۳۴۴ ذهن آگاهی برای همه. رویای اندی هابسون


۲ آگوست ۲۰۱۸

اندی هابسون تمرکز حواس و موسیقی را ترکیب می کند تا ذهن آگاهی را برای همه قابل دسترس کند. او بیش از ۱۷ سال است که مدیتیشن می کند و ۹ سال است که به گروه ها و افراد آموزش می دهد. اندی قبل از تبدیل شدن به یک معلم تمرکز حواس، به عنوان یک درامر حرفه ای کار می کرد و با نوازندگی در تعدادی از گروه های موفق جهان را به گردش درآورده است. در این زمان بود که او شروع به مطالعه بودیسم کرد و مسیر معنوی بیشتری را کشف کرد. اندی اکنون دو علایق اصلی خود، آموزش ذهن آگاهی و موسیقی را همراه با مراقبه های هدایت شده خود آورده است.

اطلاعات تماس

تاثیرگذارترین فرد

تاثیر بر احساسات

  • [Mindfulness has helped me be] کمتر بالا و پایین سطح بیشتر بیشتر شبیه این است تا آنطور. (اندی با دست‌هایش حرکت می‌کند تا یکنواخت‌تر و یکنواخت‌تر نشان دهد تا اینکه چرخش و بالا و پایین‌تر باشد).

افکار در مورد تنفس

  • تنفس بخش بزرگی از تمرین ذهن آگاهی من است. این همه چیز است. این چیزی است که در طول روز به آن روی می‌آورم. این چیزی است که من در طول مدیتیشن خود بسیار از آن استفاده می کنم، اما در صورتی که با کسی یا هر چیزی گفتگوی دشواری داشته باشم، این مکان خانه من است که می توانم به آن بروم. من در حالی که هنوز دارم به آنها گوش می دهم نفس می کشم. نفسم را قطع می کنم.

منابع پیشنهادی

داستان قلدری

  • بله، من مورد آزار و اذیت قرار گرفتم، قطعا خیلی زیاد. من فکر می کنم خیلی از بچه ها هستند. واقعاً برای مدت طولانی یا چیز خیلی بدی نبود، اما کافی بود. من هنوز آن را به یاد دارم، می دانید، من در دبیرستان بودم و بچه کوچکی بودم و می دانید، من در ورزش و این چیزها عالی نبودم و فقط یک گروه کوچک از بچه ها بودند که من را انتخاب می کردند.
  • هیچ چیز بزرگی نیست، اما، وقتی به آن فکر می کنم، تأثیر داشت. اما در آن زمان واقعاً چیزی در اطراف وجود نداشت. کسی نبود که بتوانید با او صحبت کنید، بنابراین آن را قورت می دادید و بعداً با آن کنار می آمدید.
  • بعداً، من کارهای موقت زیادی انجام دادم و وقتی شما یک درجه حرارت هستید، در انتهای نردبان هستید و مردم ممکن است تلخ باشند، زیرا به نوعی می‌دانند که احتمالاً به سمت چیز دیگری حرکت می‌کنید.
  • فکر می‌کنم در آن زمان بیشتر از آن آگاه بودم و چیزهایی را نام می‌بردم و معمولاً آن را روشن می‌کرد و می‌گفتم آه، امروز واقعاً اذیت شدی یا چیزی شبیه به آن. من فقط آن را برمی داشتم و با آن می دویدم. به آنها می‌گفتم که این مشکلی ندارد. گاهی اوقات می گویم، هی، در مورد آن با من صحبت کن. این نوع کار می کند و قطعاً در مورد کودکان نیز کار می کند.

هدیه رایگان

مدیتیشن هدایت‌شده با نام تجاری جدید «خواب طبیعی» توسط بروس لنگفورد را دریافت کنید. یک خواب عمیق و آسان متعلق به شماست که باید از آن لذت ببرید. طبیعی بخوابید و راحت بخوابید. با صدایی آرام و ملایم به خواب بروید. راحت و بدون تلاش استراحت کنید.

اینجا را کلیک کنید: www.MindfulnessMode.com/Sleep