیری خود را به اشتراک می گذارد.

اطلاعات تماس

  • وب سایت: www.SandraYounger.com
  • برای یک هدیه رایگان: www.ComeBackFormula.com کتاب راهنمای فرمول بازگشت را دریافت کنید که شامل تمام مراحل پنج گانه فرمول بازگشت با چند تمرین است که می توانید در حال حاضر از آنها استفاده کنید و برای پیاده سازی این شیوه های تاب آوری در زندگی خود حرکت کنید.

تاثیرگذارترین فرد

تاثیر بر احساسات

  • به طور خلاصه می گویم که در بیشتر زندگی ام به دلیل تأثیرات دوران کودکی، دچار اضطراب بودم و حتی افسردگی و تمرکز حواس به من این امکان را داد تا متوجه شوم که بیشتر آن ناشی از تفکر تحریف شده است. این چیزی مربوط به لحظه ای نبود که در آن لحظه که حال من خوب بود و تمام آن صحبت های دیگر، صحبت از خود واقعاً حتی درست نبود. من مجبور نبودم به آن توجه کنم و این واقعاً به من کمک کرده است که رضایت بیشتری داشته باشم و از نظر احساسی ایمن باشم.

افکار در مورد تنفس

  • تنفس بسیار آسان است و در واقع، هنگامی که من سخنرانی‌ها و کارگاه‌های آموزشی را در مورد فرمول ComeBACK ارائه می‌دهم، این یکی از روش‌هایی است که توصیه می‌کنم زیرا آسان است و تهدیدکننده نیست.
  • همانطور که می‌دانید انواع راه‌های مختلفی وجود دارد که برای انجام این کار پیش‌بینی شده و توصیه می‌شود، اما اگر خیلی ساده روی نفس عمیق کشیدن و نگه داشتن آن برای یک ثانیه و سپس رها کردن آن تمرکز کنید، ما را آرام می‌کند. پایین.
  • این یک مداخله فیزیولوژیکی و همچنین ذهنی و احساسی است و کاملاً خود هدایت شده و امکان پذیر است. بنابراین نفس کشیدن آهسته و آگاهانه و آگاهانه یک تمرین عالی و عالی است.

منابع پیشنهادی

داستان قلدری

  • من در زندگی ام بسیار خوش شانس بوده ام که تا حد زیادی مورد قلدری قرار نگرفته ام.
  • قبلاً اشاره کردم که آن مدیری بود که احتمالاً نزدیکترین کسی بود که من به قلدری کردم. او از کنترل خارج شده بود.
  • هر چه بیشتر در این لحظه ذهنی به این موضوع فکر می کنم، بیشتر فکر می کنم که واقعاً قلدری بوده است. او کل تیم، کل دفتر ما را مورد آزار و اذیت قرار می داد و در نهایت تا حدی که از موقعیت خود خارج شد. اما نه قبل از اینکه او آسیب زیادی وارد کند.
  • و این قبل از آتش سوزی بود. قبل از اینکه بتوانم این درس های عمیق تر را یاد بگیرم بود و واقعاً به خوبی از پس آن بر نمی آمدم.
  • زمانی بود که یادم می‌آید یک جورهایی از پا تا پا فریاد می‌زدم. یعنی داشتیم این طرف و آن طرف داد می زدیم. خیلی بد بود
  • خوب، چگونه نمی توانم بگویم که هرگز مورد آزار و اذیت قرار نگرفته ام در حالی که این موضوع را فراموش کرده ام؟ باشه. پس تو آن را برگرداندی و اگر من بیشتر حواسم بود، مطمئناً او بیشتر حواسش بود که هرگز اتفاق نمی افتاد.
  • می‌دانید، فکر می‌کنم تمرکز حواس ما را به شفقت نیز سوق می‌دهد، زیرا اگر نه تنها به آنچه در اینجا و اکنون با ما می‌گذرد، بلکه به اطرافیانمان توجه داشته باشیم، می‌توانیم وضعیت را از دیدگاه آنها بیشتر ببینیم، حتی اگر این کار را نکنیم. با آن دیدگاه موافق نیستم و مطمئناً از این تعداد زیاد نبود.
  • بنابراین اگر در آن روزها بیشتر حواسم بود، احتمالاً اجازه می‌دادم خیلی بیشتر از این اتفاق بیفتد. من شخصاً اینقدر توهین نمی‌کردم و از خودم دفاع نمی‌کردم، که واقعاً فایده‌ای نداشت.

هدیه رایگان

با خواندن ۱۲ کتاب برتر توصیه شده در پادکست حالت ذهن آگاهی، آرام تر، متمرکزتر و شادتر شوید. این کتاب الکترونیکی ۱۴ صفحه‌ای با عنوان «۱۲ کتاب حواس پرتی که باید حتماً بخوانید» هر یک از بهترین کتاب‌های توصیه شده توسط مهمانان برنامه را به طور کلی تشریح می‌کند. نسخه دیجیتالی خود را اکنون در MindfulnessMode.com/top12books دریافت کنید