۳۵۵ نام و آنچه را که آشکار می کند، بدانید; Neimologist شارون لین وایت


شارون لین وایت در بسیاری از زمینه ها دستاوردهایی دارد، و یکی از آنها آموزش است که هزاران دانش آموز از آن بهره برده اند. او در مشاغل مختلف در آموزش و پرورش کار کرده است. او در برنامه های سندیکایی ملی و همچنین رئیس کنفرانس سالانه ایالات متحده برای ۵۰ فرماندار بوده است. شارون از موهبت ذاتی خود از شهود همراه با مهارت‌های مشاهده‌ای مشتاق و ذهن استدلالی خود برای ایجاد چیزی به نام علم نیمولوژی استفاده کرده است. علم نیمولوژی در مورد درک شخصیت یا ویژگی های یک فرد است.

اطلاعات تماس

  • وب سایت: www.KnowTheName.com
  • پادکست: نام را بدانید. نابغه را در خود بشناسید
  • کتاب: نام را بدانید; شخص را بشناسید: رمزگشایی نامه ها برای فاش کردن اسرار پنهان در نام ها

تاثیرگذارترین فرد

  • یوجین ای. ویتورث، نویسنده

تاثیر بر احساسات

  • من می‌توانم موقعیت‌های استرس‌زا را خیلی آرام کنترل کنم و افکارم را روشن نگه دارم و واقعاً به آن (ذهن‌آگاهی) اعتبار می‌دهم همچنین به خاطر ارائه ایده‌های خلاقانه و روش خلاقانه برای مدیریت موقعیت‌های مختلف.

افکاری در مورد تنفس

  • کتاب جالبی وجود دارد که می گوید نویسنده چگونه رفت و تنها با افرادی مصاحبه کرد که بیش از ۱۲۰ سال یا بیش از ۲۰۰ سال زندگی کرده اند، فکر می کنم این همان چیزی بود که او با آن به پایان رسید. اما هدف او بیش از ۱۲۰ سال بود. و در آن کتاب می‌گوید، چگونه نفس می‌کشیم و او از این افراد که واقعاً پیر بودند، چه آموخت.
  • چیزی که او آموخت این بود که آنها ساعت ها در روز را صرف تمرینات تنفسی خود می کردند. و بنابراین با خواندن آن کتاب تمرینات تنفسی مختلفی را یاد گرفتم. نام این کتاب، شکستن عادت مرگ اثر لئونارد اور است.

منابع پیشنهادی

  • کتاب: راه جنگجوی صلح آمیز اثر دن میلمن
  • کتاب: تائو پو اثر بنجامین هاف
  • کتاب: ذهن آگاهی برای مبتدیان اثر جان کابات زین
  • کتاب: کتاب کار کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی اثر باب استال و الیشا گلدشتاین
  • کتاب: هوش هیجانی اثر دانیل گولمن
  • برنامه: ضبط های رابرت مونرو توسط موسسه مونرو www.MonroeInstitute.org
  • برنامه: جک پرسل ضبط شده در مراقبه

داستان قلدری

  • وقتی بزرگ شدم، آنقدر قلدری دیدم که فکر می‌کنم به همین دلیل است که ۱۸ سال را صرف توسعه علم نیمولوژی کردم، زیرا مزایای آن را می‌دیدم.
  • [I could see] می‌توانست به مردم کمک کند تا بدانند چگونه با چیزهای مختلف رفتار کنند، اما من واقعاً وقتی معلم بودم شاهد رشد قلدری بودم و تماشا می‌کردم که چگونه بچه‌ها بچه‌های دیگر را شرمنده می‌کنند یا باعث می‌شوند آنها احساس کمتری داشته باشند.
  • آنها کامنت‌های زمزمه‌آمیزی می‌کردند، مثل اینکه، تو کی هستی، چه کسی را می‌شناسی یا فقط این، این خوبی. و گاهی اوقات آنقدر ظریف هستند که فکر می کنم بسیاری از مردم آنها را نمی گیرند.
  • من عاشق تدریس در دوره راهنمایی هستم و اینجاست که واقعاً قلدری ظاهر می شود. این فقط یک سال سخت برای همه است.
  • وقتی بچه‌ای را تماشا می‌کردم که به دیگری اظهارات وحشتناکی می‌کند، یاد گرفتم که به آنها بگویم، وای، تازه شنیدم چه گفتی. و برای اینکه بتوانید این کار را انجام دهید، باید واقعاً خودتان درد داشته باشید وگرنه نمی‌خواهید این نوع درد را برای شخص دیگری ایجاد کنید.
  • و آیا این اتفاق برای شما در مدرسه و خارج از مدرسه می افتد؟ آیا می‌خواهید با من به صورت عمومی یا خصوصی صحبت کنید، اما ما باید در این مورد بحث کنیم، زیرا سطح آسیب شما در حال حاضر برای ایجاد درد در دیگران ظاهر می‌شود و این مناسب نیست.
  • من اینطوری با آن رفتار خواهم کرد. اما من به شما می گویم، چون من در جایی بزرگ شدم که افراد زیادی مورد آزار و اذیت قرار می گرفتند، ما یاد گرفتیم که از خود دفاع کنیم و چگونه بلافاصله صحبت کنیم.