۳۵۷ مغز دیابتی در بیماری آلزایمر با نویسنده رالف سانچز


۱۳ سپتامبر ۲۰۱۸

رالف سانچز نویسنده کتاب مغز دیابتی در بیماری آلزایمر است، کتابی که نقاط بین دیابت نوع ۲، دیابت نوع ۳ و بیماری آلزایمر را به هم متصل می کند. رالف نزدیک به دو دهه را صرف تحقیق فشرده در مورد عوامل خطر آلهایمر کرده است و اشتیاق او به اشتراک گذاشتن بینش خود در مورد بیماری همه گیر AD و اینکه چگونه می تواند با افزایش سن در خطر زوال شناختی شما اعمال شود، است.

اطلاعات تماس

تاثیرگذارترین فرد

تاثیر بر احساسات

  • تمرکز حواس باعث شده بیشتر حضور داشته باشم. این در مورد درک آن احساسات و نداشتن چیزی به آنها است. اجازه دادن به آنها
  • این در مورد از بین بردن این احساسات نیست.
  • این در مورد دیدن آن احساسات و حضور در کنار آنها و اجازه دادن به آنها برای داشتن نور است. نه اینکه به آنچه هستند یا احساسی که نسبت به آنها دارم وابسته باشم.

افکاری در مورد تنفس

  • هر زمان که در یک حالت تنفس عاطفی قرار می‌گیرم، اولین کاری که شروع به انجام آن می‌کنم این است که به خودم توجه کنم.
  • تمرین تمرکز حواس معمولا بر روی توجه به نفس و بالا و پایین رفتن شکم متمرکز است.
  • اولین کاری که وقتی مضطرب می‌شوم یا استرس می‌گیرم یا واقعاً ناراحت می‌شوم، انجام می‌دهم، نفس‌هایم را واقعاً احساس می‌کنم. بدترین کاری که در آن لحظات می توانید انجام دهید این است که وارد نفس های سطحی شوید.

منابع پیشنهادی

داستان قلدری

  • من در کودکی تجربیاتی داشتم که در آن کمی مورد آزار و اذیت قرار گرفتم. من پسر کوچک تری بودم، و البته، می دانید که مردم شما را انتخاب می کنند، زیرا گاهی اوقات کوچکتر هستید.
  • من دوستان خوبی داشتم و آنها همیشه در اطراف بودند تا در صورت نیاز از من مراقبت کنند. من واقعاً در ایستادن برای خودم خوب بودم.
  • یک بار از جایی که قبلاً در سانتامونیکا زندگی می کردم، بالاتر بودم. من این مرد را دیدم که به سرعت از پیاده رو راه می رفت و سگی به بند بسته بود. سگ کوچک تری بود و تقریبا داشت آن را می کشید. سگ رنج می برد. فکر کردم این کار درستی نیست، جلوی او را گرفتم و گفتم این چه کاره می‌کنی، این سگ نمی‌تواند جلوی تو را بگیرد.
  • من حضور داشتم که مداخله کنم و واقعاً به این نکته اشاره کردم که کاری که او انجام می دهد خوب نیست. فکر کنم شنیده بود از چیزی خیلی ناراحت بود.
  • چیزی که من متاسفم این بود که کنترل بیشتری را به دست نگرفتم زیرا او ادامه داد. بعداً فکر کردم، او ممکن است همین کار را ادامه دهد و فکر کردم که باید کارهای بیشتری انجام می‌دادم. من برای انجام کاری حضور داشتم، که تماماً مربوط به قرار گرفتن در حالت ذهن آگاهی است، اما احساس می کردم می توانستم کارهای بیشتری انجام دهم.
  • وقتی به حضور یا عدم حضور فکر می کنم، به این می اندیشم که کاملاً حضور داشته باشم تا در واقع تجربه را به نحوی به نتیجه برسانم و اکنون فقط بگذارم زندگی خودش را بپذیرد.

هدیه رایگان

با خواندن ۱۲ کتاب برتر توصیه شده در پادکست حالت ذهن آگاهی، آرام تر، متمرکزتر و شادتر شوید. این کتاب الکترونیکی ۱۴ صفحه‌ای با عنوان «۱۲ کتاب حواس پرتی که باید حتماً بخوانید» هر یک از بهترین کتاب‌های توصیه شده توسط مهمانان برنامه را به طور کلی تشریح می‌کند. نسخه دیجیتالی خود را اکنون در www.MindfulnessMode.com/top12books دریافت کنید